Teslo v Tesli Y

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.193
1.199
113
www.adriamedia.si
20% MPC cene pomenijo samo stroški prodaje in distrubucije, Tesla ima te stroške -70% ker prodaja samo na spletu, trgovina je samo za dobavo. Torej 15% off cene samo iz tega vidika. Bodo avto proizvajalci stari model lahko furali naprej in koliko časa še?
Menjava olj in filtrov, zapovedani redni servisi, bo to še šlo, glede na to da Tesla tega nima zapovedanega? Koliko časa bo še šlo?
Online povezljivost in smart phone aplikacije, Tesla standard, bo to še šlo brez? Koliko časa bo še šlo?
Redne OTA nadgradnje firmware in software vozila, uvajanje novih funkcij, tudi na 7 let starih vozilih, Tesla standard, tudi 3x mesečno, bo to še šlo brez? Koliko časa bo še šlo?
Supercharger mreža, se usedeš v avto, napišeš Berlin, avto te vodi tja in te vodi tudi na polnilnice na poti. Ko polniš, samo pritakneš avto, nič jebanja z aplikacijami, karticami, bedarijami, ferdirbanimi polnilnicami, ki niso popravljene po 3 mesece, Tesla standard. Koliko časa bo še šlo brez tega?
...
Par pripomb ...
Tesla ima cenejši prodajni proces na račun veliko manj marketinga in PR. To dolgoročno ni vzdržno, ko je trg enkrat zrel (kar pri EV še ni), bo tu investicija podoba ostalim. Tudi Apple oglašuje, mimogrede.
Online in smartappi: imajo praktično vsi. Ne enako dobro, ampak spet, vsi delajo na tem.
OTA: enako. Je pa tu več razlik, eni imajo, eni imajo, a ne ravno vrhunsko, eni nimajo, pa bodo imeli, eni ne razmišjajo o tem
Polnjenje na poti: to počne večina EV. Našišeš cilj, pa te vodi na polnilnice. V letu/dveh bo plug&charge nekaj nmormalnega za vse nove EV, torej tudi tu ne bo prednosti, samo cenovna vojna.
Servisiranje: legacy industrija že uvaja nove modele (npr. agencijski model). In prod/servisni partnerji ne bodo služili € le iz samih servisov, ampak tudi iz digiotalnih storitev (oz. jih že).
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.302
1.547
113
Torej če verjamemo tej reklami za Teslo, je največja nevarnost, da se ji drug avto s slabšo asistenco zabije v rit?
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.361
9.597
113
EU
Par pripomb ...
Tesla ima cenejši prodajni proces na račun veliko manj marketinga in PR. To dolgoročno ni vzdržno, ko je trg enkrat zrel (kar pri EV še ni), bo tu investicija podoba ostalim. Tudi Apple oglašuje, mimogrede.
Online in smartappi: imajo praktično vsi. Ne enako dobro, ampak spet, vsi delajo na tem.
OTA: enako. Je pa tu več razlik, eni imajo, eni imajo, a ne ravno vrhunsko, eni nimajo, pa bodo imeli, eni ne razmišjajo o tem
Polnjenje na poti: to počne večina EV. Našišeš cilj, pa te vodi na polnilnice. V letu/dveh bo plug&charge nekaj nmormalnega za vse nove EV, torej tudi tu ne bo prednosti, samo cenovna vojna.
Servisiranje: legacy industrija že uvaja nove modele (npr. agencijski model). In prod/servisni partnerji ne bodo služili € le iz samih servisov, ampak tudi iz digiotalnih storitev (oz. jih že).
Polnjenje na poti: to počne večina EV. Našišeš cilj, pa te vodi na polnilnice.
Jaz v Garmina odtipkam cilj in me vodi do cilja, ne od polnilnice do polnilnice.
 
  • Všeč mi je
Reactions: damirj in MrDaco

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.181
1.187
113
Par pripomb ...
Tesla ima cenejši prodajni proces na račun veliko manj marketinga in PR. To dolgoročno ni vzdržno, ko je trg enkrat zrel (kar pri EV še ni), bo tu investicija podoba ostalim. Tudi Apple oglašuje, mimogrede.
Online in smartappi: imajo praktično vsi. Ne enako dobro, ampak spet, vsi delajo na tem.
OTA: enako. Je pa tu več razlik, eni imajo, eni imajo, a ne ravno vrhunsko, eni nimajo, pa bodo imeli, eni ne razmišjajo o tem
Polnjenje na poti: to počne večina EV. Našišeš cilj, pa te vodi na polnilnice. V letu/dveh bo plug&charge nekaj nmormalnega za vse nove EV, torej tudi tu ne bo prednosti, samo cenovna vojna.
Servisiranje: legacy industrija že uvaja nove modele (npr. agencijski model). In prod/servisni partnerji ne bodo služili € le iz samih servisov, ampak tudi iz digiotalnih storitev (oz. jih že).

Kakorkoli želiš pisat, je dejstvo, da se bo v naslednjih 20 letih, število avto prodajaln in servisov, skrčilo za vsaj 50%.
Pa se je že skrčilo konkretno glede na 20 let nazaj.
70% biznisa avto servisov je še vedno menjava olja in filtrov in cel kup izmišljenih zadev, ki se izvajajo 4x pogosteje, kot bi se lahko. Še iste fore se izmišljujejo za elektro izdelke, menjava zavorne tekočine na dve leti, menjave hladilne tekočine na 5 let, ...
Tega pri Tesli ni. In težko bo prepričevat druge.

Mladina, ki si bo še želela avto, bo pa šla na kako testno vožnjo, potem pa naklikala avto na spletu. Še dostava avta na dom naj pride, kot je že v ZDA, pa bo isti jok, kot pri prodaji pralnih strojev. Samo še dedki in babice jih kupujejo v navadnih trgovinah. Drugi kupimo na spletu, poštar pripelje z robotom tudi v 12. štuk po stopnicah in odpelje starega ...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Jaz mislim, da bo pri mladcih (razen iz nekih zabačenih delov države, kjer je avto življenska nuja in mobilnostna storitev ne bo rentabilna) prej prišlo to, da bodo imeli naročnino na mobilno storitev in to je to. Zase vem, da v primeru, da bodo avtomobili samo še brezdušni aparati+polizdelki (in vse kaže, da gre to v to smer), grem potem direkt na to, sploh če bo ceneje, kot pa lastništvo avtomobila. Ker potem me briga s čim se vozim, pa še izbiram lahko različne tipe vozil.
Doma bo pa še kakšen avto z dušo, če si ga bom sploh lahko še privoščil.
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.181
1.187
113
Kaki brezdušni aparati? To kar je sedaj glavnina, je izpuhar, ki iz izpuha veče ven rakotvorne zadeve.
Dušo pa zelo verjetno ima konj. Teh pa že stoletje ne uporabljamo za prevoz.

Tisto kar prihaja v bodočnosti bo pa v nekem trenutku v času vozilo samo. Usedel se boš noter in užival kar boš hotel. Zelo verjetno v navidezni resničnosti Marka Sladkogorskega ali pa Tima Jabolko.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Kaki brezdušni aparati? To kar je sedaj glavnina, je izpuhar, ki iz izpuha veče ven rakotvorne zadeve.
Dušo pa zelo verjetno ima konj. Teh pa že stoletje ne uporabljamo za prevoz.
To tvojo izjavo si lahko v rit vtakneš. Če pa želiš res kaj narediti za okolje se pa začni samo peš in s kolesom premikat. Ker ta tvoj eko EV je samo prestavil lokacijo onesnaževanja.
In te tvoje rakotvorne zadeve si lahko še drugič v rit vtakneš: ICE po zadnjih eko normah v nekaterih zelo onesnažnih mestih ČISTIJO zrak.

Kaj ima zame dušo je pa moja subjektivna stvar, tako da se ne rabiš s tem ukvarjati. Jaz dobro vem, kaj je zame avto z dušo. In ve, tudi, da ti veš, kaj sem s tem mislil, ampak se raje delaš butla in haklaš na dobesedne igrice.
 
  • Ljubezen
Reactions: LarryClay

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.229
1.367
113
Recite karkoli, vendar ce je to res glede novih baterij, ki gredo pocasi v proizvodnjo in bo ob enaki tezi in volumnu dalo dodatnih 100% dosega, je pa to ze zelo ok zadeva, ne glede na vse. Seveda ob predpostavki, da se avto ne podrazi bistveno + da stima preostalo na avtu.. Kvaliteta izdelave, udobje..
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.229
1.367
113
Recite karkoli, vendar ce je to res glede novih baterij, ki gredo pocasi v proizvodnjo in bo ob enaki tezi in volumnu dalo dodatnih 100% dosega, je pa to ze zelo ok zadeva, ne glede na vse. Seveda ob predpostavki, da se avto ne podrazi bistveno + da stima preostalo na avtu.. Kvaliteta izdelave, udobje..

Evo najavljen prvi kitajski avto.. Zeekr 001, 1000km doseg. Uradno. Real life verjetno 700-800.

Sposoben pa se bo napolnit do 80% v 10 minutah. Uradno. Real life bomo pa videli.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.302
1.547
113
Cena za Zeekr 001 znaša na Kitajskem okoli 43.000 evrov, prihaja pa model tudi na evropski trg. Za evropski trg cena še ni znana, prav tako ni znano, ali bo na voljo tudi model s 140 kWh baterijo.
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.222
1.726
113
40
Tudi ok.. Samo kateri torej ima dušo?

Pa ne zaj rect Hyundai N line :)

Ker meni se zdi da EV ima lih enako duše kot vsa ICE jajca, ki niso V8 ali V12.
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.718
113
Pustimo, da je napačna tema... samo za kaj rabiš premium telefon?

Jaz imam Poco x3 iz 2021 se mi zdi za 190€...
- navigacija dela
- mail dela
- modem za internet (nimam drugega interneta za PC)
- fotoaparat, ni lih optimalen samo je za silo
- reddit teeniesgowild, velik ekrat tudi dela :evil:
- banke tudi delajo, toliko da vidim nakazano plačo
-youtube tudi dela včasih pred šihtom v postelji
-kakšen webull za crypto in delnice slediti
Potem se pa že konča...

Sem kolega zališeval zakaj je rabil ajphone za 1k€...
Odgovor ker dela (WTF) in ker rabi dober aparat, za take slike...
1682854192811.png


Meh, če rabiš statusni simbol, da se boljše počutiš... pa plačuj 1.3k€. Briga me, dokler bodo delali srednji razred do 300€ za mene.
 

Podobne teme

I
Odgovori
4
Ogledi
5.467