Teslo v Tesli Y

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
Ma ja, saj to mi je jasno ampak saj imaš vezano na nek račun in sprejmeš neke pogoje uporabe, torej se zadeva da izterjati in obesiti na takega capina tudi stroške izterjave.
Zakaj bi sprejemal neke pogoje uporabe in se izjasnil, kdo si, kak bančni račun je zadaj? Sploh pa za vsakega ponudnika polnilnice na katerega naletiš kjerkoli na poti. Anonimna uporaba polnilnice bi morala biti osnovno delovanje, ki ga mora polnilnica zagotavljati. Ostalo so finese, ki jih lahko ima, ali pa ne.
Ko si imel klasično vozilo, si tudi za vsako ponudnika goriva posebej sprejel pogoje uporabe in se izjasnil, kdo si, preden si prijel za ročko za tankanje? Si upa (oziroma ali sploh sme) Petrol kljub "monopolu" narediti, da od plačilnih kartic jemlje samo njihovo petrolovo kartico?
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.181
1.187
113
Ja, na lažje baterije.
Saj že sedaj gravimetrični izkoristek narašča iz leta v leto - iz leta v leto v 1 kg baterije stisnejo večjo količino energije.Ž


Na temo prodaje v SLO:
TM Y
maj: 87 (56 AWD, 2 Performance, 29 RWD), od tega 3x privat uvoz
TM 3
maj: 44 (14 LR AWD, 3 Performance, 27 RWD), od tega 10x privat uvoz
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.193
1.199
113
www.adriamedia.si
zdaj pa tudi mene zanima, kako lahko samopostrežne bencnske črpalke tipa Avanti in podobno brez problema sprejmejo mojo plačilno kartico (od slovenske ali tuje banke), vnaprej trgajo denar in mi potem vrnejo preplačilo, nekaj časa so ponujali gorivo celo 2 centa ceneje. ponudniki električnih polninic pa tega ne zmorejo oziroma bi takšna storitev bila vsaj 10% dražja?
Ker sistem ne deluje enako. Plačilni del že, del ki upravlja s postajo, pa ne.
 
  • Haha
Reactions: ales85

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.193
1.199
113
www.adriamedia.si
Kolikor jaz poznam sistem, ti ne trga denarja, ampak ti naredi rezervacijo za plačilo v večini je bilo cca 100 EUR in potem ko ti do konca natankaš izvede plačilo iz kartice v znesku, ki si ga tankal rezervacijo pa stornira. Tak je približen postopek in s tem se zavarujejo, da ne tankaš brez plačila/kritja na kartici.

A to na električnih ne deluje?
Deluje in tu je enako, kot na pumpah.
OK; ne čisto ampak close enough da to v resnici ni problem.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.193
1.199
113
www.adriamedia.si
Praviloma ne deluje na električnih, ker so stručkoti v temi povedali, da je elektrika nekaj čisto drugega. Neprimerljivo. Elektrika je preveč napredna, da bi to šlo.
Mora biti 1000 in ena aplikacija za različne ponudnike polnilnic. Zastarele bencinske črpalke so res čudež, da povsod v naši okolici lahko plačaš z gotovino ali s kartico. Spodobilo bi se, da ima vsaka veriga svojo aplikacijo.
Aplikacijo in kartco rabiš glih eno. Ali pa, na že zdaj veliko in vedno več polnilnicah, še te ne. Pametni telefon, QR koda in kreditna kartica.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.774
6.761
113
pri taščici
Sem jima (kabloma, ki sta de facto standard) reče tip2 za Ac in CCS za DC.
Ne misli na fizični priključek ampak na nacin plačila.
Vsaj na tistih petrolih kjer so zaposleni, ne razumem da ne mores filat in placat tako kot tocenje goriva. A jim je tak problem povezat polnilnico z blagajno?
Ce je pos terminal tako hudičevo drag, saj ga vendar imajo v poslovalnici.
Zakaj ga ne uporabijo se za.placilo elektrike. Lahko placam poloznice, loto listke, čokolado, ne morem pa elektrike za avto.
Tisti ki nam je petrol dobavitelj elektrike bi pa lahko zadevo pristeli k poloznici za elektriko.
Dve njihovi aplikaciji imam(na poti, moj petrol) magno imam, pa ne vem ce mi uspe brez tretje app (one charge) filat avto.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.311
4.126
113
Ne misli na fizični priključek ampak na nacin plačila.
Vsaj na tistih petrolih kjer so zaposleni, ne razumem da ne mores filat in placat tako kot tocenje goriva. A jim je tak problem povezat polnilnico z blagajno?
Ce je pos terminal tako hudičevo drag, saj ga vendar imajo v poslovalnici.
Zakaj ga ne uporabijo se za.placilo elektrike. Lahko placam poloznice, loto listke, čokolado, ne morem pa elektrike za avto.
Tisti ki nam je petrol dobavitelj elektrike bi pa lahko zadevo pristeli k poloznici za elektriko.
Dve njihovi aplikaciji imam(na poti, moj petrol) magno imam, pa ne vem ce mi uspe brez tretje app (one charge) filat avto.
Naroči si magno z nfc čipom, to imaš že od pamtiveka
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Ej SJTV1 kaj ste to en cenik objavili za We Charge, AC polnjenje obračun na minuto? A si pogledal ceno? Verjetno je obračun na kWh in ne na minuto.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Cene torej pridejo:

22kW AC: 1,91€/kWh, strošek na 100 km 38 € (ekvivalent porabi 27l/100km)
11kE AC: 3,81€/kWh, strošek na 100 km 76 €

Več kot očitno je, da si VW ne želi, da bi kdo koristil AC polnjenje.

Glede DC je pa takole: id3 podpira sicer 124kW polnjenje, a recimo, da gre v povprečju za 100kW. V tem primeru je cena 0,55€ na kW, kar ni tako hudo (100km te pride 11€, torej tako nekako kot z bencinarjem z porabo okoli 8 litrov). Tako da so po moje kar prave cene. Da ima Tesla pol nižje je seveda stvar, s katero se bo poigral trg.

Za vse one, ki nimajo možnosti polniti doma, električni avti z izginotjem zastonjskih polnilnic pač niso več rentabilni.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
Saj je. Odveč in predragi so samo fizični POS terminali.
Vsak, še tako zabačen Mercator ima 2 blagajni in 2 POS terminala. Tudi če en stane nekaj sto EUR in nato še podpora zanj 100 EUR/mesec (kar je izjemno drago in sem verjetno rekel vsaj 10x preveliko cifro) to ni strošek, ki podre matematiko ali postaviti polnilnico ali ne.

Že 15 let nazaje se je vse POSe velikih trgovcev prestavilo na IP, neomejena LTE naročnina je 20-25 EUR, LTE router je nekaj 100 EUR (cenen), do 1500 EUR (odličen, z vgrajenim firewallom). Za stacionarne postavitve ti Telekom da LTE modem/router zastonj, pa še oni ga upravljajo.

Zdaj boš lahko rekel, da sem za debato nekompetenten, ampak: v 7ih letih nisem še nikoli plačal za polnjenje BEVa. Če prav razumem, npr. na Petrolovi polnilnici ne moreš "elektrike" plačati kot bi plačal bencin, kar mi je tako smešno, da skoraj verjeti ne morem.

Vsak posel nekaj stane. Ampak, stane pa tudi norčevanje iz kupcev. Pa saj ni čudno, da bo nek Elon s svojimi (vsaj v nekaterih pogledih) precej povprečnimi avti povozil pol avtoindustrije, preprosto zato, ker iz principa noče biti del kartela, ki že 130 let izsiljuje voznike avtomobilov. Presneto preveč lahko delo bo imel.

(Morda pa sem sam v čisto napačnem biznisu, kjer je konkurence preveč in si takšnega načina delanja posla ne moremo privoščiti?)
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
730
377
63
Ja, na lažje baterije.
Saj že sedaj gravimetrični izkoristek narašča iz leta v leto - iz leta v leto v 1 kg baterije stisnejo večjo količino energije.Ž


Na temo prodaje v SLO:
TM Y
maj: 87 (56 AWD, 2 Performance, 29 RWD), od tega 3x privat uvoz
TM 3
maj: 44 (14 LR AWD, 3 Performance, 27 RWD), od tega 10x privat uvoz
Čist iz firbca, zakaj se proda tako malo Performance modelov?
 

Podobne teme

I
Odgovori
4
Ogledi
5.467