procent avtov s to funkcijo je izredno nizek, še vednoPri nizkih hitrostih bi moral ponoci na vecini avtov tukaj avto sam zavirati. Pedestrian detection pa te fore... drugace pa jeba. Osebno vedno vzamem lucko ali kresnicko za hojo v temi.
to ne držiSaj scasoma bo boljse. Zdaj ima to serijsko prakticno vsak nov avto.
Zaznavanje kolesarjev in pescev podnevi in ponoci ter samodejno zaviranje.ne drži, kar si napisal, da ima to praktično vsak avto, kaj točno imaš v mislih? samodejno zaviranje ali opozorilo pred trkom ali pomoč pri zaviranju?
Jasno, vedno je treba biti pazljiv. Tehnologija pa pomaga, kjer so možnosti.To, da ima avto samodejno zaviranje za pešce, še ne pomeni, da lahko voziš kot jebiveter, ravno tako, da pešec ne stori osnovne zadeve za zaščito sebe.
Tudi tehnologija žal zataji, sploh v situaciji opisani zgoraj. Precej teh sistemov namreč uporablja kamero in če ti nič ne vidiš, potem tudi kamera nič ne vidi. Ampak seveda za snowflake bo potem sistem kriv, ne njihova jebiveterska vožnja.
Že v najboljših pogojih ti sistemi niso najbolj zanesljivi. V slabih (dež, sneg,..) so pa še bolj nezanesljivi.Zaznavanje kolesarjev in pescev podnevi in ponoci ter samodejno zaviranje.
Sem napisal, da se oziraš zgolj na te sisteme ali si malo sproti izmišljuješ pa domišljaš stvari? Jasno je, da je kljub tehnologiji potrebno biti previden - enako, kot če avto tega sistema ne bi imel.Že v najboljših pogojih ti sistemi niso najbolj zanesljivi. V slabih (dež, sneg,..) so pa še bolj nezanesljivi.
Da se kdo zanaša na te sisteme je I....
Lahko te rešijo, lahko pa te zajebejo tud.