150 proti 250 EUR. Upam, da ti je sedaj jasno.kaj k*rca je razlika med menjavo olja in servisom
Vidiš, meni je pa jasno, da si en balkanc, ki si očitno ne more privoščit, da avto servisira PO NAVODILIH PROIZVAJALCA. Ker sem prepričan, da menjava filtra klime ni na 3 menjave olja, amapk maksimalno na 2. Isto recimo filter zraka. In zato da prišparaš 5 EUR, vdihuješ sranje noter. Bravo. Čestitam.iz tega mi je najbolj jasno to, da se zdaj poceni vozim, ko menjavi olja rečem servis, na vsake 3 menjave olja pa rečem, da "sem še filtre zamenjal"
Odloči se, a ti samo pelješ avto tja in ti serviser naredi kar je treba ali ti rečeš, kaj je treba naredit. Ker iz spodaj razvidnega se bere, da ti 2x narediš menjavo olja (upam, da tudi filter olja), potem tretjič pa še ostale filtre. Veš, nisi v gostilni, moraš bit precizen na Alterju.Sploh ne vem kaj streljaš
Avto odpeljem na servis in je servisiran tako kot mora bit, znotraj servisnish intervalov, ki so predpisani. Edino obremenjujem se ne preveč s tem kako se tistemu posegu takrat reče in kaj vse je po navodilih zamenjano. Jaz pač peljem "menjat olje", če se zraven še spuca ploščice in ne vem kaj namaže mene boli đoli. Vem, da je predpisani interval menjave filtrov malo več kot 3x toliko kot jaz naredim v 1 letu.
iz tega mi je najbolj jasno to, da se zdaj poceni vozim, ko menjavi olja rečem servis, na vsake 3 menjave olja pa rečem, da "sem še filtre zamenjal"
Verjetno se pri ene 400 jurjev to zravna, ko menjaš baterije pri hibridu, ali so večne ?Akumulator je 40-50% cenejši kot na kakem dizlu. Samo nesmeš gledat originala tisto je bolana cena.
Olje je tam tam z ostalimi (spet nesmeš gledat original). Če si pa še posebej žid lahko še vedno tankaš 5w-30 (je po specifikacijah). Ko potegneš črto iz bilokere smeri je ceneje vzdrževanje kot pri avtu z jermeni. Ker odpadejo stroški jermenov, napenjalcev, vodne pumpe itd.
Tak da glede vzdrževanja jaz ne vidim minusov.
Verjetno res, je res malo vprašanje koliko sreče imaš, ampak okrog cene za baterija pa ali nimaš pojma ali pa sereš na suho.tidi dizl ni prišel do 400 jurjev brez okvar.
Baterija je pa okoli jurja.
Kaj filozofiraš. Uradni servis je baterija hibrida v rangu turbine pri dizlu. Pika.Verjetno res, je res malo vprašanje koliko sreče imaš, ampak okrog cene za baterija pa ali nimaš pojma ali pa sereš na suho.
Komplet je okrog 1.600 USD, pa dodaj še stroške iz ZDA do nas in davščine in smo recimo na 2 jurja za replacement kit.
Rebuild kit je pa 1000 USD v ZDA. Tudi ni ravno jurčka, a ne?
Potem pa še delo (95% lastnikov ne bo šlo to sami delat, čeprav imaš DIY manual komplet), mu boš pa ti za en pir to naredil, a ne?
http://store.newpriusbatteries.com/
https://bumblebeebatteries.com/find-my-battery/?make=10503&model=10506
Aja, ti boš verjetno to s Kitajske dobil za 600 EUR, potem pa še montaža in si na okrog jurčka.
No, dej mi ponudbo, ker čudno, da potem teli alternativni ponudniki prodajajo baterije po taki ceni.Kaj filozofiraš. Uradni servis je baterija hibrida v rangu turbine pri dizlu. Pika.
Nimam ponudbe, so pa tako reklo na uradnem servisu. Kaj grem za foro zicat ponudbo? Najmanj kar je, je da stisnem mail...No, dej mi ponudbo, ker čudno, da potem teli alternativni ponudniki prodajajo baterije po taki ceni.
Pa da ne bo pomote: se ne pogovarjamo o 12v bateriji .
Verjetno res, je res malo vprašanje koliko sreče imaš, ampak okrog cene za baterija pa ali nimaš pojma ali pa sereš na suho.
Komplet je okrog 1.600 USD, pa dodaj še stroške iz ZDA do nas in davščine in smo recimo na 2 jurja za replacement kit.
Rebuild kit je pa 1000 USD v ZDA. Tudi ni ravno jurčka, a ne?
.