Nekaj dejstev iz prve roke (delam v stroki in poznam razmere na trgu):
1. Thomy pri nas ni več ista, ker so za vzhodno evropo preselili proizvodnjo v Srbijo. Tudi key acount za SLO priznava, da to zaznavajo tudi kupci. Tekstura ni več ista, nikakor. Se trudijo ampak...
2. Zvijezda zelo hitro pridobiva na tržnem deležu, ker očitno zelo ustreza ljubiteljem majoneze, velik delež potrošnikov je v zadnjih letih prešlo iz Hellmann's majoneze na Zvijezdo. Ogromno vlagajo tudi v marketing ter v cenovno politiko..Sedaj se še izboljšali recepturo, da je bolj "kremasta" (v 2015 in do prvega kvartala 2016 je bila malenkost pretekoča in se je dejansko "razlila" ob vsaki bolj vroči prilogi). V teh zadnjih serijah je zares odlična. So prvi na trgu, ki so si umislili pikant verzijo. Drzno in prodaja je presenetila tudi njih.
3. Hellmann's - iz leta v leto slabši delež prodaje. Razlog je v spremembi recepture, ki so jo spremenili v letu 2014. Od takrat konstantno pada njihov tržni delež prodaje v Sloveniji. Enostavno so pokvarili okus in tudi tekstura je drugačna. Preveč radikalno očitno.
Citat:
Uporabnik lagunec pravi:
Dolgo časa sem bil zmerni uporabnik Thomy majoneze z olivnim oljem. Že kar nekaj časa pa opažam, da je na tržišču ni več. Pisal sem na Nestle Adriatic pa so mi odgovorili, da je ne bo več na SI tržišču. V tujini jo je še moč dobiti. Mogoče ve kdo kakšen je razlog za prenehanje prodaj na SI trgu ?
Preslaba prodaja, količine za Slovenijo so bile enostavno premajhne, zato so jo umaknili. Multinacionalke kot je Nestle se s specifičnimi artikli ne prilagajajo tako majhnem trgu kot je SLO.