Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.637
4.369
113
Se pravi poenostavili so proizvodnjo in kupci celi Happy da so dobili toliko bonbončkov.
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
756
383
63
Dodatno k executive opremi si potem pa lahko dal še:
- AVS (prilagodljivo vzmetenje) -več ni opcije
- HUD (head up display) -več ni opcije
- JBL ozvočenje -več ni opcije
- Panoramsko streho -to je zdaj serijsko pri executive
Res je, v letu 22 je bilo za JeBL pogoj panorama, torej prvo panorama potem šele JBL, ker so imeli take šifrante (al neki), AVSja pa ni bilo niti v katalogu več,...
Jaz JeBLa nism vzel, ker mi je bilo bolno dat 1100 za streho in 800 za musko. Sam za musko bi dal.
 

BrunoMars

Fizikalc
9. jan 2020
224
50
28
Ima kdo mini vci in techstream program? Kaj dejansko se da sploh videti? Zanimajo me predvsem parametri v vezi z baterijo. Ali se da kje izluščiti padec kapacitete glede na leta in ostale podatke, ki bi mi pomagali pri ugotavljanju stanja baterije?

LP
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.772
836
113

Potrebuješ BT OBD dongle, jaz mam že 10 let enega cheap za 20€ iz Amazona. Kapacitete baterije pa ne boš enostavno odčital, ker je neznanka. Da približno oceniš baterijo jo moraš spravit na 80% (po klancu navzdol), potem jo pa počasi prazneš (s klimo ali čim podobnim) in aplikacija beleži koliko Ah je bilo pretočenih. Ko ti paciteta pade toliko da se zažene motor, pogledaš rezultat.

Ko sem jaz to delal na 10 let starem Priusu je bila kapaciteta okrog 50%, avto je delal normalno. To sem nazadnje delal 5 let nazaj, tako da morda je že kkašen drug trik da to izvedeš hitreje.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
Ima kdo mini vci in techstream program? Kaj dejansko se da sploh videti? Zanimajo me predvsem parametri v vezi z baterijo. Ali se da kje izluščiti padec kapacitete glede na leta in ostale podatke, ki bi mi pomagali pri ugotavljanju stanja baterije?

LP
Vse, ker isti software imajo na servisu.
Lahko narediš test baterije. Kolko boš iz tega izluščil pa nevem.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.772
836
113
Pred leti sem želel tale MiniVCI usposobit, pa je bilo takrat tako, da je bil kitajski usb kabel združljiv samo z WinXP, za druge sisteme niso obstajali driverji, nekaj sem probaval preko Hyper-V, pa sem prej izgubil voljo. Samo toliko v vednost, če naročaš kakšen kitajski kabel.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
Obstajajo tudi za w10 in w11 (tudi vedno so). Samo ni najbol straightforward proces, da usposobiš. Tudi takrat je bilo tako. Je pa res da je na win7 dosti lažje poknit gor.
Ampak če slediš navodilom dela vse bp.
 

Torque

Pripravnik
22. jul 2007
842
19
18
Kupujem Toyoto in ponujajo leasing preko Toyota Tsusho Leasing Slovenija. Ima kdo kakšne izkušnje z njimi?
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.403
1.410
113
Hišni leasing Toyote, podobno kot Prsche ali pa Citroenov. Ne more biti nič narobe z njimi, pogoje pa primerjaj s komercialnimi bankami.
 

Torque

Pripravnik
22. jul 2007
842
19
18
Hvala za odgovore, samo zanimale so vaše izkušnje. Dejansko je njihova ponudba okoli 400 eur višja od kredita komercialne banke, vendar če avta ne vzameš preko njihovega financiranja, je avto potem tudi tam nekje dražji.
 

BrunoMars

Fizikalc
9. jan 2020
224
50
28
Pozdravljeni, zanima me ali se da z načinom vožnje (ali voznega programa) "prisiliti" avto, da porablja več energije iz baterije? To bi prišlo v poštev, če vemo da nas čaka dolg spust.
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.807
829
113
toti Maribor
Pri meni v športnem načinu. Po knjigi bi naj to bil program ECO, vendar pri meni je ravno program ECO najbolj potraten glede porabe goriva. Najbolj varčen je pri meni športni program, pa tudi rekuperacija je v tem programu najmočnejša.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.772
836
113
To nima pretiranega smisla ker je baterija premajhna, da bi to naredilo omembe vredno razliko, lahko pa to kontroliraš z načinom vožnje, več baterije boš skuril:
- če voziš v EV da dodajaš izredno mala gasa - neuporabno če moraš v klanec gor
- če voziš na max gas, bo poleg motorja praznilo še baterijo - neuporabno ker bo zaradi načina vožnje poraba še višja
- če voziš z veliko spremembami gasa, ICE vedno zaostaja z dodajanjem svoje moči glede na input pedala, zato v teh vmesnih pogojih dodaja več iz baterije. Sploh pri počasni vožnji v hrib se to lahko pozna. Dvomim pa da je to način s katerim bi overall privarčeval, ker najvarčnejša je še vedno enakomerna vožnja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: map

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.434
3.825
113
davorinm.wordpress.com
Če voziš ECO ti prioritizira baterijo in to ji takoj skuri na 20%, posledično pa ti non stop vklaplja motor. Dodatno ti močno poslabša odzivnost in poskocnost mašine, v Camry je kot bi odvzel kakih 130 konjev in pol navora. Bedno voziti.

V Sport mode ti kuri baterijo tako, da je vedno več baterije na rezervi, če rabiš pospeške. Posledično veliko izkoristiš ravnine za vožnjo z baterijo. Normal je vmes.

Torej z Eco ga prisilis v porabo baterije, realno pa na koncu večkrat masino prižiga.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.901
1.279
113
Na ECO je odzivnost stopalke za gas slabša, pozneje prižiga bencinski motor. Jaz če želim voziti na način minimalne porabe, je ECO način pravi. Se mi ne zdi, da bi kaj več vklapljal bencinski motor...
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77 in sad

Generik

Guru
14. maj 2011
3.901
1.279
113
Točno vem koliko gasa moram držati, da se baterija vmes polni, tako da nimam težav s prazno baterijo.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.089
16.259
113
Na ECO je odzivnost stopalke za gas slabša, pozneje prižiga bencinski motor. Jaz če želim voziti na način minimalne porabe, je ECO način pravi. Se mi ne zdi, da bi kaj več vklapljal bencinski motor...
Ti kar pusti ves čas na sport mode, se tako vsaj solidno pelje :fredi:
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony