Tina Maze - težka milijon EUR?

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Ahh... RB sigurno nameni sponzoriranju več kot Milka, ki je prisotna samo pri ženskem smučanju in skokih. Še kje?
Dobi pa Tina sigurno več od Milke, kot večina Športnikov, ki jih sponzorira RB.

Seveda dobi LV več, da ne omenjamo Vettla, Webbra, Loeba ipd. superzvezdnikov. na svetovni ravni.
 

BohVar_alias_BOHL

Pripravnik
6. sep 2007
698
0
16
Laibah
Naj me popravi nekdo, ki ima INFO iz prve roke, vendar sem nekje zasledil:
- Milka daje letos 50.000 € Tini, kot osebni sponzor
- Tina ima letošnjo sezono še prostor na čeladi za svojega osebnega sponzorja, naslednjo ne več in bo morala prepustiti ta prostor sponzorju SSZ-ju
rolleyes-1.gif

Barilla je dajala 1 mio€ takrat Tombi in mislim, da podoben znesek Bode-ju?!
grims-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

HotSatan

Pripravnik
12. feb 2011
666
0
16
Citat:
Uporabnik BohVar_alias_BOHL pravi:
Naj me popravi nekdo, ki ima INFO iz prve roke, vendar sem nekje zasledil:
- Milka daje letos 50.000 € Tini, kot osebni sponzor
- Tina ima letošnjo sezono še prostor na čeladi za svojega osebnega sponzorja, naslednjo ne več in bo morala prepustiti ta prostor sponzorju SSZ-ju
rolleyes-1.gif

Barilla je dajala 1 mio€ takrat Tombi in mislim, da podoben znesek Bode-ju?!
grims-1.gif

Če vse troje drži, je najbolje, da gre za Italijo vozit. Ali pa katerokoli drugo reprezentanco z manj fašistično čeladno politiko. Za naslednjo sezono se bodo vsi potencialni osebni spoznorji precej izprsili zanjo.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Za sezono 2007/2008, ko je bila Tina na dnu, je od Milke dobila 60.000€.
Bi skoraj upal trditi, da zdaj dobi 100.000 glede na lanske rezultate.

Tisto glede osebnih sponzorjev je bila pa Lovšetova fora in se je o tem res pisalo. Ampak mislim, da zdaj, ko je Ulaga glavni ni več tega dogovora. Verjamem, da ga ni, ker so se brez pretrsov dogovarjali za sezono 2012/2013, bil je pa to en glavnih kamnov spotike med lovšetom in Mazetovimi.

Sicer pa je to generalno sponzorstvo na čeladah bila domena nacionalnih "ski poolov", tega zdaj ni več, ker gre vse v individualizacijo. Vsak malo boljši tekmovalec ima svojega sponzorja.

Seveda gre to osebno sponzorstvo uradnikom, ki sedijo v pisarnah v nos, ker si ne morejo omastiti brka, tako kot bi si ga lahko z generalnim sponzorjem za celotno reprezentanco. Se ne da netransparento pobasat € v žep.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.369
2.745
113
Jaz mam pa v spominu tko, da ima fiksn znesek na sezono in veljavno pogodbo do leta xxxx. Tako da je tudi v slabi sezoni dobivala 50 ali 60k Eur. Tako da je cisto mozno da dobiva enak znesek tudi sedaj. Ceprav glede na rezultate bi to tezko verjeli. Ce ne drugega dobi kaksen bonus za zmage, stopnicke....
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Vir: 24ur, 9.10.2007

Potem ko je koroški alpski smučarki Tini Maze nedavno vendarle uspelo podaljšati pogodbo z največjim osebnim pokroviteljem, čokoladno blagovno znamko Milka, zdaj najboljšo slovensko smučarko verjetno čaka prelomna sezona v njeni karieri. Nepredvidljiva Mazetova, ki se je letošnjo pomlad in poletje na novo tekmovalno sezono intenzivno pripravljala tudi individualno, je kljub neprepričljivim rezultatom v zadnjih dveh sezonah dobila najlepšo popotnico pred svojim novim obdobjem, potrditev poslovnega zaupanja svetovne švicarsko-ameriške multinacionalke, ki ji bo za sezono 2007/2008 po naših informacijah namenila približno 60 tisoč evrov, v kar niso všteti potencialni bonusi za njene večje uspehe v tem obdobju.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Snecer ena zate:

"Ob tem je treba takoj opozoriti, da se znesek nagrad (okoli 350.000 ali kak več do konca sezone) na tekmah zavoljo davka prepolovi,
 

HotSatan

Pripravnik
12. feb 2011
666
0
16
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Snecer, pa še tole, da boš na tekočem:

http://www.fis-ski.com/uk/disciplines/alpine-skiing/prize-money-ranking.html

Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Snecer ena zate:

"Ob tem je treba takoj opozoriti, da se znesek nagrad (okoli 350.000 ali kak več do konca sezone) na tekmah zavoljo davka prepolovi,

Kaj hočeš Snečkotu izpostavit? Da Tina potegne veliko ali da vendarle ne potegne tako zelo veliko, ker ji država pobere pol? Lepo, da si postavil prejšnje podatke v perspektivo.

Drugače pa zanimivi podatki o sponzorjih.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
To - "da vendarle ne potegne tako zelo veliko, ker ji država pobere pol"
Ker rad napiše, da financira Tino iz davkoplačevalskega denarja.
S tem, da so tu še; dva trenerja, serviser in fizioterapevtka.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.004
1.440
113
Citat:
Uporabnik HotSatan pravi:
RB se skoraj gotovo lahko izprsi bolj od Milke. F1, skoki z roba vesolja ipd. pičkarije govorijo temu v prid. Me pa ne bi presenečalo, če bi Mazejevo sponzorirali po tej sezoni.

O ti sveta preproščina.

Poglej kaj stoji za Milko.

Mondelez Int.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik gas pravi:
Ne pozabi da davek placa v državi kje premijo zasluži in ne pri nas

Si siguren? Oz. če je tako kot pri plačah potem potencialno razliko v obdavčitvi plača pri nas.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Snecer ena zate:

"Ob tem je treba takoj opozoriti, da se znesek nagrad (okoli 350.000 ali kak več do konca sezone) na tekmah zavoljo davka prepolovi,

D.o.o. ima in verjetno ji Messi izstavi velik račun, drago je smučanje.

http://www.bizi.si/TINA-MAZE-D-O-O/

Dobička je imela 200k + , ostalo stroški.

Od 200 jurjef pa plača d.o.o. 25% al kolko procentov je zdaj Ivan spustil.

Ni tak hudo, po moje dovolj ostane, davek plača v Sloveniji.
Nisem zdaj ziher al ji to štejejo v dohodnino al lahko na d.o.o. našmugla. Po moje na d.o.o..
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Aaaa zato je Tina zacela solat, ker se uci od najboljsih - Messija. Not bad.
 

gas

Fizikalc
23. jul 2007
2.237
54
48
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik gas pravi:
Ne pozabi da davek placa v državi kje premijo zasluži in ne pri nas

Si siguren? Oz. če je tako kot pri plačah potem potencialno razliko v obdavčitvi plača pri nas.

od nagrad siguren.......
 

HotSatan

Pripravnik
12. feb 2011
666
0
16
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Citat:
Uporabnik HotSatan pravi:
RB se skoraj gotovo lahko izprsi bolj od Milke. F1, skoki z roba vesolja ipd. pičkarije govorijo temu v prid. Me pa ne bi presenečalo, če bi Mazejevo sponzorirali po tej sezoni.

O ti sveta preproščina.

Poglej kaj stoji za Milko.

Mondelez Int.

V kategorijo "svete preproščine" spada bolj to, da konglomerat, ki stoji za Milko, enačiš z njo, čeprav je notri še xy drugih brandov, ki jih morajo prav tako futrat z denarjem za marketing in je zelo jasno, da tega ne morejo zažgat samo na Milki. Koliko se lahko kdo izprsi, se vidi izključno iz reklamnih budgetov:

Citat:
Milka's budget hasn't been disclosed, but Ad Age's annual Top Global Marketers report ranks Kraft Foods as No. 18 with annual ad spending of $1.8 billion, more than half of it outside the U.S.

Citat:
Kraft has designated Milka as one of its five global snack power brands.

Vir

1.8 milijarde je treba delit približno s 5 (verjetno še z več, ker to niso edini brandi, ampak ni treba komplicirat)

Citat:
Red Bull now has a marketing budget. About a $900 million marketing budget.

Vir

To je pa en brand, torej ni treba nič delit.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.004
1.440
113
Ker se mi ne da razlagat osnov....kot prvo ne enačim, ne polagaj besed v usta kot drugo je izključno poslovna odločite multinacionalke s katerim brandom se agresivno napada tržišče. Če bi strategija velevala, da se Milko sforsira kot number one čokolado, bi se sredstva za marekting hitro spremenila in med brandi se nikoli ne deli na pet enakih delov ali xy delov. V globalu milka pelje scat redbull, kakšen je interes lastnikov je pa drugo.
 

HotSatan

Pripravnik
12. feb 2011
666
0
16
Pet enakih delov služi zgolj kot zelo optimistična ocena za reklamni budget Milke, ker pač ni najmanjšega razloga, da bi v Milko zmetali več reklamnega denarja od ostalih brandov sladkarij (in 5 jih sami postavljajo ob bok milki).

Milka po izdatkih za marketing ne pelje scat Red Bulla, ampak je obratno (globalno). Kraft oz. Mondelez pa že.

Moj "lahko se izprsi" vsebuje tudi predpostavko, da se nikoli ne bo delalo zelo očitnih strateških nesmislov in je približno v ovkiru reklamnih budgetov (ki pač povedo, koliko so se pripravljeni izprsit), ker gre za korporacije, ne pa weekend spending arabskih playboyev. Tvoj pa samo, kdo ima bolj bogatega lastnika. Kateri pogled je bolj enostaven (ko že mečemo "svete preproščine" naokoli) in kateri bolj relevanten za športnika (kar je bistvo te teme), naj pač vsak sam presodi, če ne gre drugač.
 
Nazadnje urejeno: