Par pripomb ...20% MPC cene pomenijo samo stroški prodaje in distrubucije, Tesla ima te stroške -70% ker prodaja samo na spletu, trgovina je samo za dobavo. Torej 15% off cene samo iz tega vidika. Bodo avto proizvajalci stari model lahko furali naprej in koliko časa še?
Menjava olj in filtrov, zapovedani redni servisi, bo to še šlo, glede na to da Tesla tega nima zapovedanega? Koliko časa bo še šlo?
Online povezljivost in smart phone aplikacije, Tesla standard, bo to še šlo brez? Koliko časa bo še šlo?
Redne OTA nadgradnje firmware in software vozila, uvajanje novih funkcij, tudi na 7 let starih vozilih, Tesla standard, tudi 3x mesečno, bo to še šlo brez? Koliko časa bo še šlo?
Supercharger mreža, se usedeš v avto, napišeš Berlin, avto te vodi tja in te vodi tudi na polnilnice na poti. Ko polniš, samo pritakneš avto, nič jebanja z aplikacijami, karticami, bedarijami, ferdirbanimi polnilnicami, ki niso popravljene po 3 mesece, Tesla standard. Koliko časa bo še šlo brez tega?
...
Tesla ima cenejši prodajni proces na račun veliko manj marketinga in PR. To dolgoročno ni vzdržno, ko je trg enkrat zrel (kar pri EV še ni), bo tu investicija podoba ostalim. Tudi Apple oglašuje, mimogrede.
Online in smartappi: imajo praktično vsi. Ne enako dobro, ampak spet, vsi delajo na tem.
OTA: enako. Je pa tu več razlik, eni imajo, eni imajo, a ne ravno vrhunsko, eni nimajo, pa bodo imeli, eni ne razmišjajo o tem
Polnjenje na poti: to počne večina EV. Našišeš cilj, pa te vodi na polnilnice. V letu/dveh bo plug&charge nekaj nmormalnega za vse nove EV, torej tudi tu ne bo prednosti, samo cenovna vojna.
Servisiranje: legacy industrija že uvaja nove modele (npr. agencijski model). In prod/servisni partnerji ne bodo služili € le iz samih servisov, ampak tudi iz digiotalnih storitev (oz. jih že).