Mislim da Auris sedaj po novem lahko vleče prikolico, ampak mislim, da je teža omejena na mizernih nekaj 100 kg. Zakaj je temu tako?
Zato ker je pogonski sklop optimiziran na nizke moči, del moči pa vedno gre preko generatorja na el. motor. Pri višji zahtevani stalni moči (vleka prikolice) je pogon obremenjen bolj kot normalno, zato se je Toyota zavarovala na tak način. Na tujih forumih sem pa bral vse mogoče zgodbice z vleko prikolice, eden je vlekel jadralno letalo brez problemov, eden neko počitniško prikolico in pri polnem plinu v klanec na AC, je doživel novoletno jelko, posledica je bila samo zmanjšana moč (pregrevanje enega od MG). Si ba ECU zabeleži take dogodke in če gre kaj narobe vprašanje kako je z garancijo.
Torej vleka prikolice ni problem, problem je kako potem voziš oz. kakšno pot imaš pred sabo. Temperature pa lahko nadzoruješ preko OBD.
Torej tistih 100kW je namenjeno vozniku bolj zato da hitro pospeši ali prehiti in dejansko je res nemogoče na normalni cesti sistem preobremeniti, ne gleda na to kaj počneš. Če s prikolico povečaš težo, zračni upor in kotalni upora, si pa lahko hitro pri dejstvo, da že po ravnini na AC poterbuješ enkrat več moči, dodaš še klanec in si tam.