Toyota Auris Hybrid 2013

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
https://www.youtube.com/watch?v=OJBV9v5OC2M&feature=g-high-u

Ce koga zanima
smile-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Karavan mi je kar všečen, baje so izboljšali zvočno izolacijo do motorja tako, da je zvok ob priganjanju manj moteč, čeprav tale novinar izpostavlja ravno ta problem. Ne vem kdaj se bodo ljudje navadili da toliko moči kot zahtevaš od avta toliko dobiš in motor se vrti pri stalnih vrtljajih da daje točno tako moč kot jo voznik zahteva. Pedal za plin je ob enem tudi menjalnik in ne moreš kar zahojat pedal do konca kot to delaš pri ročnem menjalniku v previsoki prestavi.

Cena hibrida v Nemčiji je celo nekaj nižja kot tista od 2.0 dizla, je pa res da je najcenejši in najekonomičnejši 1.4 dizel z osnovno opremo, ampak to že meji (88 konj) na nepremičnino
smile-1.gif
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
V SLO naj bi hibridna stala okrog 20k eur, kar se mi zdi dobra cena za hibrida, ki bo verjetno imela tudi top opremo...

Meni je notranjost ... grda!
smile-1.gif

Zadaj se mi zdi kot nek ponesrecen i30, spredaj mi ... je nekako vsec! Se strinjam Karavan zgleda lep
smile-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Ne vem kdaj se bodo ljudje navadili da toliko moči kot zahtevaš od avta toliko dobiš in motor se vrti pri stalnih vrtljajih da daje točno tako moč kot jo voznik zahteva. Pedal za plin je ob enem tudi menjalnik in ne moreš kar zahojat pedal do konca kot to delaš pri ročnem menjalniku v previsoki prestavi.

Saj ni problem v vrtljajih, naj se vrti, kjer se hoče, problem je v hrupu. Zrihtajo naj izolacijo, pa se ne bo nihče pritiževal, ne pa, da se npr. v Priusu pri 160 na uro še pogovarjaš komaj normalno.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.368
2.745
113
Listam vceraj AM in sem bral test ali mogoce vozili smo Toyota Yaris hibrid. Im me je 'zmotilo' to, da je avtorja razocaral motor, ki je od prvega Priusa 1.5 in namigne, da bi bilo bolje ce bi dali 1.3 vvti. Ampak, kolikor sem se naucil na Alterju
smile-1.gif
, je catch ravno v tem, da elktro sodeluje z bencinskim motorjem z atkinsonovim ciklom.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Vsi Toyotini hibridi so narejeni okrog bencinskega motorja ki ima spremenjeno krmiljenje ventilov (simuliranje atkinsonovega cikla) tako da ostanejo v ciklu kompresije še nekaj časa odprti, tako da efektivna kompresija ni 13:1, bistveno za izkoristek je da je cikel ekspanzije čim daljši, torej ta pa je 13:1. Na račun tega daljšega cikla, da se pač iztisne vse kar je nastalo iz izgorevanja, so pa performance na prostornino pač slabše, najbolj trpi navor v nižjem območju vrtljajev, zato ga tam dopolnjuje elektro motor.

Več o motorju: http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_NZ_engine#1NZ-FXE

Če bi dali v hibridnega Yarisa navadnega 1.3 vvti bi poraba narasla za najmanj 10%. Kaj pa kaj pravijo v testu? Zdajle so malo neugodne temperaturne razmere, meni se na jutranji relaciji v službo močno pozna na porabi (zdaj 4,1 poleti 3.0, gravitacija dela čudeže)
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.368
2.745
113
Kolikor mi je ostalo v spominu niso kaj prevec grajali, poraba pa je bila okoli 5 in nekaj, ce me spomin ne vara. Ne vem pa ali njihova ali deklarirana... Bos moral kje najt AM.
smile-1.gif


Jaz sem pa mislil imajo tej Toyotini motorji dejansko atkinson cikel, ne pa simuliran... Zanimivo. Vec takih zanimivosti pogresam v nasih revijah.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Deklarirana poraba je daleč pod 5.
Ni simuliran cikel, je pravi Atkinson cikel, ki pa je implementiran na Otto motorju skozi krmiljenje ventilov. Atkisonov cikel v originalu namreč izvira iz Atkisonovega motorja, ki je geometrično drugačen.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Listam vceraj AM in sem bral test ali mogoce vozili smo Toyota Yaris hibrid. Im me je 'zmotilo' to, da je avtorja razocaral motor, ki je od prvega Priusa 1.5 in namigne, da bi bilo bolje ce bi dali 1.3 vvti. Ampak, kolikor sem se naucil na Alterju
smile-1.gif
, je catch ravno v tem, da elktro sodeluje z bencinskim motorjem z atkinsonovim ciklom.

Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Deklarirana poraba je daleč pod 5.
Ni simuliran cikel, je pravi Atkinson cikel, ki pa je implementiran na Otto motorju skozi krmiljenje ventilov. Atkisonov cikel v originalu namreč izvira iz Atkisonovega motorja, ki je geometrično drugačen.

Pritožba i bila čez način delovanja motrja, ampak čez njegove zmogljivosti (enako kot v Priusu, Priusu+ itd). In glede na to, da bo nasldnje gereracija Toyotinih hibridov imela precej zmogjivejše bencinske motorje (tam okoli 130, če ne celo malo več), je očitno pritožba kar upravičena.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ja, samo po drugi strani se šušlja o kubaturi dveh litrov pa pol ter dveh litrov za prisilno polnjeno varijanto, slednje v osnovi Miller cikel. Pa smo tam.

Po drugi strani se pa tudi šušlja o izkoristku nad 45% (trenutna generacija ima 38%) , kar je terna, če jim rata reč napravit za spodoben denar in ne samo za Lexusa nad 120 k EUR.

Bomo videli, nekje naslednje leto se bo pokazalo, kaj jim je ratalo spravit iz labosov na ceste. Igranje z direktnim vbrizgom je baje odpadlo, ker ni doprineslo prav nič k izkoristku motorja. Glavna igralca izkoristka sta še vedno Atkison in Miller.
 
Nazadnje urejeno:

mr_

Guru
20. sep 2007
9.368
2.745
113
Razumem... mene je zmotilo to, da se ne omeni, da pac hibrid ni smiseln z navadnim benz motorjem.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Problem je v tem, ker je v Evropi edino smisel, če hibrid porabi manj/enako kot dizel. To je bolj kot ne krivda nepravične trošarine med dizlom in bencinom skoraj povsod v Evropi.

Pa tudi drugje Honda ravno ne blesti s prodajo svojih hibridov, ostale znamke še manj.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Exactly. Iz Petrolove spletne strani, prodajna cena goriv brez dajatev:

Neosvinčeni bencin 95: 0,65573 EUR
Dizel: 0,71994

Razlika: 0,06421 EUR v korist cenejšega bencina

Nižja maloprodajna cena dizla je izključno posledica tega, da šoferji bencinarjev plačujejo neprimerno višje dajatve na gorivo. Ta anomalija je pristotna predvsem v Evropi, pa še to ne povsod.

Je pa zunaj pripročilo EU, da članice EU uskladijo trošarine goriv glede na emisije CO2. In te so pri dizlu višje. Tako, da če se maloprodajne cene obrnejo, nasanka dizelski motor, ki bo hitro zgodovina. Na trgih izven EU, pa se razen za tovornjake, itak ni prijel. Strategija so hibridi. In to ne samo pri Toyoti. Še VW kuha bencinskega hibrida.
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
ker imam stalne težave z dizli, predvsem rabljenimi seveda, sem tudi sam malo pogledal bencinsko konkurenco. vozil sem aurisa hybrida in sem navdušen. mestna in regionalna vožnja 5 litrov na 100 po računalniku, avtocesta LJ-MB-LJ 5,5. avto je resen kandidat za domače dvorišče, čeprav bom ob tem moral iti na razred manjše vozilo in pozabit vlačenje prikolic ... drugače pa super zadeva. pa še cena ni prehuda ...
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
Me veseli, da si navdušen.

Imel sem priusa zdaj imam prius+, ki je zdaj dovolj prostoren za 4 člansko familijo, brez da rabim dajajt kaj na streho.

Skupno povp.porabo imam 5,7 v 11kkm od tega 1/2 avtoceste. Zadnjič sem šel v Graz po avtocesti je boli tam 5,5 skozi mesto pa 3,8.

Povpreček najbolj ubija vožnja pozimi na kratke razdalje, takrat se obnaša kot vsak običajen avto, razen če izklopiš gretje, takrat spet dela skoraj kot poleti.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Mislim da Auris sedaj po novem lahko vleče prikolico, ampak mislim, da je teža omejena na mizernih nekaj 100 kg. Zakaj je temu tako?

Zato ker je pogonski sklop optimiziran na nizke moči, del moči pa vedno gre preko generatorja na el. motor. Pri višji zahtevani stalni moči (vleka prikolice) je pogon obremenjen bolj kot normalno, zato se je Toyota zavarovala na tak način. Na tujih forumih sem pa bral vse mogoče zgodbice z vleko prikolice, eden je vlekel jadralno letalo brez problemov, eden neko počitniško prikolico in pri polnem plinu v klanec na AC, je doživel novoletno jelko, posledica je bila samo zmanjšana moč (pregrevanje enega od MG). Si ba ECU zabeleži take dogodke in če gre kaj narobe vprašanje kako je z garancijo.

Torej vleka prikolice ni problem, problem je kako potem voziš oz. kakšno pot imaš pred sabo. Temperature pa lahko nadzoruješ preko OBD.

Torej tistih 100kW je namenjeno vozniku bolj zato da hitro pospeši ali prehiti in dejansko je res nemogoče na normalni cesti sistem preobremeniti, ne gleda na to kaj počneš. Če s prikolico povečaš težo, zračni upor in kotalni upora, si pa lahko hitro pri dejstvo, da že po ravnini na AC poterbuješ enkrat več moči, dodaš še klanec in si tam.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
no, saj počitniško prikolico vlečem le na cirka dva dopusta med letom, takrat bi si pač sposodil očetov avto. sicer mi še vedno ne gre skupaj računica, saj sem na avtocesti 80% časa ... pol je skoraj boljše bencin+plin, ampak počasi imam kvarljivih dizlov preko glave. pa še auris je bil taki cuker za vozit. čeprav mam 2m, smo se štirje lahko normalno vozili. pa še prtljažnik je čisto dovolj velik ...