Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.434
3.825
113
davorinm.wordpress.com
When the car needs to accelerate quickly, to pass another car on the highway, for example, the engine and electric drive motor team up to supply power for smooth and powerful acceleration. The hybrid battery does its bit by providing the extra energy needed to increase drive power.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.175
9.813
113
Ni. Pri šport mode imaš več baterije na lagerju in jo več uporabi pri pospeševanju.
Ne vem kako je pri tvojem Camry-u, ampak pri hibridnih Toyotah, ki sem jih jaz vozil, se je tudi v ECO voznem načinu stanje baterije praktično vedno gibalo med polovico in recimo tričetrt, tako da je bilo dovolj baterije za polno moč. Tako da ne vem o kakšni več baterije na lagarju ti govoriš. Pod 50% je padlo edino, če sem res držal samo toliko plina, da se ni zbudil motor in sem jo torej jaz namerno izpraznil do nekje cca. 25%, potem se je pa itak motor zagnal.
Je pa res, da je razlika v odzivnosti pedala med ECO in SPORT velika, tako da ti morda tisti hitrejši začetni sunek daje vtis, da imaš več moči na voljo.
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
756
383
63
Če bolj koristiš baterijo za nižjo porabo boš na koncu tista dva deci bencina plačal pri predčasni menjavi baterije.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gamero

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.434
3.825
113
davorinm.wordpress.com
Pospeševanje je odvisno od tega kako polne baterije ima in vsaj pri meni ima najbolj polne pri sport mode. Zdi se, kot da hrani nekaj več baterije kot ostali. ECO mode pa ima najmanj baterijske rezerve.

Če pa testiras eno lansiranje za drugim je prvo vedno hitrejše, ker je več baterije.
Plus komentarji.
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.807
829
113
toti Maribor
Upam, da vsi ki pišete mnenja tu gori imate hybride in pišete iz lastnih izkušenj. Jaz sem testiral vse 3 programe po 10.000 km. Ugotovitev je, da je najmanjša poraba pri sport načinu in tudi največja pomoč pri pospeševanju s strani baterije. Edino kar me malo moti pri sport načinu je malo trši volan.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.175
9.813
113
In kdaj si jih testiral? Čez celo leto? In kako? Ker recimo že razlika v porabi med zimo in poletjem je cca. 10%.
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.807
829
113
toti Maribor
V pomlad - poletnem času 3 leta zaporedoma. Potem še pozimi med polnimi rezervoarji, vsakokrat v drugačnem načinu. Razlike so do 0,7 litra na 100km. Je sport način že zaradi bistveno bolj odzivnega avta boljši.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
Lej logično je da pospešuje hitreje, če ima več soka v bateriji. Nima pa to nobene veze z načinom. 100% je enako na vseh programih (če primerjamo moč) so pol še druge zadeve, ki jih v eco prilagodi in nimajo veze na pospeševanje).
Zakaj v sport več baterije? Ne zato ker jo posebaj za tebe hrani, ampak zato ker pri eco imaš v bistvu za pol gasa praktično celi hod, torej se bolj zanaša na baterijo, ko ti gas božaš. Pri sport pa malo pobožaš gas pa že zalaufa motor na polno. Ko pa laufa motor je pa vedno malo viška za v baterijo.
Pa ni tu nobenih občutkov potrebnih. Ampak je čisto jasno kaj kateri način spremeni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BigPoppa

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.221
769
113
EU
Jaz nisem nikoli posvečal dovolj pozornosti temu, razen ko grem v hrib dam na šport, ker se res pozna pri odzivnosti, kjer pač to res rabim, da lahko prehitim vse te polže. In pa tudi se pozna, sem opazil, pri samodejnem pospeševanju pri vožnji z radarjem; ko hitreje/odzivneje pospešuje za vozilom kot bi sicer v “normal”.
 
  • Všeč mi je
Reactions: zakon