Zakaj bi sprejemal neke pogoje uporabe in se izjasnil, kdo si, kak bančni račun je zadaj? Sploh pa za vsakega ponudnika polnilnice na katerega naletiš kjerkoli na poti. Anonimna uporaba polnilnice bi morala biti osnovno delovanje, ki ga mora polnilnica zagotavljati. Ostalo so finese, ki jih lahko ima, ali pa ne.Ma ja, saj to mi je jasno ampak saj imaš vezano na nek račun in sprejmeš neke pogoje uporabe, torej se zadeva da izterjati in obesiti na takega capina tudi stroške izterjave.
Takrat ko bo, nas že dolgo ne bo več..
Ker sistem ne deluje enako. Plačilni del že, del ki upravlja s postajo, pa ne.zdaj pa tudi mene zanima, kako lahko samopostrežne bencnske črpalke tipa Avanti in podobno brez problema sprejmejo mojo plačilno kartico (od slovenske ali tuje banke), vnaprej trgajo denar in mi potem vrnejo preplačilo, nekaj časa so ponujali gorivo celo 2 centa ceneje. ponudniki električnih polninic pa tega ne zmorejo oziroma bi takšna storitev bila vsaj 10% dražja?
Deluje in tu je enako, kot na pumpah.Kolikor jaz poznam sistem, ti ne trga denarja, ampak ti naredi rezervacijo za plačilo v večini je bilo cca 100 EUR in potem ko ti do konca natankaš izvede plačilo iz kartice v znesku, ki si ga tankal rezervacijo pa stornira. Tak je približen postopek in s tem se zavarujejo, da ne tankaš brez plačila/kritja na kartici.
A to na električnih ne deluje?
Aplikacijo in kartco rabiš glih eno. Ali pa, na že zdaj veliko in vedno več polnilnicah, še te ne. Pametni telefon, QR koda in kreditna kartica.Praviloma ne deluje na električnih, ker so stručkoti v temi povedali, da je elektrika nekaj čisto drugega. Neprimerljivo. Elektrika je preveč napredna, da bi to šlo.
Mora biti 1000 in ena aplikacija za različne ponudnike polnilnic. Zastarele bencinske črpalke so res čudež, da povsod v naši okolici lahko plačaš z gotovino ali s kartico. Spodobilo bi se, da ima vsaka veriga svojo aplikacijo.
Saj je. Odveč in predragi so samo fizični POS terminali.Kakorkoli... Nobenega tehtnega razloga ni, da ne bi bilo to implementirano na e-polnilnicah.
Sem jima (kabloma, ki sta de facto standard) reče tip2 za Ac in CCS za DC.Seveda ni. Že to, da imamo žnj polnilnih standardov je rahlo mimo. Bi pričakoval, da bi EU posegla na to in uvedla enoten polnilni sistem in kabel, podobno kot to sedaj forsira za Apple z USB-C.
Cez desetletje.Saj bo... Nic bat...
Ne misli na fizični priključek ampak na nacin plačila.Sem jima (kabloma, ki sta de facto standard) reče tip2 za Ac in CCS za DC.
Naroči si magno z nfc čipom, to imaš že od pamtivekaNe misli na fizični priključek ampak na nacin plačila.
Vsaj na tistih petrolih kjer so zaposleni, ne razumem da ne mores filat in placat tako kot tocenje goriva. A jim je tak problem povezat polnilnico z blagajno?
Ce je pos terminal tako hudičevo drag, saj ga vendar imajo v poslovalnici.
Zakaj ga ne uporabijo se za.placilo elektrike. Lahko placam poloznice, loto listke, čokolado, ne morem pa elektrike za avto.
Tisti ki nam je petrol dobavitelj elektrike bi pa lahko zadevo pristeli k poloznici za elektriko.
Dve njihovi aplikaciji imam(na poti, moj petrol) magno imam, pa ne vem ce mi uspe brez tretje app (one charge) filat avto.
Vsak, še tako zabačen Mercator ima 2 blagajni in 2 POS terminala. Tudi če en stane nekaj sto EUR in nato še podpora zanj 100 EUR/mesec (kar je izjemno drago in sem verjetno rekel vsaj 10x preveliko cifro) to ni strošek, ki podre matematiko ali postaviti polnilnico ali ne.Saj je. Odveč in predragi so samo fizični POS terminali.
Čist iz firbca, zakaj se proda tako malo Performance modelov?Ja, na lažje baterije.
Saj že sedaj gravimetrični izkoristek narašča iz leta v leto - iz leta v leto v 1 kg baterije stisnejo večjo količino energije.Ž
Na temo prodaje v SLO:
TM Y
maj: 87 (56 AWD, 2 Performance, 29 RWD), od tega 3x privat uvoz
TM 3
maj: 44 (14 LR AWD, 3 Performance, 27 RWD), od tega 10x privat uvoz