Igra ali ne igra - gume so važne, se strinjam. Dajo pa tudi lažen občutek. Še vedno je vse v glavi.
P.S. v prid govori to, da sem z omenjenimi gumami s katro vlekel iz snega terenca s 4x4 pogonom. Smeha polno, sploh tistih ki so se ustavili ker sem ga na cesto vlekel in niso mogli mimo.
P.S.S - kolikokrat rabiš gume za v hud sneg, sploh če si doma v okolici Lj? Za v mokrem je duga varianta, ampak spet v mokrem več naredi glava kot gume. Ja, na testih je razlika med najboljšo in najslabšo 10 metrov v zavorni poti. Kaj to komu pomeni? Meni pomeni da se namesto v 30m ustaviš pri 40m. Pri 50 na uro. Če pa imam v glavi, da sem v naselju/pred nepreglednim ovinkom/šolo itd, pa peljem v takšnih razmerah 30 na uro. In se z najslabšimi gumami ustavim v 20 metrih.
Ne delam reklame slabim gumam, brez skrbi, ampak po cca 500.000 prevoženih kilometrih brez nesreče (samo en pes me je enkrat preseneti iz zasede) me moja logika in razmišljanje še ni nesla - ne v križiščih, ne v naselju, nobenega nisem nagazil in nobenemu se nisem zabil v rut pa še vse ovinke mi je uspelo zvozit.
P.S.S.S. - ne vem če se kdo spomni ene objave glede varnosti v avtomobilu oz direktno airbagu na volanu - Pomaga res, daje pa občutek večje varnosti je napisal en model. Če bi namesto airbaga v volanu imal na volanu montirano ost (špico, nož, karkoli že), bi voznik prekleto bolj pazil na hitrost, na varnostne razdalje itd. Ta izjava mi je svetovna in prav prekleto drži!