ksz
primerjava s stolom je res butasta
avto znamke se bodo pač morale sprijaznit, oz ene so se že, da so enostavna potrošniška roba, in če pač niso na voljo ljudem, bodo šli pač h konkurenci, te low end zadeve so si itak zelo podobne.
sta pa tu seveda dve strani, kako preprečit da ne prihaja do zlorab, čeprav kaj sploh je zloraba? ok oni cepec z astro že, ampak kaj pa vem, kolk sem jaz delal v avtosalonu niti niso taki pacienti hodli, ostalim bi pa blo treba ponudit čim prijaznejšo storitev, konec koncev če je nekdo testiral moj avto pa če tudi ni na koncu nakupne poti, je to dosti boljša reklama kot pa to da nekaj pač ni na voljo.
Nasploh pa nisem nikoli razumel, kako avtohišam ni v interesu, da so službeni avti, ki so registrirani čimveč na cesti, da jih čimveč ljudi sproba, da so čim prej na tistih "testnih" prevoženih in da se konec koncev čim prej prodajo. Je pa tukaj pol problem, da so to po večini dejansko avtomobili trgovcev, ki se jim pa seveda ne da vsaka dva tedna prestavljat otroškega sedeža in vsega ostalega v nov avto