Avto lahko normalno, ali pa "kot po jajcih". Ne vem točno, koliko je bila poraba, videl sam samo, da je do ljubljane že porabil, kar se je napolnilo v Krškem (ne do polnega). Ti Fordi sicer niso ravno nek vzor varčnosti, dual motor, visok avto in tehnologija, ki še ni na nivoju najboljših. Realni doseg tega avta (Mustang MachE GT Performance) je z 98kW baterijo manj kot 300 km.
Iz testa:
At 90 km/h (56 mph), the Ford Mustang Mach-E achieved an energy consumption of 198 Wh/km (319 Wh/mile), which translated into a range of 432 km (268 miles). At 120 km/h (75 mph), the energy consumption increased to 271 Wh/km (436 Wh/mile), while the range decreased to 316 km (196 miles).
Pri 120 je torej poraba 31kWh na 100km. Če se pelješ toiko, kot bi se sicer z ICE, torej med 140 in 150, pa prideš blizu porabi, ki sem jo navedel (torej dosegu 250km).
Avto sicer res dobro gre (pospešek ima boljši od MYP) in za ta denar niti ni tako slab nakup (za tistega, ki noče Tesle), ravno neki "tourer" pa ni. Tudi polni ne prav hitro, na ionity-u je polnil z dobrih 100kW.