Teslo v Tesli Y

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.849
113
Polniš, ko greš nazaj.

Sicer je bilo pa takole: avto v lj poln, baterija 98kWh. Pot v Zabok (malo naprej od zagreba, po dobrih 220 km je rang še 100km in se polnit na Ionity v Krško. Ne vem, koliko kWh je šlo noter, a na kartico je trgalo 36 eur. V Ljubljani je bil range spet 100km, torej je porabil, kar je bilo v Krškem napolnjeno. Mach E Performance ima porabo 40kWh/100km, tako da je bila dejansko cena vožnje na 100 prevoženih 36 eur.
Kot rečeno model Y mi je LJ-ZG-LJ nekih 280 kilometrov porabil nekih 61-62% baterije. 130kmh tempomat.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.218
857
113
A bejž, pa veš da sem imel že nekaj avto s keyless dostopom, ampak veš kaj si rabil imet s sabo, ključ. Če bi keyless ključ bil v obliki kreditne kartice in da ga ne rabim jemat iz denarnice bi mi bil super.
to ima npr. Renault, keyless ključ v obliki malo debelejše kreditne kartice, ki sem ga jaz imel ves čas v denarnici. za moje pojme najboljša možna rešitev.
res pa da mercedes, BMW in ostali premijske znamke tega ne bodo uvedle, ker potem izgubiš WAW efekt, ko prideš v gostilno in sprazniš iz žepa na mizo denarnico, mobitel ter avtomobilski ključ z logotipom zvezdice :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.849
113
to ima npr. Renault, keyless ključ v obliki malo debelejše kreditne kartice, ki sem ga jaz imel ves čas v denarnici. za moje pojme najboljša možna rešitev.
res pa da mercedes, BMW in ostali premijske znamke tega ne bodo uvedle, ker potem izgubiš WAW efekt, ko prideš v gostilno in sprazniš iz žepa na mizo denarnico, mobitel ter avtomobilski ključ z logotipom zvezdice :)
Sori tista renault kartica je predebela in nerodna. Kot rečeno, telefon kot ključ je men fenomenalna stvar. Rade volje pokritiziram neumnosti, ampak tole je top.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Renault kartico ima žena in je tudi nisem dal nikoli v denarnico, ker je predebela. Ona od Tesle je pa tanka kot vsaka kreditna kartica.

S telefonom se da sicer odklepati vsaj še BMW-je (je pa verjetno to treba doplačati).
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.849
113
Renault kartico ima žena in je tudi nisem dal nikoli v denarnico, ker je predebela. Ona od Tesle je pa tanka kot vsaka kreditna kartica.

S telefonom se da sicer odklepati vsaj še BMW-je (je pa verjetno to treba doplačati).
Sem imel odklepanje s telefonom na BMW-ju, trajalo je tam okoli 1 minuto, da se je odklenil avto prek appa.
 
  • Wow
Reactions: ales85

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.308
4.126
113
Bmw ima že mobilni ključ.
Poglej novo 3 in 5.
Mogoče pa ni več preko nemškega serverja.
( sinonim za počasni internet)
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
Vsekakor mora avto 110 % vedeti, da vrat ne zaklene avtomatsko, če je v njem živo bitje.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.772
6.761
113
pri taščici
Neke stvari lahko nastavis po zeljas.
 

Priponke

  • IMG_20230606_184402.jpg
    IMG_20230606_184402.jpg
    2,3 MB · Ogledi: 105

Bakki33

Fizikalc
8. dec 2007
426
71
28
Polniš, ko greš nazaj.

Sicer je bilo pa takole: avto v lj poln, baterija 98kWh. Pot v Zabok (malo naprej od zagreba, po dobrih 220 km je rang še 100km in se polnit na Ionity v Krško. Ne vem, koliko kWh je šlo noter, a na kartico je trgalo 36 eur. V Ljubljani je bil range spet 100km, torej je porabil, kar je bilo v Krškem napolnjeno. Mach E Performance ima porabo 40kWh/100km, tako da je bila dejansko cena vožnje na 100 prevoženih 36 eur.
40 kWh/100km?? Ma ni šanse. Težko tudi Taycan ali e-tron (ki sta sinonim velike porabe), če ju ženeš na polno...
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Avto lahko normalno, ali pa "kot po jajcih". Ne vem točno, koliko je bila poraba, videl sam samo, da je do ljubljane že porabil, kar se je napolnilo v Krškem (ne do polnega). Ti Fordi sicer niso ravno nek vzor varčnosti, dual motor, visok avto in tehnologija, ki še ni na nivoju najboljših. Realni doseg tega avta (Mustang MachE GT Performance) je z 98kW baterijo manj kot 300 km.

Iz testa:

At 90 km/h (56 mph), the Ford Mustang Mach-E achieved an energy consumption of 198 Wh/km (319 Wh/mile), which translated into a range of 432 km (268 miles). At 120 km/h (75 mph), the energy consumption increased to 271 Wh/km (436 Wh/mile), while the range decreased to 316 km (196 miles).

Pri 120 je torej poraba 31kWh na 100km. Če se pelješ toiko, kot bi se sicer z ICE, torej med 140 in 150, pa prideš blizu porabi, ki sem jo navedel (torej dosegu 250km).

Avto sicer res dobro gre (pospešek ima boljši od MYP) in za ta denar niti ni tako slab nakup (za tistega, ki noče Tesle), ravno neki "tourer" pa ni. Tudi polni ne prav hitro, na ionity-u je polnil z dobrih 100kW.
 
  • Haha
Reactions: Bakki33

Podobne teme

I
Odgovori
4
Ogledi
5.467