Nič ni čital znake, niti enega razen na domačem križišču, ampak preko TomTom navigacije prikazuje znake, ki jih je bolj ali manj vesten vnašalec vnesel v karte.
Na ovinkastih in ozkih cestah so imeli vsi avtomobili katere sem imel do sedaj s temi asistenčnimi sistemi težave. Glede vožnje imam pa jaz nastavljeno maksimalno rekuperacijo in mi je to ena od najboljsih stvari pri voznji EVjev. Jaz se lahko vozim v dnevu 90% ne da bi se dotaknil zavore.
Nočeš prebrat tistega dela kjer govorim o napačnih prikazih omejitev v mestu 90, pa 40 ko omejitve sploh ni,...Prepozna tudi kak znak (delo na cesti ipd) drgac pa ja, pomaga si z navigacijo. Meni kot uporabniku je popolnoma vseeno, kako, ampak, kot je bil tudi sestavek napisan, avto ve, na tak ali drugacen nacin, kolika je omejitev v naselju, ven iz križišča ipd... Zdaj, da se obesis na to na kaki nacin, da nobeden ne bere znakov, je malo obupano... Citroen nikoli ni vztrajal, da je izven naselja še vedno 30 omejitev. Briga me, a zato ker zna brati znake ali navigacijo...
AP si doplačala ali je to osnovni?Bremzal in ljubega miru mi ni... edini, ki je imel zaviranje v sili do sedaj pri meni.
Res je, da fantomskega zaviranja od updajta ni vec, prej pa kar nekajkrat... To je pa resnicno bremzanje iz ljubega miru. Nikjer nobenega, dogodka nobenega, avto pa po bremzi... To zdaj ze en cas nisem dozivela, bremzanje, ko eden nasproti pride pa kolikor ces. Zdaj kolebam, ali se vztrajati pri drzanju noge na gasu, da hitro stisnem in povozim to asistenco (ker zdaj ze pocasi vem, kako se bo odzval avto, ko vidim traktor/kamioncek/avtobus nasproti) ali v nastavitvah komplet onemogocit AP in potem imam tudi dovoljenje odkljukat zaviranje v sili.
Doplačala gotovo ni, ker je to v Evropi neuporabno (pa tudi v USA po mojem mnenju) V osnovi imaš lane asist, ki te drži v voznem pasu in pa “radarski tempomat” ki pa v teslo ni radarski ampak se zanaša na kamere.AP si doplačala ali je to osnovni?
Kaj pomeni onemogočiti AP? Ostane vsaj 'radarski' tempomat?
Ko si nazadnje hvalila citroena a .....je potem (skladno z mojo prognozo) umrl....tako da nehaj, da ne bo se citroen b sel po gobe. Ker zdaj je ze pocasi cas. Kak adblue, verižica v glavi....
Prvic slisim da bi prijelo rotor. Pa tudi ce ga, ce imas servisno imas 5let garancije.Kona?
električna?
pa je že prijelo rotor al je še za počakat pri 20k km?
A to samo na LR nastavljas rekuperacijo?jaz sem se poslovil od nje do maja.Na ovinkastih in ozkih cestah so imeli vsi avtomobili katere sem imel do sedaj s temi asistenčnimi sistemi težave. Glede vožnje imam pa jaz nastavljeno maksimalno rekuperacijo in mi je to ena od najboljsih stvari pri voznji EVjev. Jaz se lahko vozim v dnevu 90% ne da bi se dotaknil zavore.
AP si doplačala ali je to osnovni?
Kaj pomeni onemogočiti AP? Ostane vsaj 'radarski' tempomat?
To sem nastavil, ko sem dobil avto in nisem vec spreminjal, tako da ne vem ce je zdaj kaj drugace? Če se prav spomnim si imel 3 moznosti.A to samo na LR nastavljas rekuperacijo?jaz sem se poslovil od nje do maja.
Ta "stari" (ne vem več, kateri mesec in leto je presečni) so imeli in se mi zdi, da še vedno (tako znanec pravi), 3 možnosti. Novi imajo samo še max regeneracijo. Ne moreš spreminjati. Kot rečeno, sem najprej imela namen, pa sem se potem "naučila", kako "z motorjem bremzati" pri tem avtu in res ne pogrešam več dodatnih nastavitev...To sem nastavil, ko sem dobil avto in nisem vec spreminjal, tako da ne vem ce je zdaj kaj drugace? Če se prav spomnim si imel 3 moznosti.
Kako je to sploh možno? Da prideš do tega odcepa dol na delavca, imaš do tja najmanj Jeprco , nekaj križišč, Orehek... se prav ne zazna znakov 90, 70, 50?Seveda se zmoti. Ko greš v Kranju od BBja dol na delavca kaže 130 omejitev.
Tole bremzanje kar ti opisuješ se je meni zgodilo mogoče 3x, pa še to je bilo avtošolsko upravičeno. Po mojem je bilo dovolj prostora, avto se je pa odločil da ni varno.Uporabniška izkušnja. Ene stvari so mi super. Sicer bolj gadget fore. Ampak pri tem naprednem AP vozim vec sama in moram biti bolj pozorna na omejitve in vse na vesti, kot prej pri dummy asistencnih sistemih... Pa tudi to še gre, kar zamerim, je pa prej omenjeno zaviranje v sili, ker avto durh na durh bremza, tudi ce tisti moment ni AP vklopljen. Prvo vožnjo me je skoraj kap. sem se samo pri tem avtu navadila nogo na gasu držati (ne na bremzi), ker mi bo enkrat en v rit priletel. Sploh mi je super, ko je to kaki bedak na skuterji, ki se mi napopa na rit in čakam, ko v kaki arkadni igrici, da gas pohodim, ce bo slučajno bremzal. Ko cakas na ta pravi moment ves na elastiki, da hitro ta prav moment kliknes. Saj se spomnite teh igrc... In ko si cakal na situacijo ves na trnih, ti pa zavajujoce kaki drug scenarij ubrise na katerega ne smes refleksno trznit, ker si drugace zivljenje izgubil. To nalogo pri Tesli zavzamejo brisalci, ki se sada iznenada na random sprožijo in ne smeš trznit...
Drgac pa super...