Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.226
772
113
EU
Če so to res njihovi komentarji, potem sedaj vemo, da resnično nikoli ne smemo voziti avtov na popravila k njim, ker so šarlatani prve klase :eek:
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.226
772
113
EU
Hibridi niso od včeraj, čisto lahko da imajo zanič potrošniško kratkotrajno robo notri, ki jo moraš menjati v sekundi ko po 10ih letih poteče garancija na njih; a vseeno v teh več kot dveh desetletjih uporabe ni toliko horor zgodb kakor jih želi prikazati ta komentar zgoraj.

Za to, sicer verjamem da zanič, EV Toyoto pa ne vem, a vseeno jih ne more biti tako veliko in tako dolgo na cestah, da bi lahko delal kakšne večje zaključke.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.901
1.279
113
Saj pri toyoti imaš garancijo 10 let na baterijo pa naredijo vsako leto meritve v kakšnem stanju je. Če se preveč degradira ti zadevo zamenjajo.
Tako je pri hibridih, ne vem pa kako je pri električnih toyota oz. BZ4X . Najbrž enako?
Tako da neke frke potem ni... ali pač?
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.226
772
113
EU
Saj pri toyoti imaš garancijo 10 let na baterijo pa naredijo vsako leto meritve v kakšnem stanju je. Če se preveč degradira ti zadevo zamenjajo.
Tako je pri hibridih, ne vem pa kako je pri električnih toyota oz. BZ4X . Najbrž enako?
Tako da neke frke potem ni... ali pač?
Če že je, je potem teoretično kvečjemu takrat, ko prodajaš vozilo naprej, ker pač ljudje ne želijo kupovati vozil, kjer jih takoj čaka še menjava zelo drage baterije.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.413
2.764
113
Cel sestavek o baterijskih sklopih Toyote, ki so ga napisali na EVC je le o BZ4X ali na splošno o Toyotinih baterijah?
Kaj se izpiše na preizkusu hibridnih baterij?
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.226
772
113
EU
Ne štekam. Meni to naredijo ob vsakem rednem servisu.
Kaj ti naredijo ob vsakem rednem servisu? Zamenjajo vse baterije?

Ker če odgovarjaš meni, potem jaz govorim o tistem času, ko imaš najmanj 10 let rabljeno vozilo, ki ga z veliko verjetnostjo več ne popravljaš na originalnem servisu in tega prodaš naprej. In teoretično bi kupec lahko imel riziko zaradi potencialno slabe baterije in se zaradi tega rajši odloči kupiti kaj drugega.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.901
1.279
113
Kaj ti naredijo ob vsakem rednem servisu? Zamenjajo vse baterije?

Ker če odgovarjaš meni, potem jaz govorim o tistem času, ko imaš najmanj 10 let rabljeno vozilo, ki ga z veliko verjetnostjo več ne popravljaš na originalnem servisu in tega prodaš naprej. In teoretično bi kupec lahko imel riziko zaradi potencialno slabe baterije in se zaradi tega rajši odloči kupiti kaj drugega.
Mislil sem samo health check baterije. Po 10 letih pa ja, greš sam potem preverit pred nakupom.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.001
6.174
113
Vse verjamem.
Sploh, kako so razdrli BZ4X s 100.000 km. Avto, ki je na trgu pol leta. In ne samo to. Tudi z 200.000 km so ga že razdrli. Ob tem, da je ta lastnik očitno naklepal 200.000 km v pol leta, na koncu z 20% baterije. Kar pomeni, da je polnil praktično v vsaki vasi, skozi katero se je peljal.
:valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse:
O degradacijah na 20% je sigurno mislil celotno hybridno floto in ne samo BZ4X. Skozi komentar jaz razumem to da je pošinfal tudi hybride in povedal da tudi BZ4x ni neka cvetka.
Za Hibride bi pa jaz rekel da je res. Imamo službenega aurisa. Ko je bil novi si se na baterijo lahko peljal do centra mesta, danes ko ima 190k pa greš na baterijo rikverc iz parkplaca, ko prestaviš za naprej in spelješ že krepne in se zalaufa ICE in v svojem značilnem "obrati do blokade" spelje iz mesta.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.901
1.279
113
Potem pa preveri v dokumentaciji servisov kaj počnejo pa kakšne health checke delajo, če je baterija zanič.
Vse kar imam jaz izkušenj s starimi in novejšimi toyota/lexus hibridi, ni nobenih težav z baterijo. So pa bili neki prispevki že pred leti, da je taksist 1mio km naredil s Priusom 3.generacije in je imel prvo baterijo not. No, tisto je pa najbrž že kar mogla biti konkretna degradacija.
Pa najbrž pri ene 200k km se tudi kaj pozna, ne pa tako da bi bila čisto zanič.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.001
6.174
113
Saj tisti taksist brez problema vozi tak avto naprej. Tudi če imajo baterije 1%. Pač vozi nonstop z ICE. Ker pri našem ni nobene opozorilne lučke, le vsi vemo da je od elektrike v tem avtomobilu praktučno ničla.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.901
1.279
113
In health check pri vašem službenem aurisu kaže da je baterija OK in je v garanciji še niso zamenjali? To je skrajno čudno. Ne rečem, da ni možno, samo mislim pa da bi se nekdo pri vas v službi moral malo zbuniti.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.226
772
113
EU
Vprašanje mimogrede; kakšna je razlika med Toyotami in Lexusi (glede na to, da je ista firma)? A samo v materialih in dizajnu, ali tudi kaj več? Najbrž ne rečejo japonski mercedes za brez veze, tako da si predstavljam, da bi morali imeti močnejše hibridne sklope ipd.?