To je verjetno za "prišleke"?
Meni sicer logika pravi, da mora Tesla povečati prihodek iz SC, sploh glede na to, da počasi odpira SC za ostale, saj se jim je rast prodaje vozil ustavila.To mi diši po kakšni čudni regulaciji, da so nekomu kao prepovedali prodajat štrom - kWh. Saj veste, državni elektro monopoli.
Potem pa prodaja polnilnice na minuto, kar gre skozi, ker se pretvarja, da ne prodaja štroma.
Meni sicer logika pravi, da mora Tesla povečati prihodek iz SC, sploh glede na to, da počasi odpira SC za ostale, saj se jim je rast prodaje vozil ustavila.
Ampak verjamem, da je nos Tesla apologeta bolj zanesljiv.
Hm, ne vem no. BMWji imajo razmerje teže 50-50, Y pa 46-54. Glede na to, da je Tesla precej težka krava zaradi baterij, bi si sam osebno raje želel iti v zasnežen klanec z nekim BMWjem z dobrimi zimskimi gumami, kot pa s Teslo. Sem imel nekaj serij 3 in serijo 5 (E39 in G31) vse seveda brez xDrivea, ker je to ravno čar bavarcev in še zdaj težko verjamem kako se z dobrimi zimskimi gumami to lepo pelje. Sedaj na Y imam 4x4 in dobre, nove zimske gume, pa gre lepo nič ne rečem, ampak se mu pa na ovinkih, če jih pelješ bolj dinamično hitro pozna teža.Ne vem, ker sem bil na letnih gumah. Sneg pa samo dva dni. Pa sem kljub temu se zagnal v lokakni klancek. Je sel, dokler se ni ustavil . Speljal pa ni vec.
Naklon med 5 in 10%, profila na letnih gumah polovico.
Naj bi pa sel solidno. Bolje od mercedesa, bmw ker ima vec teze zadaj.
No, to pa dvomim. Sem ravno zadnjič na Jezersko se preganjal z enim Mini Cooper S. Ja, v ovinkih teža res dela svoje in čez fiziko ne moreš, ampak samo pospeševanje iz ovinkov je pa pač neprimerljivo.Od kje sploh ideja da bi s teslićem pilil ovinke? Vsak dostavni naložen Kedi te prehiti na regionalki....
ja, smo šli enkrat po AC iz Trebnjega v Lesce v vornk sneženju, q7 6.0 TDI, 20 col zimske, NOVE vredesteinTeža dela svoje.
V snegu pa še dodatno širše gume.
Ko avtomobilska industrija pobezlja v smeri bling bling.