Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
Če nimaš vklopljene te funkcije, moraš na semaforju oz. v mirovanju nasploh držati nogo na bremzi, da avto ne "leze" naprej. Če pa stisneš ta gumb, pa ti pač ni treba držati zavore. Enako ima npr. Honda. Zakaj ne ostane vključeno permanentno, pa ne vem. Kot razlog navajajo "safety reasons", vendar si ne znam zamisliti primera, ko bi to lahko bilo problematično...

Toporisic

o fak. danes je očitno dan, ko spoznavam en nov vzhodnjaški debilizem za drugim.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.372
113
Pomurje
To je nekaj novega. Da ne rabiš nič pritisnit/prestavit/porinit pri avtomatskem menjalniku, da stoji na mestu brez držanja bremze, ko se pripelješ pred semafor.
Super avto ni kaj
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
To je nekaj novega. Da ne rabiš nič pritisnit/prestavit/porinit pri avtomatskem menjalniku, da stoji na mestu brez držanja bremze, ko se pripelješ pred semafor.
Super avto ni kaj

sicer ne razumem točno kaj hočeš povedat, ampak jaz ne rabim ničesar premaknit, da pred semaforjem ostane na mestu brez držanja bremze.

sem pa še preden sem speljal iz salona res pritisnil eno magično tipko kjer piše (A). ampak avto si je to zapomnil in mu ni treba po vsagem zagonu tega ponovno razlagat.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.372
113
Pomurje
Do sedaj še nisem slišal, da pri avtomatiku ne rabiš držat bremze ko je v D, razen če si na ACC ki zmore vozit tudi stop and go.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
ja seveda rabim bremzo držat, da se avto ustavi. samo potem se prižge zelen znak (P) in avto stoji pri miru, ko jo spustim. avtomatska ročna pa to?
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.372
113
Pomurje
Super, da tako dela. Do nedavnega si bil na bremzi, ves čas stanja. Moj rižotar ima avtomatsko ročno samo ko ga ugasneš.
Sem pa se tako navadil na ACC ki dela do nule, da je skoraj isto, kot pri tvojem.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Sam s to bremzo imate res težave, noga gor počiva enako kot mora gor počivat v avtu s kvačkalico, nisem opazil, da bi jo moral nekaj ekstra tiščat in da bi bilo to naporno. Bi bilo pa dobrodošlo, nič ne rečem, upam samo da v tem stanju gori zavorna luč, da se ti nenabaše kdo v rit.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
o fak. danes je očitno dan, ko spoznavam en nov vzhodnjaški debilizem za drugim.

Da se ne bo kdo sekiral zaradi samo ene rikverc lampe: pokažem lahko drug japonski avto, ki ima dve (in to z nekimi čudnimi 18W žarnicami - mater bodo prišparale bencina...), ampak svetita tako *******, da ni kakšne razlike... :bonk:
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
Da se ne bo kdo sekiral zaradi samo ene rikverc lampe: pokažem lahko drug japonski avto, ki ima dve (in to z nekimi čudnimi 18W žarnicami - mater bodo prišparale bencina...), ampak svetita tako *******, da ni kakšne razlike... :bonk:

jaz sem v bistvu ciljal na to, da sem včeraj spoznal popolnoma nov japonski avto, ki stane 26 jurijev in nima impulznega pomika stekel, nima avtomatskega zaklepanja vrat (niti gumba, da bi to naredil ročno) in cvetka leta, radio dela samo ob prižganem motorju. pelje se pa super.

in meni to pove vse od njihovem odnosu in zakaj imam raje avto "ki crkne vsakič, ko se vanj usedeš".
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
jaz sem v bistvu ciljal na to, da sem včeraj spoznal popolnoma nov nemški avto, ki stane 36 jurijev in nima impulznega pomika stekel, nima avtomatskega zaklepanja vrat (niti gumba, da bi to naredil ročno) in cvetka leta, radio dela samo ob prižganem motorju. pelje se pa super.

in meni to pove vse od njihovem odnosu in zakaj imam raje avto "ki crkne vsakič, ko se vanj usedeš".

Evo, sem malo popravil. :)