Teslo v Tesli Y

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.091
2.878
113
Če nima potem ti zadeva ne more crknit. Čar Tesle.
A ti tud s telefonom snemaš ob milijon kamerah v Tesli ? Al morš kamere še dokupit kot ostalo ?
Bravo, me veseli da zdaj znaš uporabljat S in Z. Samo še prijateljski nasvet (sicer to učijo v osnovni šoli, samo se ne spomnim v katerem razredu, tako da si se verjetno prej izpisal). pred ločili ni presledkov, drugače ti gre pa super, bravo! :cheer:
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.491
5.788
113
Za ta obcutek ni kriv tlak… temvec presek gume (verjetno prej nisi imel 19 col) in trdota podvozja. Tlak ima tukaj minimalen vpliv. Jaz to opazim pri svojem, ko grem iz letnih 215/45/20 na zimske 215/55/18. Tlak podoben… ampak zimske so po obcutku pravi baloni proti letnimi.
Tlak v različnih volumnih ni za primerjat. Enak tlak v manjšem volumnu daje občutek da je bolj trdno kot v velikem volumnu.
Definitvo pa presek igra tu tudi pomembno vlogo.
Ampak vseeno, pri manjšem volumnu prrej naraste tlak ko spremeniš volumen (gumo deformiraš), pro večjem volumnu je ta sprememba manjša, zato je vse skupaj mehkeje na občutek.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.070
6.917
113
pri taščici
Volumen zraka v gumi 215/55-16 je po moji oceni manjsi od volumna zraka v gumi 255/45-19 . Se motim? Torej bi morala biti manjsa guma se bolj trda. Al kje narobe tuhtam(ker ne razmisljam vec ;)
 

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.616
89
48
Tlak v različnih volumnih ni za primerjat. Enak tlak v manjšem volumnu daje občutek da je bolj trdno kot v velikem volumnu.

To ni zaradi tlaka ampak zaradi oblike gume.
Definitvo pa presek igra tu tudi pomembno vlogo.
Ampak vseeno, pri manjšem volumnu prrej naraste tlak ko spremeniš volumen (gumo deformiraš), pro večjem volumnu je ta sprememba manjša, zato je vse skupaj mehkeje na občutek.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.140
316
83
No vprašanje za guinnessa.
Zanima me dejanska cena kaska in razlika v ceni kaska glede na predhonji avto BMW če lahko posreduje ta podatek.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.091
2.878
113
Lahko poiščem točno, ampak za Teslo cca. 1300€, za BMW je bila predlani isto cca. 1300€ (vrednost novega avta po ceniku je bila takrat napisana 95k), lani so mi pa naračunali 1700€ za bmwja pri savi, s tem da bi pri Generali bil 2.100, ker sem imel menjavo vetrobranskega zaradi kamenčka na AC. :bonk:
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.214
113
Lahko poiščem točno, ampak za Teslo cca. 1300€, za BMW je bila predlani isto cca. 1300€ (vrednost novega avta po ceniku je bila takrat napisana 95k), lani so mi pa naračunali 1700€ za bmwja pri savi, s tem da bi pri Generali bil 2.100, ker sem imel menjavo vetrobranskega zaradi kamenčka na AC. :bonk:
Vidim, da nekatere zavarovalnice ne razmisljajo pretirano "dalec".
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.091
2.878
113
Ah dajte no, zavarovalnice pač vzamejo vrednost novega avta, sigurno bodo še kaj dodatno preračunale, ko bo več škodnih dogodkov z EV-ji, ampak neka tesla stane med 40-50k, verjetno večina nesreč vseeno ni kar totalka in se da veliko stvari kleparsko in ličarsko popraviti, poleg tega imajo novi EV-ji vsi ogromno asistenčnih sistemov, ki doprinesejo k večji varnosti in manj nesrečam, tako da mislim, da za nek srednji rang EV-ja ne boš plačeval ful več.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.167
9.801
113
Nekako te najbolj ne razumem.
Če te prav razumem sedaj plačuješ isto premijo za avtomobil z bistveno manjšo vrednostjo novega vozila in v isti sapi trdiš, da ne boš plačeval fuL več. Kaj je to zate fuL več? Btw. meni je šlo zavarovanje gor za 15% glede na leto prej. Torej bi za BMWja plačal nekje 1500 EUR letos. Res pa zavarovalnice ravno na račun takih, ki niso sposobni pogledati procentov, lepo mirno služijo, saj je itak isto kot prej, ali le malo dražje. Ob tem pa spregledajo, da je avto skoraj pol cenejši in so jim v % vrednosti vozila, lepo konkretno nabili zav. premijo. Ampak takšen je pač svet.
Pa video zgoraj poglej, kjer v nekaterih državah zavarovalnice že lepo molzejo lastnike EVjev.
Res pa zaenkrat pri nas še ni bilo take diferenciacije pri zavarovalnicah, kot je bila recimo v Angliji, kjer je recimo bil, če se prav spomnim, Kadet GSI praktično nezavarovarljiv, ker so vse pokradli in jih skotali. Sem pa prepričan, da bodo zavarovalnice to diferenciacijo kmalu uvedle, ko bodo malo seštele zavarovalne primere.
 

damirj

Guru
9. maj 2012
5.324
2.425
113
Tesla ima daleč najbolj urejene te zadeve , na večini PP ima 10 in več polnilnih kablov, je pa prednost tudi ,da ga lahko polniš z 250 KW

Koliko Tesel se lahko na eni postaji, kjer je recimo 10 priklopov polni z 250kW? Če se jih vseh 10, potem ql, ampak se mi dozdeva, da temu ni tako, niti bolj na severu EU.
 

Podobne teme

I
Odgovori
4
Ogledi
5.778