Teslo v Tesli Y

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.180
1.187
113
Kripto je trenutno še vedno prvi pošteni piramidni sistem, drugih use-case-ov razen za trgovanje na črnem trgu, trenutno ni in verjetno nikoli ne bo.
Električarji so pa tehnološki prehod. Glede na količino denarja, ki se vlaga v ta sektor in glede kako hitro gredo tehnološke rešitve naprej, je preklop nanje pač neminoven. Tam okrog 2028, torej že 5 let, za izpuharje pride "walley of death", ko bo prodaja slednjih strmoglavila. Kdor do takrat ne bo imel dobrega električarskega produkta, bo spušil.

Seveda bodo pa tudi čez 20 let še vedno nišni izpuharski produkti. Tanki, vojaška in druga namenska vozila, ne bodo kar tako prešli na elektriko.

Bo pa čez 20 let drug problem - število bencinskih črpalk bo že korenito upadlo. Predvidevam, da jih bo še tisto nekaj preživelih, popolnoma avtomatskih, Hofer Oil stil. Pa ekonomika se bo pričela obračat, ker bodo vsako leto manjše količine prodane, bodo stroški na enoto goriva leteli v nebo, kar bo še dodatno ubijalo zadevo. Pač ni isto ko imaš rafinerijo za 10 mio enot goriva, kot pa če ti promet upade na 2 mio enot.

Enako bo s servisno in prodajno mrežo. Teslin model bo efektivno ubil prodajne mreže in število potrebnih servisov bo 4x manj. Nič več ne bo biznisa z menjavo olja in fitrov. Servis bo morda enkrat letno za pogledat obrabo gum in zavor. Torej pride množično izumiranje na sektorju servisiranj in prodaj rezervnih delov. Ne bo padlo na 0, bo pa redukcija. Preživeli bodo samo tisti, ki znajo vse poštimat, vulkanizerstvo, generalno servisiranje in tudi avto ličarstvo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mags in sad

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.180
1.187
113
Nisem jasnoviden, to so javno objavljene projekcije stanja avto-industrije na zahodu.
Lahko se pa še naprej delaš nevednega.
Tudi Nokia je bila nekoč top, pa mnogi so podcenjevali Apple iPhone, nima tipkovnice, nima SMS, nima 3G, ... Par let kasneje so pa šli na smetišče zgodovine. In kdor je hotel iPhone-u konkurirat je na koncu moral preiti na tehnološko-poslovni model iPhone-a, pri slednjem je bil najbolj uspešen Android.
Tukaj bo isto. Če kdo misli, da bo dovolj fosilkotu nabit elektro motor in baterijo, se moti. Če ne boš kot Tesla, te ne bo.
20% MPC cene pomenijo samo stroški prodaje in distrubucije, Tesla ima te stroške -70% ker prodaja samo na spletu, trgovina je samo za dobavo. Torej 15% off cene samo iz tega vidika. Bodo avto proizvajalci stari model lahko furali naprej in koliko časa še?
Menjava olj in filtrov, zapovedani redni servisi, bo to še šlo, glede na to da Tesla tega nima zapovedanega? Koliko časa bo še šlo?
Online povezljivost in smart phone aplikacije, Tesla standard, bo to še šlo brez? Koliko časa bo še šlo?
Redne OTA nadgradnje firmware in software vozila, uvajanje novih funkcij, tudi na 7 let starih vozilih, Tesla standard, tudi 3x mesečno, bo to še šlo brez? Koliko časa bo še šlo?
Supercharger mreža, se usedeš v avto, napišeš Berlin, avto te vodi tja in te vodi tudi na polnilnice na poti. Ko polniš, samo pritakneš avto, nič jebanja z aplikacijami, karticami, bedarijami, ferdirbanimi polnilnicami, ki niso popravljene po 3 mesece, Tesla standard. Koliko časa bo še šlo brez tega?
...
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.868
753
113
www.jernej.org
Enako bo s servisno in prodajno mrežo. Teslin model bo efektivno ubil prodajne mreže in število potrebnih servisov bo 4x manj. Nič več ne bo biznisa z menjavo olja in fitrov. Servis bo morda enkrat letno za pogledat obrabo gum in zavor. Torej pride množično izumiranje na sektorju servisiranj in prodaj rezervnih delov. Ne bo padlo na 0, bo pa redukcija. Preživeli bodo samo tisti, ki znajo vse poštimat, vulkanizerstvo, generalno servisiranje in tudi avto ličarstvo.
Teslin servisni model niti ni tako drugačen od trenutnih. Nimajo predpisanih rednih servisnih intervalov (kar prinaša svoje prednosti in slabosti). Pri izrednih servisih (kjer se največ služi) imajo pa enako (če ne še bolj) pretirane cene kot ostali. Za pikico na i pa še omejujejo prodajo rezervnih delov neuradnim serviserjem (česar drugi ne počnejo).
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in sad

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.180
1.187
113
Dobiš večino rezervnih delov, samo se moraš registrirat in podat VIN vozila.
Tudi se lahko naročiš na njihov plačljiv diagnostični softer, čeprav za večino popravil je dovolj že service mode vgrajen v avtomobilu.

Ne dobiš pa zadev za katere želi Tesla narest varnostno kontrolo. Recimo ko si se nekam konkretno zabil in je Tesla z eksplozivom namensko skurila pirotehnične varovalke v bateriji, ker so bile G sile prevelike.
Ampak to je za razumet, da si ne želijo imeti v cajtengih novic o gorečih Teslah, ki jih je popravljal šalabajzer.
Za take primere pa avto roma v njihov servis, kjer preverijo zadevo. Urna postavka je znana, enako število delovnih ur. Za 99% posegov ima Tesla vnaprej znan normativ potrebnega dela. Kar za navadne servisne šalabajzerje ne boš videl. Pri kaki Toyoti morda samo za redne servise. Ostalo je pa lahko nategovanje po dolgem in počez, razen ko jim nad glavo visi zavarovalnica s svojim normativom delovnih ur in materijala in pač ni plačila, ko se gredo hece.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mags

masevc

Guru
2. sep 2007
3.519
894
113
Dobiš večino rezervnih delov, samo se moraš registrirat in podat VIN vozila.
Tudi se lahko naročiš na njihov plačljiv diagnostični softer, čeprav za večino popravil je dovolj že service mode vgrajen v avtomobilu.

Ne dobiš pa zadev za katere želi Tesla narest varnostno kontrolo. Recimo ko si se nekam konkretno zabil in je Tesla z eksplozivom namensko skurila pirotehnične varovalke v bateriji, ker so bile G sile prevelike.
Ampak to je za razumet, da si ne želijo imeti v cajtengih novic o gorečih Teslah, ki jih je popravljal šalabajzer.
Za take primere pa avto roma v njihov servis, kjer preverijo zadevo. Urna postavka je znana, enako število delovnih ur. Za 99% posegov ima Tesla vnaprej znan normativ potrebnega dela. Kar za navadne servisne šalabajzerje ne boš videl. Pri kaki Toyoti morda samo za redne servise. Ostalo je pa lahko nategovanje po dolgem in počez, razen ko jim nad glavo visi zavarovalnica s svojim normativom delovnih ur in materijala in pač ni plačila, ko se gredo hece.
Kake ti stresas, da glava boli.
normativi so doloceni. Ce pa ti pod kozolcem popravljas je pa tvoj problem.

Tesle se nekaj let/desetletij ne bos popravljal pod kozolcem.
 
  • Ljubezen
Reactions: LarryClay

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.358
9.596
113
EU
Kripto je trenutno še vedno prvi pošteni piramidni sistem, drugih use-case-ov razen za trgovanje na črnem trgu, trenutno ni in verjetno nikoli ne bo.
Električarji so pa tehnološki prehod. Glede na količino denarja, ki se vlaga v ta sektor in glede kako hitro gredo tehnološke rešitve naprej, je preklop nanje pač neminoven. Tam okrog 2028, torej že 5 let, za izpuharje pride "walley of death", ko bo prodaja slednjih strmoglavila. Kdor do takrat ne bo imel dobrega električarskega produkta, bo spušil.

Seveda bodo pa tudi čez 20 let še vedno nišni izpuharski produkti. Tanki, vojaška in druga namenska vozila, ne bodo kar tako prešli na elektriko.

Bo pa čez 20 let drug problem - število bencinskih črpalk bo že korenito upadlo. Predvidevam, da jih bo še tisto nekaj preživelih, popolnoma avtomatskih, Hofer Oil stil. Pa ekonomika se bo pričela obračat, ker bodo vsako leto manjše količine prodane, bodo stroški na enoto goriva leteli v nebo, kar bo še dodatno ubijalo zadevo. Pač ni isto ko imaš rafinerijo za 10 mio enot goriva, kot pa če ti promet upade na 2 mio enot.

Enako bo s servisno in prodajno mrežo. Teslin model bo efektivno ubil prodajne mreže in število potrebnih servisov bo 4x manj. Nič več ne bo biznisa z menjavo olja in fitrov. Servis bo morda enkrat letno za pogledat obrabo gum in zavor. Torej pride množično izumiranje na sektorju servisiranj in prodaj rezervnih delov. Ne bo padlo na 0, bo pa redukcija. Preživeli bodo samo tisti, ki znajo vse poštimat, vulkanizerstvo, generalno servisiranje in tudi avto ličarstvo.
To bolj sodi v tisto temo na Alterju "Vizionarske napovedi naših strokovnjakov". Pa vemo kakšne so bile :).
Pozabil si na tovornjake, avtobuse, ladje, avione...
Nisi ti pisal predlog vladi "kako otežati uporabo osebnega avtomobila"?
 
  • Ljubezen
Reactions: LarryClay

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Če ne boš kot Tesla, te ne bo.

Dobro zdaj pa nehaj srat prosim. Razumem da ti je všeč koncept Tesle ampak še enkrat, ne srat prosim. Tesla je res začetnik nečesa, ima določene stvari najboljše rešene, to pa je tudi vse. Avto v osnovi je sranje. Bodi brez skrbi da bodo v naslednjih letih tudi ostali pobrali kar je uporabnega. Prej bi rekel da bo Tesla na dolgi rok propad.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Pa še to, ravnokar sem v Avstriji, če vidim še eno belo Teslo 3 ali Y bom dobil drisko. Dolgočasno. Vse skupaj me spominja na Yugoslavijo ko so vsi mrzlično naročevali fičke in yugote v 3 barvah.
Res me zanima, zakaj te Tesle na cesti motijo? Pa tudi zakaj jih vidiš. To se namreč zgodi, ko imaš tak avto ali pa si ga želiš.
Še podvprašanje: a drisko tudi dobiš, ko vidiš čapce u A6icama? Teh je se mi zdi več (vsaj zaenkrat :evil: ) na cesti kot Tesel. Ali to je pravi VOZ? Sicer s čudno klientelo potem, ko odsluži svoje pri prvem lastniku. (drugi vlasnik, ko nof baš ulaufan iz Njemaćke, narafno trojni S-Line (tri značke iz Alija sicer))
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.849
113
Avto v osnovi je sranje :valjamse: pa kje te majo, da te ne ukradejo. Spet nekdo, ki za zajtrk 2 tableti brihtola na prazen želodec pogoltne.
 
  • Všeč mi je
  • Haha
Reactions: aljoman in sad

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.849
113
Res me zanima, zakaj te Tesle na cesti motijo? Pa tudi zakaj jih vidiš. To se namreč zgodi, ko imaš tak avto ali pa si ga želiš.
Še podvprašanje: a drisko tudi dobiš, ko vidiš čapce u A6icama? Teh je se mi zdi več (vsaj zaenkrat :evil: ) na cesti kot Tesel. Ali to je pravi VOZ? Sicer s čudno klientelo potem, ko odsluži svoje pri prvem lastniku. (drugi vlasnik, ko nof baš ulaufan iz Njemaćke)
Pač, on ve da je avto sranje, zakaj ne verjameš nekomu ki ima v imenu nicka Avto in Fun, to pomen da je stručko.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Res me zanima, zakaj te Tesle na cesti motijo? Pa tudi zakaj jih vidiš. To se namreč zgodi, ko imaš tak avto ali pa si ga želiš.
Še podvprašanje: a drisko tudi dobiš, ko vidiš čapce u A6icama? Teh je se mi zdi več (vsaj zaenkrat :evil: ) na cesti kot Tesel. Ali to je pravi VOZ? Sicer s čudno klientelo potem, ko odsluži svoje pri prvem lastniku. (drugi vlasnik, ko nof baš ulaufan iz Njemaćke, narafno trojni S-Line (tri značke iz Alija sicer))

Ne štekaš ker si preneumen :) Te razumem, vseeno te imam rad.
 
  • Haha
Reactions: sad

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Avto v osnovi je sranje

Saj v osnovi se verjetno strinjaš da avtomobil po ničemer razen po dometu v svojem segmentu ne izstopa? Govorim o kvaliteti materialov, izdelave, obliki? Ali se ti zdi da je tvoja vhodna Tesla (pa ne žalim te), glede materialov in izdelave na nivoju tvojega bivšega BMW-ja?
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.301
1.545
113
Kripto je trenutno še vedno prvi pošteni piramidni sistem, drugih use-case-ov razen za trgovanje na črnem trgu, trenutno ni in verjetno nikoli ne bo.
Električarji so pa tehnološki prehod. Glede na količino denarja, ki se vlaga v ta sektor in glede kako hitro gredo tehnološke rešitve naprej, je preklop nanje pač neminoven. Tam okrog 2028, torej že 5 let, za izpuharje pride "walley of death", ko bo prodaja slednjih strmoglavila. Kdor do takrat ne bo imel dobrega električarskega produkta, bo spušil.

Seveda bodo pa tudi čez 20 let še vedno nišni izpuharski produkti. Tanki, vojaška in druga namenska vozila, ne bodo kar tako prešli na elektriko.

Bo pa čez 20 let drug problem - število bencinskih črpalk bo že korenito upadlo. Predvidevam, da jih bo še tisto nekaj preživelih, popolnoma avtomatskih, Hofer Oil stil. Pa ekonomika se bo pričela obračat, ker bodo vsako leto manjše količine prodane, bodo stroški na enoto goriva leteli v nebo, kar bo še dodatno ubijalo zadevo. Pač ni isto ko imaš rafinerijo za 10 mio enot goriva, kot pa če ti promet upade na 2 mio enot.

Enako bo s servisno in prodajno mrežo. Teslin model bo efektivno ubil prodajne mreže in število potrebnih servisov bo 4x manj. Nič več ne bo biznisa z menjavo olja in fitrov. Servis bo morda enkrat letno za pogledat obrabo gum in zavor. Torej pride množično izumiranje na sektorju servisiranj in prodaj rezervnih delov. Ne bo padlo na 0, bo pa redukcija. Preživeli bodo samo tisti, ki znajo vse poštimat, vulkanizerstvo, generalno servisiranje in tudi avto ličarstvo.

Kaj ne bi moralo biti ICE gorivo cenejše, če ga bodo manj porabili. Kam pa bodo z njim? Pustimo sedaj BIO nebuloze Nemcev, in kaj bo dovoljeno prodajati.
 
  • Haha
Reactions: ales85

Podobne teme

I
Odgovori
4
Ogledi
5.466