Tesla MODEL S

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pri lane assistu, ki so ga glih napovedali, so slabsi od konkurence. Pri limiteru tudi.
In ja, moras vse in vrhunsko. Drugace te mainstream premium kupci ne bodo niti povohali. In first adopterjev bo prej ali slrj zmanjkalo, potem se bo treba borit za resne kupce. Na ta nacin kot ga imajo, ne bodo uspesni.

In kaj praviš na te novo predstavljene varnostno asistenčne sisteme?
V nasprotju z napovedi Lane assist dela, kot mora. Kul, so tam, kjer je že kup ostalih znamk.
Limiter pa, oto berem, samo pisak in ne omejih hitrosti (prepoznavanje znakov pa itak ni nič posebnega). Lahko da se motim, pa limiter res limitira, na njihovi spletni strani itak ni nobenih uporabnih podatkov, novinarske strani s kakšnimi rsnimi podatki o tehniki pa sploh nimajo.
Še vedno pa ni na seznamu city brake, samodejnega zaviranja, reagiranja ob nevarnosti neleta od zadaj in podobnih zdaj že dolgo znanih varnostnih sistemov. Od kakega Volva so pa še res daleč.
 

laibach123

Pripravnik
18. mar 2012
217
0
16
všeč mi je, da se zanimanje za električna vozila veča, kar se mi zdi, da je zelo velik k temu pripomogla prav Tesla.
Me je pa zmotil, da se v tem času Elon Musk še ni uspel naučiti nekega javega nastopanja. Ampak malenkost,ki se jo prav tako da zelo hitro popravit=)
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Čisto tako,kot zanimivost me zanima,ali obstaja podatek,koliko kWh porabi P85D pri enem full gas pospeševanju od 0-250 km/h? A se skuri 1 kWh ali več?
cool-1.gif
 

Blue GTI

stručko
Osebje foruma
19. jul 2007
403
0
16
Ljubljana
www.69performance.si
Masa avta v kilogramih krat 0,0006697 bi bilo teoretično potrebno delo v kWh (brez vseh uporov in izgub), da avto doseže 250km/h. To je cirka 1.5kWh, če je masa okoli 2300kg.

Ker so prisotni še zračni upor, termične in mehanske izgube itd, je pomoje cifra ene 2kWh.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Do 250 km/h je verjetno prej 3 kot 2 kWh ... Kar je ekvivalent cca litra bencina, če se ne motim?
Je pa treba upoštevat, da lep kos tega potem regenerira, ko gre od 250 nazaj na 0.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pri lane assistu, ki so ga glih napovedali, so slabsi od konkurence. Pri limiteru tudi.
In ja, moras vse in vrhunsko. Drugace te mainstream premium kupci ne bodo niti povohali. In first adopterjev bo prej ali slrj zmanjkalo, potem se bo treba borit za resne kupce. Na ta nacin kot ga imajo, ne bodo uspesni.

In kaj praviš na te novo predstavljene varnostno asistenčne sisteme?
V nasprotju z napovedi Lane assist dela, kot mora. Kul, so tam, kjer je že kup ostalih znamk.
Limiter pa, oto berem, samo pisak in ne omejih hitrosti (prepoznavanje znakov pa itak ni nič posebnega). Lahko da se motim, pa limiter res limitira, na njihovi spletni strani itak ni nobenih uporabnih podatkov, novinarske strani s kakšnimi rsnimi podatki o tehniki pa sploh nimajo.
Še vedno pa ni na seznamu city brake, samodejnega zaviranja, reagiranja ob nevarnosti neleta od zadaj in podobnih zdaj že dolgo znanih varnostnih sistemov. Od kakega Volva so pa še res daleč .
Tako kot je Volvo daleč od Teslinih pospeškov in električne avtonomije. Vsak ima svoje prednosti in slabosti.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.976
6.991
113
In kaj bodo janezu pospeški? Itak so omejitve tako opasne, da jih še s kolesom lahko presežeš. Torej od teslinih pospeškov in avtonomije nima janez kaj dosti koristi, od volvo varnostnih sistemov in udobja pa marsikaj.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Pospeški pridejo prav za prehitevanje, od visoke končne hitrosi pa res v Sloveniji nimaš kaj dosti, električno avtonomijo ima Tesla največjo in je lahko še kako uporaben za nekoga, ki dela dnevno par sto km in nima več kot recimo 50km do superchargerja.
wink-1.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Daimler prodal delnice Tesle, a še vedno so v kooperaciji.

Daimler je bil 4% lastnik Tesle in prodal je vse svoje delnice.V drugih sektorjih pri takih dogodkih ponavadi pride do večjega ali manjšega padca delnice. Delnica pa zaradi tega sploh ni padla,ampak se je suvereno obržala na približno enakem tedenskem nivoju (235 USD za delnico). Očitno je,da delničarjev novica o odprodaji deleža Daimlerja ni ganila,kar je po mojem zelo zanimiva in odlična novica za Teslo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.623
10.828
113
Seveda, sej niso prodali delnic, zato ker bi s Teslo bilo kaj narobe, ampak ker so zaslužli in bodo ta denar obrnili v prihodnje drugače.
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
In early 2009, German luxury car maker Daimler effectively saved Silicon Valley electric-car maker Tesla Motors by purchasing 9.1 percent of the company for a reported $50 million.

Now, more than five years later--following a remarkable rise in Tesla's stock price--Daimler has largely cashed out its remaining 4-percent holding, adding a healthy $780 million in cash to its books
http://www.greencarreports.com...maker?fbfanpage
 
Nazadnje urejeno: