test zimskih pnevmatik 2012

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.141
316
83
1995 v 13let starem peugeotu, sava letne gume (ketne v prtlažniku), 5 cm sveze zapadlega snega, rahel klanček navzol cestal rahlo zavita, jaz pa naravnost...
Aja pa enkrat čez Tuhinjsko dolino grem na štajersko, me preseneti svež sneg. Edini način da sem uspel prit čez prelaz, da sem šel rikverc.
Preživel smo, sedaj se pa nebi več tako igral. OK tudi takrat se nismo igral, pač nevednost.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Igra ali ne igra - gume so važne, se strinjam. Dajo pa tudi lažen občutek. Še vedno je vse v glavi.
P.S. v prid govori to, da sem z omenjenimi gumami s katro vlekel iz snega terenca s 4x4 pogonom. Smeha polno, sploh tistih ki so se ustavili ker sem ga na cesto vlekel in niso mogli mimo.

P.S.S - kolikokrat rabiš gume za v hud sneg, sploh če si doma v okolici Lj? Za v mokrem je duga varianta, ampak spet v mokrem več naredi glava kot gume. Ja, na testih je razlika med najboljšo in najslabšo 10 metrov v zavorni poti. Kaj to komu pomeni? Meni pomeni da se namesto v 30m ustaviš pri 40m. Pri 50 na uro. Če pa imam v glavi, da sem v naselju/pred nepreglednim ovinkom/šolo itd, pa peljem v takšnih razmerah 30 na uro. In se z najslabšimi gumami ustavim v 20 metrih.
Ne delam reklame slabim gumam, brez skrbi, ampak po cca 500.000 prevoženih kilometrih brez nesreče (samo en pes me je enkrat preseneti iz zasede) me moja logika in razmišljanje še ni nesla - ne v križiščih, ne v naselju, nobenega nisem nagazil in nobenemu se nisem zabil v rut pa še vse ovinke mi je uspelo zvozit.

P.S.S.S. - ne vem če se kdo spomni ene objave glede varnosti v avtomobilu oz direktno airbagu na volanu - Pomaga res, daje pa občutek večje varnosti je napisal en model. Če bi namesto airbaga v volanu imal na volanu montirano ost (špico, nož, karkoli že), bi voznik prekleto bolj pazil na hitrost, na varnostne razdalje itd. Ta izjava mi je svetovna in prav prekleto drži!
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Zakaj smo včasih preživeli s Tigari, Semperitkami, Savami...? Prvič gume so bile širine bicikla. Drugič: peljali smo 10 na uro (ali pa celo rikverc kot je napisal Ozze).

Sedaj se vozi kolona recimo 50 km/h po snegu, novejše gume omogočajo višjo hitrost po snegu, vmes je tudi tisti s čangšlang gumami in pelje enako hitro (''če oni lahko, zakaj jaz ne''). Pride do brezmanja, vsi se ustavijo, tisti s čangšlang tudi - ampak žal v odbijaču sprednjega avta
crazy1.gif
Če bi peljal 10 kot včasih s Tigar & co., pa bi se tudi on ustavil pravočasno.

Skratka tako kot si napisal - če bi vozniki znali prilagodit vožnjo razmeram, kar pomeni tudi svojemu vozilu in sposobnostim, ne samo stanju na cestah, bi se lahko normalno vozil s poceni gumami.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Ja, varnostna razdalja. Če veš kaj imaš gor, jo povečaš. Jo imajo pa pri nas itak vsi za faktor 3 premajhno
frown-1.gif
. Žal, takšna je kultura. Se tudi sam ne strinjam z marsikatero zakonsko nebulozo, a če npr želim peljati po predpisih pred cestninsko postajo, je to samomorilska akcija. Kjer je omejitev 80, ti za ritjo na 2 metrih bledna šleper. Avti mimo po levi, po desni, kjer je prostor, noben manj kot 100, marsikateri tudi preko 130. Pa se znajdi oziroma pridi živ preko, gume gor ali dol.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Hja, Slovenci nismo izumrli zaradi takšnih gum
grin1.gif


Pišem kot repliko vsem tistim, ki pravijo kako smo se pred davnimi časi vozili okoli s gumami, ki bi danes na ADAC testu dobile oceno -83, pa smo preživeli. Jaz sem imel recimo na Škodi Matadorjeve gume, uh kak je šlo po snegu, kot danes z Rotalom. Ampak sem vedel, da se ne morem peljat enako hitro kot tisti, ki ima namontirane Mišelinke, Gudjirke ali karkoli že. Pa so me pač ljudje prehitevali, raje sem ostal v enem kosu.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Pusti statistiko - poglej raje katerih se je v zadnjih 5 letih v zimi nahveč sesulo. Kolikor slišim in vidim je bilo največ quatro pogonov. Lažen občutek varnosti in objestnost, ker marsikdo misli da je z avtom še prednost kupil. Res pa je da opažama na takih avtih zelo vprašljive gume, mnogokrat firme za katere še vedel nisem da obstajajo.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Se popolnoma strinjam, tudi sam ne upam pred cestninskimi vozit po omejitvi. Peljem se za nekom, tako da če bodo merili, bodo njega ustavili. Življenja pa ne mislim riskirat zaradi tega, ker je enkrat poleti kolona pred cestninsko 2 km in bi tabla 80 km/h dejansko imela kakšen pomen, ostalih 360 dni na leto pa nobenega.
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
A ni mal premala razlika med bedno pnevmatiko in dobro pnevmatiko, da bi se splacalo "vzeti v zakup, da imam slabse gume?"

Vcasih s(m)o fural ficake s 35 konji
smile-1.gif
.

LP,
PIC
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Kaj ti pove razliko? Cena? Potem se lahko podobno vprašaš glede nabave npr mleka. A folk, ki kupuje mercatorjevo, šparovo, lidlovo ali hoferjevo mleko za nekaj evrov reskira svoje zdravje? Ne vem, ampak tega mleka gre ogromno, kot vidim v vozičkih precej več kot original mleka ljubljanskih ali pomurskih mlekarn.

Gum tipa kormoran, debica, rotal in podobnih tudi še nisem zasledil na testu. Na podlagi česa jih torej ocenjujete? Na podlagi cene? Potem velja moj prvi odstavek o mleku
smile-1.gif
.

Bože nedaj da razpletem še na temo gradnje hiš in stanovanj ter cene in kvalitete le teh
smile-1.gif
Grem raje spat, ker verjetno bom jutri spet naredil kakih 200 kilometrov. Bolje z bistro glavo kot z top gumami:). Če je pa oboje je pa sploh najboljše.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.105
4.097
113
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Citat:
Imam same pozitivne izkušnje z UG7+ na Xsari Picasso in Cliu, vendar za Ampero mi je pomemben faktor porabe goriva, ki pa je v primeru UG8 glede na Continental kar konkretna razlika.

Kaj pa se sekiras, saj furas na elektriko.
smile-1.gif

Ravno zaradi tega
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.105
4.097
113
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
GY UG 7+ imam na drugem avtu in je super. Bi kupil Continentalove, ker sem bil s letnimi vedno izjemno zadovoljen, ampak sem dobil obakrat tak ugodno ponudbo, da sem potem UG 7+ vzel.

Kot sem že omenil za UG7+, smo jo imeli na Cliu inše imamo na Xsari Picasso. Zelo dobra guma, nikoli me ni razočarala v voznih lastnostih, edino kar mi pri njej ni všeč je to, da je glasna v kabino. Opazno glasna. Vedno, ko spomladi potem dajem nazaj poletne gume, se začuti tišino.
Če se mi je že pri avtu na notranje izgorevanje tako poznala glasnost gum v kabino, kako bi se mi šele pri Amperi. Mi paše tišina.
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.536
72
48
Kranj
Citat:
se vsedem v 101 na exact-kah (sava letne)
wink-1.gif

Pet let sem se vozil pozimi na teh gumah vsak dan iz KR-LJ pa nikoli zamudil šihta, delal kolone, zletel s ceste...Pač večja varnostna razdalja, bremza kot da ne obstaja (ABSa ni bilo), pravo smer pa loviš z gasom
redface-1.gif
Nato sem kupil nov avto in si privoščil spredaj zimske to pa je bila polomija. Vsak ovinek mi je rit odneslo. Hvala bogu, da so sedaj predpisi glede zimske opreme taki kot so.
Po letih vožnje z letnimi gumami sem pridobil toliko izkušenj, da je sedaj vožnja po snegu z zimskimi gumami(+ABS) mala malica.
 

joshyslo

Pripravnik
Izključen uporabnik
30. jun 2008
250
4
18
A bi bilo boljše menjat zimske pnevmatike za nove. Michelin Alpin A3 DOT 0207 profil je a misim da je že guma mal trša.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Citat:
Uporabnik Samojed pravi:
Včasih se vprašam kako da sem še živ, ko sem pozimi z Savinimi Best letnimi gumami rinil celo zimo po hribih in dolinah
smile-1.gif
.

Jaz se tudi čudim. In ko se bo zgodil trenutek, da ne bom imel za spodobne gume, bom avto parkiral in ga prodal. Tudi sam imam štirikolesni pogon in mi na kraj pameti ne pride, da bi natikal gume no name znamke, brez kakšnih resnih testov in investicij v samo gumo.

To, da se pa jajcaš po cesti, zaradi slabših gum pa je navadna bedarija in bi moralo biti kaznivo dejanje, ker si zavestno kupil sranje od gum. Že to mi ni jasno kako se lahko takšne gume sploh prodajajo, kljub temu, da so najbrž na meji legalnega. Sicer pa, v poplavi povsem solidnih korejskih gum, mi ni jasno zakaj je potrebno posegati po nalitih, obnovljeni ali kitajskih. Neodgovornost do konca.

Pa ni vse v vozniku, nič ti ne pomaga hitra reakcija, če avto drsi in se ne moreš ustaviti, obiti ali karkoli drugega, ker imaš plastiko na platiščih, namesto spodobno gumo. Imam občutek, da si eden tistih, ki meni, da je dovolj, če imaš milijon kilometrov, štiri gume in volan. Vozila so napredovala, konjev je vse več, pospeški do sto kilometrov na uro se merijo pod deset sekund že dolgo in potem me nekdo poskuša prepričati, da so kitajska jajca čisto dovolj, saj si prišel v svoje hribe brez problema. Sumim, da bi pri polnem pospeševanju potrgal vaše opevane gume Rotal.
 

spenstar

Fizikalc
2. sep 2007
966
119
43
Jaz bi uvedel zakon, da se lahko montira gume na avto, ki imajo 3 ali 4 zvezdice (po testu) in ne smejo biti stare vec kot 5 let, potem avtomatsko menjava.