Max. moč brezkrtačnega elektromotorja določa njegova delovna napetost (DC) in pa max. tok, ki ga motor zdrži. Pri nižji napetosti seveda to pomeni manjšo moč. Drugi podatek pri EV je oznaka kV, pomeni pa rpm/V oziroma koliko rpm/min zmore motor pri 1V. Višja, kot je napetost, hitreje se bo motor vrtel (seveda, dokler ne doseže max. toka). kV ponavadi določa število polov v elektromotorju.
Kot je že crashednburnt povedal, pa je tukaj še krmilna elektronika (speed controller aka. ESC). Ta iz DC napetosti proizvaja 3 fazno napetost. Ta mora biti čimbolj podobna sinusni in zamik med njimi 120 stopinj. Ker pa so elektronike digitalne, je tale sinus skupek stopnic. Več je stopnic, večji je izkoristek kontrolerja. vendar pa izkoristek ni linearen oz. je kompromis. Nekateri imajo večji izkoristek pri nižjih obremenitvah, nekateri pri višjih. Recimo določeni ESC imajo lahko pri 100% obremenitvi izkoristek +90%, pri 60% obremenitvi pa še samo 50-60% (ali v številkah. pri 100kW razpoložljivi moči dobimo pri polnem gasu 90kW moči, pri 50% pa še samo 25-30kW). Razlika se pretvarja v toplotno energijo.
In toplotna energija je še tretji faktor - segrevanje motorja, elektronike in baterije. Tesla S naprimer no more odpeljati Nurburgringa na "polno," ker prej zaradi segrevanja baterije zmanjša moč oz. gre v "limp" mode.