O joj, namesto 400 kVA je samo 350 kVA, ja konec sveta. Nekaterim bi bilo najbolje, da vse ostane tako kot je, saj se imamo vsi fino, le kje je problem.
Kot počasi kuhane žabe.
Kot počasi kuhane žabe.
Sedaj se pa odloči ali so problem EV ali TČ, pa v našem naselju 200 hiš jih ima TČ kvečjemu 20.120 od teh jih ima še toplotne črpalke... In pozimi, ko zalaufajo TČ, na skorajda dnevni ravni odbija ..
Ka te je 10%, pa 25% (300).O joj, namesto 400 kVA je samo 350 kVA, ja konec sveta. Nekaterim bi bilo najbolje, da vse ostane tako kot je, saj se imamo vsi fino, le kje je problem.
Kot počasi kuhane žabe.
Ok, da ne nabijamo brez veze pa tvojga lulcka vecava za bv (mas kar mas, nic ti ne pomaga), a greva stavit, da bo strom porihtan, ko bo treba? Ij da se bomo vozil z elektricnimi avti. Vemo, da nabijas in pametujes kjer le lahko, dej no clovk, vsi neumni, sam ti si pametn al kaj? Sploh pa, kje sem rekel, da se bomo vsi kar naenkrat, k ze neki s takimi operirate? Slo bo zmerno, eni bomo na stromu, drugi boste vedno na dizlu ne? Vozil se bomo pa vsi, brez skrbi.
Tak nedolžen stavek, zadaj pa verjetno MIA naložbe.
To je isto, kot da bi jaz rekel, da ni panike, kupim vikend pod Triglavom 20km od zadnje razrite ceste. In bo top, samo še občina potegne cesto, vodovod in elektriko do te lokacije in bo zmaga.
Ti verjetno še nisi izza ovinka pogledal, da pišeš stvari, ki enostavno ne držijo? Imaš polja celic v Nemčiji na prav krasni kmetijski zemlji, prav tako je nekaj takih projektov v Sloveniji. Tam ne bo hrana nikoli več rasla.Saj na srečo se to v EU ne bo dogajalo.
Mislim, da je bilo rečeno 4 na račun EV. Ker večji problem je višanje porabe nasploh, tudi zaradi TČ.Če se prav spomnim, je cifra, potrebna za posodobitev omrežja, ki bi zmoglo prehod vseh vozil na elektriko pri nas, nekje 20 mrd evrov. Tako da bo težko to ceneje kot Teš6 z vsemi podkupninami vred.
V zadnjem delu si malo kiksnil, 100€ na kWh še nekaj časa ne bo. Vsaj ne za hišno uporabo.Ok, ali če imamo 400 kVA transformtor, ali ta ni sposoben furat 400 kVA? Priznam da se ne spoznam, se transforamtor pregreje, če dela na max?
V naselju 200 hiš in 2x400 kVA transformatorja. Torej ima vsaka hiša v trenutku na voljo 4 kW, če to goni vsak 24h je kapacitete za 96 kWh na hišo na dan. Za bolj plastično predstavo to je 350 € na mesec za elektriko.
Zakaj je tako? Zato ker imamo špice v porabi (tipično zvečer) drugič pa skoraj nič porabe (ponoči). Če v to enačbo daš baterijske hranilnike kot buffer, si rešil praktično ves problem omrežja in transformatorjev. Cena baterijskih hranilnikov pada pod 100 €/kWh, do the math.
Preberi si malo reviewe spodaj. Napihnjene baterije, itd.Tole je real deal, blizu moje trditve:
Skeptiki bodo morali pač še malo počakat, da neka renomirana firma tole zapakira v svojo embalažo in da na polico kot konkurenčen produkt. BMS je za LFP celice tud nekaj zelo na easy in poceni. Ostala elektronika pa jasno še nekaj nanese zraven, ampak iz dneva dan je ceneje.
BMS je bil kriv, da se je ljudem avto ugašal pri 10-20% in nehal polniti pri 90%. LFP namreč nima linearnega poteka napetosti glede na preostalo kapaciteto... poleg tega pa napetost še niha glede na temperaturo. Vse to precej zakomplicira logiko BMS-a, da ugotovi, v kakšnem stanju je baterija.Tam ni kriv BMS, ampak termalni nadzor celic za optimalno delovanje (za hitro polnjenje morajo biti LFP celice na višji temperaturi).
Preberi si malo reviewe spodaj. Napihnjene baterije, itd.
Pa tole se splača pogledat:
Že 10 let nazaj sem se naučil, da se baterij ne kupuje od noname kitajcev. Pač nimam ravno želje, da mi kaj zgori. Ko bodo renomirane znamke to ponudile na trg, bo pa cena verjetno vsaj enkrat, če ne še večkrat višja.