Teslo v Tesli Y

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.076
2.846
113
Na ovinkastih in ozkih cestah so imeli vsi avtomobili katere sem imel do sedaj s temi asistenčnimi sistemi težave. Glede vožnje imam pa jaz nastavljeno maksimalno rekuperacijo in mi je to ena od najboljsih stvari pri voznji EVjev. Jaz se lahko vozim v dnevu 90% ne da bi se dotaknil zavore.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.909
6.545
113
Nič ni čital znake, niti enega razen na domačem križišču, ampak preko TomTom navigacije prikazuje znake, ki jih je bolj ali manj vesten vnašalec vnesel v karte.

Prepozna tudi kak znak (delo na cesti ipd) drgac pa ja, pomaga si z navigacijo. Meni kot uporabniku je popolnoma vseeno, kako, ampak, kot je bil tudi sestavek napisan, avto ve, na tak ali drugacen nacin, kolika je omejitev v naselju, ven iz križišča ipd... Zdaj, da se obesis na to na kaki nacin, da nobeden ne bere znakov, je malo obupano... Citroen nikoli ni vztrajal, da je izven naselja še vedno 30 omejitev. Briga me, a zato ker zna brati znake ali navigacijo...
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.909
6.545
113
Na ovinkastih in ozkih cestah so imeli vsi avtomobili katere sem imel do sedaj s temi asistenčnimi sistemi težave. Glede vožnje imam pa jaz nastavljeno maksimalno rekuperacijo in mi je to ena od najboljsih stvari pri voznji EVjev. Jaz se lahko vozim v dnevu 90% ne da bi se dotaknil zavore.

Bremzal in ljubega miru mi ni... edini, ki je imel zaviranje v sili do sedaj pri meni.

Res je, da fantomskega zaviranja od updajta ni vec, prej pa kar nekajkrat... To je pa resnicno bremzanje iz ljubega miru. Nikjer nobenega, dogodka nobenega, avto pa po bremzi... To zdaj ze en cas nisem dozivela, bremzanje, ko eden nasproti pride pa kolikor ces. Zdaj kolebam, ali se vztrajati pri drzanju noge na gasu, da hitro stisnem in povozim to asistenco (ker zdaj ze pocasi vem, kako se bo odzval avto, ko vidim traktor/kamioncek/avtobus nasproti) ali v nastavitvah komplet onemogocit AP in potem imam tudi dovoljenje odkljukat zaviranje v sili.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.231
2.511
113
Prepozna tudi kak znak (delo na cesti ipd) drgac pa ja, pomaga si z navigacijo. Meni kot uporabniku je popolnoma vseeno, kako, ampak, kot je bil tudi sestavek napisan, avto ve, na tak ali drugacen nacin, kolika je omejitev v naselju, ven iz križišča ipd... Zdaj, da se obesis na to na kaki nacin, da nobeden ne bere znakov, je malo obupano... Citroen nikoli ni vztrajal, da je izven naselja še vedno 30 omejitev. Briga me, a zato ker zna brati znake ali navigacijo...
Nočeš prebrat tistega dela kjer govorim o napačnih prikazih omejitev v mestu 90, pa 40 ko omejitve sploh ni,...
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.909
6.545
113
Seveda se zmoti. Ko greš v Kranju od BBja dol na delavca kaže 130 omejitev. Preden se kdo začne smejat - Tesla tudi. Kar pa ti nočeš razumeti, je pa, da v primerjavi se Citroen kdaj pa kdaj zmoti, Tesla pa kdaj pa kdaj trofi. Sori, tole pri Tesli je neuporabno, kar za Citroena ne morem reči. Zdaj pa lahko zaključiva to debato, če si ti zadovoljen s tem, kar ponuja, super :zmaga:
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.739
113
Bremzal in ljubega miru mi ni... edini, ki je imel zaviranje v sili do sedaj pri meni.

Res je, da fantomskega zaviranja od updajta ni vec, prej pa kar nekajkrat... To je pa resnicno bremzanje iz ljubega miru. Nikjer nobenega, dogodka nobenega, avto pa po bremzi... To zdaj ze en cas nisem dozivela, bremzanje, ko eden nasproti pride pa kolikor ces. Zdaj kolebam, ali se vztrajati pri drzanju noge na gasu, da hitro stisnem in povozim to asistenco (ker zdaj ze pocasi vem, kako se bo odzval avto, ko vidim traktor/kamioncek/avtobus nasproti) ali v nastavitvah komplet onemogocit AP in potem imam tudi dovoljenje odkljukat zaviranje v sili.
AP si doplačala ali je to osnovni?
Kaj pomeni onemogočiti AP? Ostane vsaj 'radarski' tempomat?
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.448
1.446
113
Ko si nazadnje hvalila citroena a .....je potem (skladno z mojo prognozo) umrl....tako da nehaj, da ne bo se citroen b sel po gobe. Ker zdaj je ze pocasi cas. Kak adblue, verižica v glavi....
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.076
2.846
113
AP si doplačala ali je to osnovni?
Kaj pomeni onemogočiti AP? Ostane vsaj 'radarski' tempomat?
Doplačala gotovo ni, ker je to v Evropi neuporabno (pa tudi v USA po mojem mnenju) V osnovi imaš lane asist, ki te drži v voznem pasu in pa “radarski tempomat” ki pa v teslo ni radarski ampak se zanaša na kamere.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.909
6.545
113
Ko si nazadnje hvalila citroena a .....je potem (skladno z mojo prognozo) umrl....tako da nehaj, da ne bo se citroen b sel po gobe. Ker zdaj je ze pocasi cas. Kak adblue, verižica v glavi....

Tole je ta tvoja prognoza: https://alter.si/tema/nov-elektricni-avto-nasveti-za-nakup.2675882/page-37#post-3392514

Par odgovorov nizje pa svoj odgovor poglej. To je bilo 2 leti nazaj.

Umrl je pa berlingo oziroma je sel v penzijo in se samo še malo sem pa tja sprehaja (par 100km/leto max)

Jaz vsem vam tu napovedujem in prognoziram, da boste umrli. Jezekstyle...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.722
6.732
113
pri taščici
Kona?
električna?
pa je že prijelo rotor al je še za počakat pri 20k km?
Prvic slisim da bi prijelo rotor. Pa tudi ce ga, ce imas servisno imas 5let garancije.
Vem pa da zaruzijo lezaji v reduktorju zaradi nemenjave olja. Najraje kmalu po garanciji.
Imas na EVC zgodbo od Milana iz EVpolnilnic in njegovega nirota.
Btw
Jaz se po lokalnih cestah gor in dol veliko raje vozim s kono kot s Teslo.
Mal me kolje to,da kljub sedežu cisto nazaj ni ravno neko razkosje za mojo levo nogo.
 
  • Haha
Reactions: Hondi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.722
6.732
113
pri taščici
Jabe,
Bom preklemansko pozoren ce bom dobil famtomska zaviranja ob izklopljenem AP.
Do sedajse jih ne spomnim.
Ob vklopljenem pa tvoj opis čisto drzi.
Se peljes po regionalki 70kmh , "dovolj" siroka, nasproti avtobus blizu črte in on vse alarme, bremze (mislim da ne na polno ampak...) vklopi. Ce ga ne udaris po gasu je res nevarnostda dobis nekoga v rit (nic slutecega). Zato se AP sedaj na ozkih cestah z veliko nasprotnega prometa izogibam.
 
  • Všeč mi je
  • Wow
Reactions: vogel in sajkek

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.722
6.732
113
pri taščici
Na ovinkastih in ozkih cestah so imeli vsi avtomobili katere sem imel do sedaj s temi asistenčnimi sistemi težave. Glede vožnje imam pa jaz nastavljeno maksimalno rekuperacijo in mi je to ena od najboljsih stvari pri voznji EVjev. Jaz se lahko vozim v dnevu 90% ne da bi se dotaknil zavore.
A to samo na LR nastavljas rekuperacijo?jaz sem se poslovil od nje do maja.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.909
6.545
113
AP si doplačala ali je to osnovni?
Kaj pomeni onemogočiti AP? Ostane vsaj 'radarski' tempomat?

imam osnovnega. Pri onem za 4k€ je fajn, ker sam parkira in to zna, mi je eden, ki ima pokazal. ampak summon pa še ne dela. Nikogar ne poznam z onim ta dragim.

AP imaš:
1.) v nastavitvah ga lahko popolnoma izklopiš/onemogočiš (je neka beta verzija) in takrat lahko tudi izklopiš zaviranje v sili. Aktivni tempomat ostane.
2.) če je v nastavitvah omogočen, pa to še ne pomeni, da je izbran med vožnjo. Imaš možnost hkratnega - enostopenjska - vklopa aktivnega tempomata in AP ali pa dvostopenjsko - najprej aktivni tempomat, ob ponovnem (dvojnem) kliku pa še AP zraven. Jaz imam izbrano to dvostopenjsko, tako da lahko imam aktivni tempomat brez AP, ki mi je res prej v napoto kot v pomoč, kjer se jaz vozim. Ker pa ga imam v nastavitvah omogočenega, pa ne morem izklopiti zaviranja v sili in potem bremza.

Upam, da je zdaj zgornji sestavek, ki si ga citiral, bolj jasen.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in mr_

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.909
6.545
113
delavec44
Dajem šanso in še 100to gadgetu. Kot rečeno, sem že pomislila, da ga povsem onemogočim, ampak potem ne bom vedela, a "otrok" kaj napreduje. Zdaj se poigravam z mislijo, da bi enostavno izklopila, ko pride update, spet poskusila in če ne bo nič bolje, nazaj izklopila in ponovi vajo naslednjič. Zakaj? Ker imam zaenkrat še veselje in ker vem, da enkrat mi bo prav prišlo, da je bremzal... In potem si mislim: kaj pa so te sitnosti napram tem, da je bremzal, ko je otrok na cesto skočil?... Karma, kaj te vem... In zdaj se učim njegove pameti in skoraj vedno zadanem, kdaj bo bremzal in ga povozim...

To sem nastavil, ko sem dobil avto in nisem vec spreminjal, tako da ne vem ce je zdaj kaj drugace? Če se prav spomnim si imel 3 moznosti.
Ta "stari" (ne vem več, kateri mesec in leto je presečni) so imeli in se mi zdi, da še vedno (tako znanec pravi), 3 možnosti. Novi imajo samo še max regeneracijo. Ne moreš spreminjati. Kot rečeno, sem najprej imela namen, pa sem se potem "naučila", kako "z motorjem bremzati" pri tem avtu in res ne pogrešam več dodatnih nastavitev...

To pa moram reči, da sem imela prvi dan kar nekaj lekcij. "bremzanje z motorjem" ni glih tako kot pri ICEju, pol kar tako malo bremza iz navade ali pa dolgčasa, ko se mi je zazdelo, da preveč sunkovito bremza, sem pa dala gas, kot bila navajena in je skočil. Sem hopsala po Kranju bolj kot se vozila.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.909
6.545
113
Ce startamo z Jeprco...

Citroen:
90 - 70 (Meja) - 90 - 70 (krizisce za Breg/Žabnico) - 90 (po kriziscu) - 50 (znak za KR) - 130 (odcep na Delavca - tistih 100m)

Tesla:
90 - 70 - 50 (Kranj) - 130 (odcep)
Po Meji ne spreminja več...
Ce gres v kontra smeri in pa v Kranju 50 - 90 - 70 (krizisce za Breg/Žabnico) - 70 do Jeprce
Se pravi v eno smer ve, da je odsek Kranj - krizisce 90 omejitev, v drugo pa ne

Kje eden ali drug najde 130, mi do danes ni jasno, mi je pa rekel sosed, da njegov BMW isto pokaze. Zdaj me pa prav firbca - ce se kdo kdaj tam vozi, dejte pogledat, kaj vam avto pokaze :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in aljoman

dejan_

Guru
23. maj 2012
2.451
2.171
113
Uporabniška izkušnja. Ene stvari so mi super. Sicer bolj gadget fore. Ampak pri tem naprednem AP vozim vec sama in moram biti bolj pozorna na omejitve in vse na vesti, kot prej pri dummy asistencnih sistemih... Pa tudi to še gre, kar zamerim, je pa prej omenjeno zaviranje v sili, ker avto durh na durh bremza, tudi ce tisti moment ni AP vklopljen. Prvo vožnjo me je skoraj kap. sem se samo pri tem avtu navadila nogo na gasu držati (ne na bremzi), ker mi bo enkrat en v rit priletel. Sploh mi je super, ko je to kaki bedak na skuterji, ki se mi napopa na rit in čakam, ko v kaki arkadni igrici, da gas pohodim, ce bo slučajno bremzal. Ko cakas na ta pravi moment ves na elastiki, da hitro ta prav moment kliknes. Saj se spomnite teh igrc... In ko si cakal na situacijo ves na trnih, ti pa zavajujoce kaki drug scenarij ubrise na katerega ne smes refleksno trznit, ker si drugace zivljenje izgubil. To nalogo pri Tesli zavzamejo brisalci, ki se sada iznenada na random sprožijo in ne smeš trznit...

Drgac pa super...
Tole bremzanje kar ti opisuješ se je meni zgodilo mogoče 3x, pa še to je bilo avtošolsko upravičeno. Po mojem je bilo dovolj prostora, avto se je pa odločil da ni varno.

Brisalci mi od prvega dne delajo bp

Včasih je težava v napačnih nastavitvah in/ali razumevanju kako deluje dotični avto.

Ob normalni vožnji in uporabi dela super.

Tudi moja boljša polovica je šla iz analognega na ta digitalni avto in je bilo prvih 14 dni vse narobe, oziroma drugače. V glavnem skor smo že prodajal, zdaj je pa top avto.

Problem je dostikrat v "cudnih" uporabnikih
 
  • Všeč mi je
Reactions: kajote

Podobne teme

I
Odgovori
4
Ogledi
5.461