Na avtocesti pri dokaj tekoči vožnji brez nekih teranj in nepotrebnih zaviranj je poraba zgolj kakšen deci višja od najbolj varčnih dizlov.
Konkreten primer, poleti smo šli na letališče v Bologno (jaz, žena, otrok, kovčki), tankal sem na Hoferjevi črpalki v Medvodah in tudi nazaj prišel do te iste črpalke z 41,3 litri, obakrat sem natankal toliko da je teklo ven
majo zgleda malo čudne ročke. Kilometre lahko preveriš na google maps.
Na poti dol je bil en hud zastoj takoj od Villesse naprej sigurno smo stali pol ure, potem se je vlekla omejitev 70 kmh zaradi del skoraj do Benetk, vse ostalo po AC najmanj 120 ponekod celo 160 po čtevcu (se je že malo mudilo). Povprečna hitrost v obe smeri je bila tako 96 kmh (realno ne po števcu), naračunana poraba pa 5,34 l/100 km.
Plin ni resna alternativa na novem avtu, če se išče zanesljivost. Z novim dizlom verjetno tudi ne boš imel težav, če pa bodo je tu garancija, seveda je pa čisto druga zadeva rabljen avto.
Konkreten primer, poleti smo šli na letališče v Bologno (jaz, žena, otrok, kovčki), tankal sem na Hoferjevi črpalki v Medvodah in tudi nazaj prišel do te iste črpalke z 41,3 litri, obakrat sem natankal toliko da je teklo ven
Na poti dol je bil en hud zastoj takoj od Villesse naprej sigurno smo stali pol ure, potem se je vlekla omejitev 70 kmh zaradi del skoraj do Benetk, vse ostalo po AC najmanj 120 ponekod celo 160 po čtevcu (se je že malo mudilo). Povprečna hitrost v obe smeri je bila tako 96 kmh (realno ne po števcu), naračunana poraba pa 5,34 l/100 km.
Plin ni resna alternativa na novem avtu, če se išče zanesljivost. Z novim dizlom verjetno tudi ne boš imel težav, če pa bodo je tu garancija, seveda je pa čisto druga zadeva rabljen avto.