Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
ne vem kako je pri toyoti, ampak kje drugje se da nastavit tudi profil individual, kjer poleg menjalnika po željah nastaviš tudi ostalo solato, npr. klimatizacijo

prednost eco načina pri menjalniku je predvsem, da drži nižje obrate ergo je vse skupaj bolj prijazno ušesom. na porabi se pa itak ne pozna.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Pri Toyotinem hibridu ni razlike med Eco in Normal razen v mapiranju gas pedala in bolj v teroiji nastavitve klime. Pwr mode v določenih pogojih več vrti motor, da je bolj odziven, ampak samo japončki vedo pri katerih pogojih.

Če povzamem, noben od teh načinov vožnje ne bo bistveno vplival na porabo, največji faktor je v glavi voznika.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
na klimi za eno stopnjo zmanjša vent na eko. Na pwr nič ne vrti motorja bolj. Samo gas prej prime.
 

Clancy

Majstr
20. avg 2007
822
394
63
Kako pa ima rešeno odtaljevanje sprednje šipe? Ima spredaj kak grelec, da prej odmrzne steklo, ali kako?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Leze nazaj, razen na kakem položnem ga drži na mestu. Ampak če bremzo stisneš do konca pocaka nekaj trenutkov ko spustiš
 

Toporisic

Fizikalc
6. apr 2019
111
84
28
na klimi za eno stopnjo zmanjša vent na eko. Na pwr nič ne vrti motorja bolj. Samo gas prej prime.

Mislim, da na ECO (če voziš pod tempomatom) sam od sebe nikoli ne da toliko "gasa", da bi šel v PWR območje, medtem ko v NORMAL gre. Vsaj jaz ga pod ECO še nisem videl v PWR območju pod tempomatom.

Toporisic
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Po spominu gre nazaj, vsaj malo. Ne gre pa zagotovo nikamor, če pritisneš na gumb hold.


Pri večjemu klancu ti bo praktično vsak avtomat malo trznil predno spelje (Če nimaš hill hold.a vklopljenega).

Ima pa toyota tale Hold pri šalt heblu zelo primitiven (in neuporaben). Drži zavoro dokler ne pritisneš gas (!?)... al je treba še speljat....
 

Clancy

Majstr
20. avg 2007
822
394
63
Saj zato pa je Hill hold, da avto ne zleze nazaj, ko greš z mesta. Pri mojem VWju avto zadaj celo malo počepne, ko speljem in je hill hold vklopljen.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Saj zato pa je Hill hold, da avto ne zleze nazaj, ko greš z mesta. Pri mojem VWju avto zadaj celo malo počepne, ko speljem in je hill hold vklopljen.

Tebi spusti zavoro ko dejansko spelješ.

Karjolca pa, ko se dotakneš gasa. Čutiš razliko? ;) (z ročno si ne moreš pomagat, ker je elektronska in spusti zgolj, če imaš nogo na zavori). V hud klanec, ženska za volanom (taka povprečna)...dvomim da bi šlo speljat.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
Na hibridu dela HH čist ok, moti me le, da ne ostane vklopljen, ko naslednjič zaženeš avto. Na križiščih ga redno uporabljam, da ni potrebno tiščati zavore.

Kako ste pa kaj z zadnjo kamero zadovoljni v teh "umazanih" dneh? Ko bi jo najbolj rabil je tako usrana, da je viden samo napis "check surroundings for safety" :rolleyes:

Mene zanima kaj vozijo ti majstri, ki razvijajo avtomobile in kako se potem čudijo svojim glupim odločitvam. VW ima to odlično rešeno, med vožnjo je skrita, ko daš v rikverc se odpre. Tu pa stalno leti umazanija po njej...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.717
113
čaki, to moraš vedno posebej vklapljat? Na neimnovanem vozilu avto ve kdaj je breg. in na bregu drzi, na ravnem pa ne, bom še danes potestiral enkrat.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Hibrid je druga ker ima avtomatski menjalnik, kjer spelješ ob dotiku gasa. Pri ročnem menjalniku ob dotiku gasa še ne spelješ, avto gre pa že nazaj :).

Jaz kamero v primeru umazanosti s prstom potegnem ko nekje parkiram (na Touranu se mi je prav tako svijala),,,tukaj kaj dost ne moreš.
 

Toporisic

Fizikalc
6. apr 2019
111
84
28
čaki, to moraš vedno posebej vklapljat? Na neimnovanem vozilu avto ve kdaj je breg. in na bregu drzi, na ravnem pa ne, bom še danes potestiral enkrat.

Tole velja za hibrida:
Imaš dva ločena sistema, ki jih sodeč po napisanem nekateri zamenjujejo:
- "Brake Hold" (to je gumb pri menjalniku, njegov glavni efekt je, da avto ne "leze" naprej na semaforju, če nimaš noge na bremzi, res pa da na blažjih klancih tudi lepo drži avto na miru, dokler ne spelješ - npr. na izvozih iz LJ obvoznice in podobno). Ta se izklopi vsakič, ko daš v "P".
- "Hill-start Assist", ki se vklopi, ko na klancu držiš zavoro in drži 2 sekundi, ko jo spustiš. V tem času spelješ.
klik - Toyota Hill-start Assist

Toporisic
 
  • Všeč mi je
Reactions: Dualis

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.717
113
funkcije brake hold ne razumem čist dobro, sploh če jo moraš vedno vkllopit posebej, potem je bolje da je ni.
 

Toporisic

Fizikalc
6. apr 2019
111
84
28
funkcije brake hold ne razumem čist dobro, sploh če jo moraš vedno vkllopit posebej, potem je bolje da je ni.

Če nimaš vklopljene te funkcije, moraš na semaforju oz. v mirovanju nasploh držati nogo na bremzi, da avto ne "leze" naprej. Če pa stisneš ta gumb, pa ti pač ni treba držati zavore. Enako ima npr. Honda. Zakaj ne ostane vključeno permanentno, pa ne vem. Kot razlog navajajo "safety reasons", vendar si ne znam zamisliti primera, ko bi to lahko bilo problematično...

Toporisic