"Pri Toyoti je hlajenje baterije z zrakom iz kabine. Pod zadnjo klopjo pri strani je mrežica s filtrom in tam vleče "hladen" zrak in hladi baterijo."
Če 1x letno očistiš ta filter, si glede hlajenja baterije rešil zadevo.
Ima kdo 5 let starega hibrida in bi se mu dalo tole preveriti? Uradni servis tega zagotovo ne delajo...
No pol pa je Renault Austral bolj napreden.
Hint 2 hladilna kroga.
"Pri Toyoti je hlajenje baterije z zrakom iz kabine. Pod zadnjo klopjo pri strani je mrežica s filtrom in tam vleče "hladen" zrak in hladi baterijo."
Če 1x letno očistiš ta filter, si glede hlajenja baterije rešil zadevo.
Ima kdo 5 let starega hibrida in bi se mu dalo tole preveriti? Uradni servis tega zagotovo ne delajo...
Kaj pa gor na izpisu BigPoppa, sistem hlajenja hibridnega sistema. Ventilator, črpalka, nivo tekočine ok. To je dejansko vse vezano na hlajenje ICE, ne? Ali ima ventilator za hlajenje baterije z zrakom iz kabine?
Torej nekako jaz zastopim vse skupaj da nekje po 120kkm je realna šansa, da je potrebno menjat baterijo ali recondition posameznih celic ali menjat posamezne celice. Oz. nekje do 200kkm je to skorajda fakt, da je potrebno.
Tukaj bi bilo zanimivo narediti kalkulacijo TCO vs. Mazda 3 z avtomatskim menjalnikom do npr. 300kkm.
Mislim da je li-ion premalo časa v Toyotinih hibridih da bi vedel kje smo.
Koliko je star Auris in koliko km ima za sabo?
Pred prenovo ni bilo tako, ampak ravno obratno, edino turška SD 1.8 je imela NiMh. Sedaj nisem več na tekočem.1.8 ima NiMH, 2.0 pa li-ion.
Pred prenovo ni bilo tako, ampak ravno obratno, edino turška SD 1.8 je imela NiMh. Sedaj nisem več na tekočem.
Kaj pa olje?kaj pa vem, men gre v kesl še vedno 55 litrov bencina, pa še vedno je ista poraba kot pred 10 leti. Zanimivo.
Ma v plusih so 10 let pe glej kere bolane kilometre majo švabi.Mislim da je li-ion premalo časa v Toyotinih hibridih da bi vedel kje smo.