Kripto je trenutno še vedno prvi pošteni piramidni sistem, drugih use-case-ov razen za trgovanje na črnem trgu, trenutno ni in verjetno nikoli ne bo.
Električarji so pa tehnološki prehod. Glede na količino denarja, ki se vlaga v ta sektor in glede kako hitro gredo tehnološke rešitve naprej, je preklop nanje pač neminoven. Tam okrog 2028, torej že 5 let, za izpuharje pride "walley of death", ko bo prodaja slednjih strmoglavila. Kdor do takrat ne bo imel dobrega električarskega produkta, bo spušil.
Seveda bodo pa tudi čez 20 let še vedno nišni izpuharski produkti. Tanki, vojaška in druga namenska vozila, ne bodo kar tako prešli na elektriko.
Bo pa čez 20 let drug problem - število bencinskih črpalk bo že korenito upadlo. Predvidevam, da jih bo še tisto nekaj preživelih, popolnoma avtomatskih, Hofer Oil stil. Pa ekonomika se bo pričela obračat, ker bodo vsako leto manjše količine prodane, bodo stroški na enoto goriva leteli v nebo, kar bo še dodatno ubijalo zadevo. Pač ni isto ko imaš rafinerijo za 10 mio enot goriva, kot pa če ti promet upade na 2 mio enot.
Enako bo s servisno in prodajno mrežo. Teslin model bo efektivno ubil prodajne mreže in število potrebnih servisov bo 4x manj. Nič več ne bo biznisa z menjavo olja in fitrov. Servis bo morda enkrat letno za pogledat obrabo gum in zavor. Torej pride množično izumiranje na sektorju servisiranj in prodaj rezervnih delov. Ne bo padlo na 0, bo pa redukcija. Preživeli bodo samo tisti, ki znajo vse poštimat, vulkanizerstvo, generalno servisiranje in tudi avto ličarstvo.
Električarji so pa tehnološki prehod. Glede na količino denarja, ki se vlaga v ta sektor in glede kako hitro gredo tehnološke rešitve naprej, je preklop nanje pač neminoven. Tam okrog 2028, torej že 5 let, za izpuharje pride "walley of death", ko bo prodaja slednjih strmoglavila. Kdor do takrat ne bo imel dobrega električarskega produkta, bo spušil.
Seveda bodo pa tudi čez 20 let še vedno nišni izpuharski produkti. Tanki, vojaška in druga namenska vozila, ne bodo kar tako prešli na elektriko.
Bo pa čez 20 let drug problem - število bencinskih črpalk bo že korenito upadlo. Predvidevam, da jih bo še tisto nekaj preživelih, popolnoma avtomatskih, Hofer Oil stil. Pa ekonomika se bo pričela obračat, ker bodo vsako leto manjše količine prodane, bodo stroški na enoto goriva leteli v nebo, kar bo še dodatno ubijalo zadevo. Pač ni isto ko imaš rafinerijo za 10 mio enot goriva, kot pa če ti promet upade na 2 mio enot.
Enako bo s servisno in prodajno mrežo. Teslin model bo efektivno ubil prodajne mreže in število potrebnih servisov bo 4x manj. Nič več ne bo biznisa z menjavo olja in fitrov. Servis bo morda enkrat letno za pogledat obrabo gum in zavor. Torej pride množično izumiranje na sektorju servisiranj in prodaj rezervnih delov. Ne bo padlo na 0, bo pa redukcija. Preživeli bodo samo tisti, ki znajo vse poštimat, vulkanizerstvo, generalno servisiranje in tudi avto ličarstvo.