Toyota Auris Hybrid 2013

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Na avtocesti pri dokaj tekoči vožnji brez nekih teranj in nepotrebnih zaviranj je poraba zgolj kakšen deci višja od najbolj varčnih dizlov.

Konkreten primer, poleti smo šli na letališče v Bologno (jaz, žena, otrok, kovčki), tankal sem na Hoferjevi črpalki v Medvodah in tudi nazaj prišel do te iste črpalke z 41,3 litri, obakrat sem natankal toliko da je teklo ven
smile-1.gif
majo zgleda malo čudne ročke. Kilometre lahko preveriš na google maps.
Na poti dol je bil en hud zastoj takoj od Villesse naprej sigurno smo stali pol ure, potem se je vlekla omejitev 70 kmh zaradi del skoraj do Benetk, vse ostalo po AC najmanj 120 ponekod celo 160 po čtevcu (se je že malo mudilo). Povprečna hitrost v obe smeri je bila tako 96 kmh (realno ne po števcu), naračunana poraba pa 5,34 l/100 km.

Plin ni resna alternativa na novem avtu, če se išče zanesljivost. Z novim dizlom verjetno tudi ne boš imel težav, če pa bodo je tu garancija, seveda je pa čisto druga zadeva rabljen avto.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
no, jaz mam 1-leto starega, na srečo s podaljšano garancijo. vztrajnik kaputt, sklopka za zamenjat ... pri prejšnjem je pa turbina žvižgala, na žalost izven garancije ...
pri hibridu me edino skrbi, kako se to obnese dolgoročno, recimo za 5 ali 8 let in preko 300.000 prevoženimi in mrzle temperature pri bateriji ... da je toyota v vrhu po kakovosti je bolj ali manj jasno ...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik markoman pravi:

pri hibridu me edino skrbi, kako se to obnese dolgoročno, recimo za 5 ali 8 let in preko 300.000 prevoženimi in mrzle temperature pri bateriji ...

Za temperaturo baterije se ne bati. Greje/ohlaja jo iz kabinskega zraka z majhnim ventilatorjem. Če boš poleti uporabljal klimo in pozimi gretje, bo na optimalni temperaturi, ker baterije se najbolje počutijo pri istih temperaturah, kot se mi
smile-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
- Auris, Yaris, Prius in vsi Lexusi imajo Ni-Mh baterijo
- Prius+ in plug-in imata Li-ion

Avtocestna raba praktično ne uporablja baterije, daleč največ ciklanja baterije nastane pri počasni mestni vožnji in vklopljeni AC, ali pa pri daljših gorskih spustih (napolni se do 80%). Na baterijo poleg tega ciklanja slabo vpliva tudi starost, tako da če misliš narediti 300k km v 5-8 letih je to stroškovno skoraj idealno. Crkniti nebi smelo nič.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
Pomojem NiMh, moj Prius+ ima Li, pa odkrito povedano ne opazim neke razlike napram prejšnemu priusu s 95kkm in Ni baterijami.