Tesla MODEL 3

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Tole sicer samo delno paše v to temo ampak vseeno bolj kot 90% postov v njej...

Kitajci na polno štancajo rack-e s prizmatičnimi LiFePo4 celicami:

H1a16bb57ffa2482582e33806313c38ceX.jpg


Cena v USA (za rebrendane v Gyll) je 1500$ za 48V 100Ah (5,1kWh). To nanese cca 290$/kWh za praktično plug in play izdelek. (Rabiš še inverter).

Si kaj gledal cene inverterjev (kvalitenih, sploh 3-faznih)?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Tesla je v pogovorih s kitajskim proizvajalcem EVE za dobavo LFP baterij:

EVE LFP celice lahko kupite tudi na AliExpres od ~140 €/kWh dalje: :D :p
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Kako kupujejo od Kitajcev, če pa imajo svojo super duper tehnologijo baterij, ki je 3752 let pred ostalimi proizvajalci? :p
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Drama.
So pa problemi z 12 v akumulatorjem itak najpogostejša napaka električnih vozil. Pa tudi fosilcev. :p

Nekateri električarji konstantno dopolnjujejo 12v akumulator. Npr. Hyundai Kona EV z zadnjimi firmware popravki na vsake 4 ure.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
749
113
EU
Ne moreš verjeti, da se jim to dogaja:obesise: In da potem šele neka Kona poskrbi za rešitev in to po najmanj desetletju razvoja in proizvodnje vseh teh EV:zavijazocmi:
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.771
5.917
113
Drama.
So pa problemi z 12 v akumulatorjem itak najpogostejša napaka električnih vozil. Pa tudi fosilcev. :p

Nekateri električarji konstantno dopolnjujejo 12v akumulator. Npr. Hyundai Kona EV z zadnjimi firmware popravki na vsake 4 ure.
Ni problem v 12V akumulatorju. Problem je ker se ta sprazni, ko avto predolgo stoji in zato postane nepremičnina. Pa to se zgodi tudi nonEV avtom, ampak kot kaže precej kasneje (manj elektronike). Ampak, kdo bi si mislil, da se to zgodi, ko je avto piklopljen na štrom. Amazing :eek: No moja kanta imam keyless sistem in če se akumulator izprazni, snameš pokrovček na kljuki, in volia .. odkleneš avto, odpreš prtljažnik in akumulator napolniš/zamenjaš. Pri Tesli... pred kolesi moraš odstranit plastiko da prideš do kablov za odpret kuferam, potem pa še, saj vse pove.... razdereš polvico sprednjega dela, da prideš do akumulatorja za 50 eur. Ironija je, da je avto še vedno fully charged. Temu se reče high tech. Pa James May ni ravno štor kar se avtov tiče. Večina nas ki nimamo dveh levih rok bi še vedno klicala servis...
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

bluub

Fizikalc
9. jan 2008
686
39
28
Točno tak, jemlji visokonapetostni sklop kot samo pogon, torej v primerjavi z fosilcem, je to motor, menjalnik, in rezervoar za gorivo. Torej 12V napeljava v EV skrbi za vse varnostne, zabavne,... porabnike. Ker namreč EV rabi 12V napeljavo da se kot vsak normalen avto odklene, potem se pa s pomočjo 12V napeljave aktivira visokonapetostni del, regulator za motor,...(zaganjač pri fosilcih)
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Sem danes zezal kolega če mu Tesla 3 še dela, pa pravi, da je to pri novejših 3kah že softversko urejeno, da se 12V aku polnijo, ko se polni visokonapetostni sklop.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

To ni noben novi update, to imajo Tesle že od nekdaj, vsaj par let. Pa mislim, da tudi drugi. Težava je drugje - Tesla uporablja en cheap shit kontaktor, ki se vklopi in dofilava 12V baterijo, ko se dovolj (preveč) izprazni. Ta kontaktor, cheap shit kot pač je, nima niti povratnega signala, ali je dejansko usepl preklopit (imajo že poceni par € kontaktorji), poleg tega pa ne spada med najbolj zanesljive. In ko crkne, pač veselo prazni 12V baterijo in je nikoli ne polni nazaj...
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver in afroC

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Ne moreš verjeti, da se jim to dogaja:obesise: In da potem šele neka Kona poskrbi za rešitev in to po najmanj desetletju razvoja in proizvodnje vseh teh EV:zavijazocmi:
?
ICE avtomobili imajo že vsaj 15 let posebej modul za nadzor/polnjenje/praznenje akumulatorja.
Zakaj misliš, da ni fajn filat ali vžigat s kabli direkt na minus od akumulatorja, temveč je vedno v bližini prav posebej mesto, kjer daš minus kleme.
 
  • Wow
Reactions: Bakki33

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Zato, ker rabiš 2 uri, da prideš do akumulatorja :)
Pri Tesli res, v večini vozil ga imaš pa pred nosom. Jaz sem pri njem v pol minute, zraven je pa posebej označen negativni pol na karoseriji za filanje/vžig na kable.
Sicer pa ni ravno haska, če moraš v tvojem primeru priti do pozitivnega pola na bateriji. Nekateri imajo pa res oba na lahko dostopnem mestu, če je aku kje zakopan.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Po neki logiki priklopa akuja v avto - gre minus direkt na šasijo (med drugim) - zakaj bi bilo potem bolje priklopiti minus 30 cm stran na šasiji in ne direkt na akumulatorju? Po moje je razlog zgolj lažji priklop in to da se nerodni izognejo možnosti napačnega priklopa ali stika.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Mare2 in Bakki33