Zdravo,
rabim nasvet. Pred 2-3 tedni sem dal povišat internet paket z 1024/256 na 8/1 (sem na VDSL). Pred tem je TV delala normalno.
Po povišanju hitrosti mi je začel TV štekat. Oddaljenost od centrale ni velika..., maksimalna omejitev DL je prek 20 mega na VDSL.
TV včasih šteka, včasih ne. Zdaj npr. ne, včeraj zvečer je še štekalo, kot za stavo. :S
Klical sem že 2x in prijavil napako. Prvič mi je popisal in vprašal standardne zadeve "Ste resetirali modem pa STB..."... potem je resetiral linijo še sam in sva nehala govorit. Štekanje se je spet pojavilo sem spet klical čez par dni...in mi model prbije.., ja vemo, da vam šteka, imate že prijavljeno napako.
Sem jim rekel, naj jo potem ŠE ENKRAT prijavijo, če v tem času ni nič boljše.
Kaj mi še ostane? Imam občutek, da so preveč ljudi priklopili na linijo...in da zato v časih peak-gledanosti začne štekat zadeva (ker zdaj npr. ne šteka). Koliko časa rabijo, da rešijo napako ponavadi? Če bo danes spet štekalo jih pokličem še enkrat in to zadnjič. Vprašam kaj so naredili v smeri, da popravijo zadevo.., če ni nič, potem ta mesec ne plačam TV-ja. Pritožbe so zabeležene uradno, ko zrihtajo zadevo, začnem plačevati.
rabim nasvet. Pred 2-3 tedni sem dal povišat internet paket z 1024/256 na 8/1 (sem na VDSL). Pred tem je TV delala normalno.
Po povišanju hitrosti mi je začel TV štekat. Oddaljenost od centrale ni velika..., maksimalna omejitev DL je prek 20 mega na VDSL.
TV včasih šteka, včasih ne. Zdaj npr. ne, včeraj zvečer je še štekalo, kot za stavo. :S
Klical sem že 2x in prijavil napako. Prvič mi je popisal in vprašal standardne zadeve "Ste resetirali modem pa STB..."... potem je resetiral linijo še sam in sva nehala govorit. Štekanje se je spet pojavilo sem spet klical čez par dni...in mi model prbije.., ja vemo, da vam šteka, imate že prijavljeno napako.
Kaj mi še ostane? Imam občutek, da so preveč ljudi priklopili na linijo...in da zato v časih peak-gledanosti začne štekat zadeva (ker zdaj npr. ne šteka). Koliko časa rabijo, da rešijo napako ponavadi? Če bo danes spet štekalo jih pokličem še enkrat in to zadnjič. Vprašam kaj so naredili v smeri, da popravijo zadevo.., če ni nič, potem ta mesec ne plačam TV-ja. Pritožbe so zabeležene uradno, ko zrihtajo zadevo, začnem plačevati.