Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Jz bi rajse drugo opcijo. Predvsem zaradi tega da mas dva kompleta in ce imas prostor lahko menjas kadarctebi pase samo vsako tretjo ali cetrto leto je obvezen obisk vulksnizerja, ko pac zlizes gume.
Imam dva seta 17" felten, ene neobute (tu bi dal zimske)in ene z letnimi gumami. Predvsem me zanima vidik 225 široke gume v snegu, trdota gume, odrivanje brozge - možnost zdrsov v primerjavi z 195 gumo...
tega pa ne vem, pravjo, da je ožja boljša, ampak če pogledaš, maš pozimi tut passate, MBje, pa BMWje in ostale na cestah, tudi SUVe, pa se načeloma vsi vozijo in imajo široke gume, tk, da pomojem ni treba skrbet.
Za golfa raje vzemi15". Prodaj en komplet alu 17" in za tist denar kupi zimake+jeklene felge. Ožje so v snegu definitivno boljša izbira, drugo je če je najmanjša dimenzija 225, tam nimaš kaj.
Citat: Uporabnik matej_ pravi:
tega pa ne vem, pravjo, da je ožja boljša, ampak če pogledaš, maš pozimi tut passate, MBje, pa BMWje in ostale na cestah, tudi SUVe, pa se načeloma vsi vozijo in imajo široke gume, tk, da pomojem ni treba skrbet.
Že, samo pomoje tukaj igra vlogo tudi teža, ker ti imajo vsi proti 2t ali celo malo čez in potem ni tak problem, če imajo 255 gume.
Pač splošno pravilo je, da se za pozimi vzame najožjo gumo, ki je v homologaciji.
Ja, saj to je tudi moj point, če je vozilo takšno da zaradi teže in vsega ostalega ne more imeti ožjih gum, vzameš najmanjšo še dovoljeno dimenzijo, v primeru op-ja, torej avto v golf rangu, se pa valjda vzame raje 15-ke, saj ti fensi šmensi felgice na valjarjih ne bodo koristile nič, ko boš enkrat obstal v snegu.
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.