Tesla MODEL 3

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.714
1.063
113
Glej, nepomembno s cim se ukvarjas, ker vec kot ocitno s svojim delom ne vplivas na trg. Ko bos ti sejkal trg, kot ga Tesla bo (verjamem) se kar nekaj vode preteklo. Do takrat pa lahko zaradi mene razvijas (in upam da tudi jo) super baterijo, novejsi, boljsi ultra mega dizel motor al pa enostavno sladoled lizes. Sam komentiram stanje na trgu in deloma komentarje tukaj. Bos rekel, da strom ni stvar v katero sedaj vsi vlagajo / razvijajo zanjo? Petro je mrtev kar se razvoja tice, nekaj se migajo v smeri vodika, potem pa se neha. Ce tebi ni znano kaksne vlozke pocne VW (in ostali) v smeri elektrifikacije in kako nage jih je Tesla dobila s svojo zacrtano in realizirano smerjo, potem ti pac razen tega sedaj nimam vec kaj reci. Ker ce ne zaznas, da vsa avtomoto industrija dela dosedaj neviden oz. najvecji obrat v tehnoloskem smislu v svoji zgodovini, se res ne moreva menit. Ne glede kje/kaj delas, tako pac je. Stay in a bubble...
 
Nazadnje urejeno:
  • Haha
Reactions: blazek33

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.771
5.917
113
Najbolji, si se razpištolio kot da ti je nekdo ženo nategnil. Tesla je uspela, ker je prišla na trg v Ameriki, kjer je dovolj fanatikov brez lastnega razmišljanja in slepo sledijo svojemu idolu Musku. Tudi Apple je pred tem z svojimi iPhoni naredil revolucijo, pa vsi vemo, ki smo kdaj v roke primli omenjen izdelek, da le ta ni nič posebnega in je na trgu mnogo boljših izdelkov za ta denar ali še manj.
Če bi VW prvi naredil identičen avto, bi se mu smejali, in bi danes bil del zgodovine. Tako pa se je začelo ravno na pravih tleh, da je uspel pomp.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.714
1.063
113
Al ne gre za to, pa zakaj ste vsi tako brandirani? Vsi za svabe delate al kaj, da vas Tesla tako moti? Ok, trenutno je Tesla tista, ki je nekaj nardila in prevzela / obrnila avtoindustrijo v drugo smer. Sam bi isto mislu kot mislim tudi ce bi namesto Tesla na znacki pisalo Tata, 愚蠢的论坛 ali منتدى غبي. Cist nepomembno, vazno, da se gre na boljso tehnologijo (ajde, zatolcte me znalci, kako gre za slabso in so dizli wau in mega). Ker vsi vasi delodajalci (svabkoti) ocitno drugace mislijo in so resno krenil v te vode (v jok in na drevo). Moti me samo, da tega brez Tesle (ali vstavi kdorkoli bi ze bil prvi) to ne bi nikoli naredili in bi se naprej gnili in samo kontrolirali pozicijo (remember Nokia). Tako da to kar se dogaja je samo plus. Eni to vidijo prej, drugi boste pa kasneje (ko bojo svabi naredili). Me sploh ne moti, mogoce kdaj kupim svabota elektricnega, ce bo dober in me zapali - zakaj pa ne? Ne stekam pa zaplankanosti nekaterih tukaj - ce ni svabsko je sranje. Sicer pa, ura tece, onih par let bo kmalu mem, pa glede tega lahko takrat nadaljujemo. Tu s subvencija kupci se res ne mislim vec preganjat. Odprite oci pa z mal manj uzaljenosti poglejte pa bo. Ne da samo vzige in podobno iscete pa drkate na njih. Tud to se bo 1x koncalo. Sicer pa, vozite dizle se naprej in uzivajte v misli kako dovrsen avto imate. Bil tam, vem kako gre. Nikol vec nazaj.

Glede zene: ce ji pase, samo naj :) Ti svojo zaklepas, da si ziher, da ti kje ne nabija rogov? Pri nas ne operiramo tako, smo odprti za novosti ;-)
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: darjan
I

Izbrisan uporabnik 474

Po napisanem več kot očitno nimaš pojma... o ničemer... Ne o Tesli, ne o VW ne o ostalih proizvajalcih. O čem ti nabijaš, da je Tesla obrnila avtoindustrijo v drugo smer? V čem se to kaže? Kje so ti podatki iz tvojega "spremljanja trga"? Pa da je petro mrtev? Le zakaj potem BMW v tovarni v Steyr-ju povečuje proizvodnjo dizelskih agregatov in vlaga "neslutene in nevidene" resurse v razvoj dizelskih motorjev?
Pa ti razumeš, da elektrifikacije voznega parka ne bo tako dolgo, dokler bo elektro omrežje na zgornji meji zmogljivosti? Dokler ne bo par nukleark ali pa da jim uspe fuzijo spravit na trg, bi bil preskok ali znatno povečanje proizvodnje električnih vozil "salto mortale".

Eni nismo zaljubljeni v švabe, kot ti to namiguješ. Ne kot delodajalca, ne kot vozila. Če mene vprašaš, sta edina spodobna nemška avta Porsche in Mercedes. Prav tako menim, da je (so) Tesle odlični avtomobili, ki pa so - pa če si priznaš ali ne - beta avtomobili. In tudi Musk priznava, da Tesla ni avtomobilski proizvajalec temveč tehnološko podjetje...

Tako da, raje ti odpri malo oči in poglej širšo sliko
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

mr_

Guru
20. sep 2007
9.368
2.745
113
Moje mnenje, dizel je bil velik mimosun EU avto industrije. Z denarjem vloženim v razvoj cleandizla, bi danes imeli super hibride, poglej Toyota in nastavljene EV za prihodnost. Tako pa smo ko kamionisti. :)
Tesla je potegnila naprej elektrifikacijo. Meni se zdi bolje v Tešu skuriti podzemlje Velenja, kot pa milijon malih kurilnih naprav vsepovsod.
Če pa ugasne npr. Talum, ki je predvidevam ogromen, če ne najvecji porabnik, imamo na voljo elektrike še pa še. Talum ker, bi morala biti proizvodnja Al pri viru poceni energije.
Gargy, kaj je na sliki? BMW?
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Vsaka tehnologija je za nekaj dobra. Dizel ni v celoti mimosun. Mimosun je bilo laganje glede emisij in posledična ne-rentabilnost za osebna vozila, ker reč drži vodo samo na podlagi laži.
Za tovorna vozila in podobno, pa dizel še desetletja ne bo mimosun.

Pa tudi Gargyeva trditev ne drži, da je elektro omrežje na zgornji meji. Električni avtomobili so edini porabnik, ki lahko prilagajajo porabo elektriko glede na signal iz omrežja in edini uporabnik, kjer se 95+% avtomobilov lahko napolne čez noč med 22. in 6. uro iz navadne 16A enofazne vtičnice. V tem obdobju so pa v elektro omrežju enormni viški.
Jaz recimo tako polnem mojega električarja, pa delam skoraj 200 km dnevno, iz navadne 16A vtičnice čez noč.

Večji problem za elektro omrežja je proliferacija toplotnih črpalk. To je problem za elektro omrežje, ne pa EV. Toplotna mora delat noč in dan in na mesec brez problema stisne več kot 1000 kWh mesečno. Poznam folk, ki ima porabo ranga 2 MWh za toplotno črpalko doma pozimi, ko je mraz.
99% avtomobilov pa čez noč stoji na parkirišču in lahko pobira viške elektro omrežja. S tem, da se le teh baterije lahko v naslednjih fazah porabi za gradnjo hranilnikov energije.

Tesla pa kot Tesla. Pol je marketinški nateg, pol je pa resnica. So edini proizvajalec, ki je dojel poanto električarjev in sistemskih rešitev, drugi jim do kolen niso pri tem. Po drugi strani se vse obrača okrog enega človeka, nategujejo z full self driving ter kakovost in poprodajna skrb za kupce so za en drek.
 
  • Všeč mi je
Reactions: hermann in sad

bev

Majstr
25. apr 2017
385
261
63
Jest vem samo eno. Ko sem prvič peljal EV, sem ga čez 2 dni naroču in ne bom več kupu klasike. Kdo je kaj naredu ali bi lahko naredu, če bi, mogoče ...... in kaj je bolj umazano, mi visi dol. Še bolj pa vaše razpucavanje in napihovanje ega.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova in darjan

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.771
5.917
113
Saj nihče ne pravi da so EV slaba vozila. So super za vozit do neke mere celo manj kompleksna kot njihova konkurenca. Ampak danes je cena takega avta x1.5 napram bencinski različici. Kaj sem torej naredil iz finančnega vidika.... Dal dreku focn.
Da ne omenjam da se na morje z temi dometi ne pripeljem, vsaj ne pod pogoji da imam v kabini 22 stopinj in tempomat nastavljen na vsaj 140. Ker sem tam v drugem štuku, parkplac pa 80 metrov vstran, polnjenje odpade. Da si na parkplac uredim elektriko tudi odpade.
Drugače bi pa bil EV super za kuća-poso...
Potem se moramo malo izobrazit kako baterije pridejo pod pokrov, da je za voljo tega Kitajska podjarmila že pol Afrike, materiala za njih pa je zdaleč kot na pretek. Tako kot bo nekoč nafte zmanjkalo, je rudnin za baterije že danes relativno malo, pa z EVji sploh resno nismo začeli. Da o reciklaži sploh ne začnemo debate...Tako, da prehod celotnega voznega parka na EV ni prihodnost, oziroma je prihodnost dokaj nejasna, če že ne precej črna..
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa in Kamele0N

bev

Majstr
25. apr 2017
385
261
63
Ja dopust je druga zgodba. Jest sicer nisem šel z avtom na dopust že več kot 20 let tako da mi to ni nek faktor. Pa tudi če bi šel bi pač 2x letno malo potrpel. Ob današnjih dosegih EVjev to trpljenje ne bi bilo prav veliko.
Brez lastnega električnega priključka pa jest ev-ja itak ne bi imel, ker se mi z javnimi polnilnicami ne da ukvarjati. Razen seveda s hitrimi na AC.
Kar se pa potopa tiče mi pa spet dol visi. 5 let sem se fajn vozu in če pride zdaj potop ev-jev bom šel pač nazaj na klasiko.
Cena avta? Moj je bil s popustom in subvencijo (7.500) 38K. Leto pred EV sem kupil hibrida za 24. V 5 letih in 100k km sem pri gorivu, cestnini in servisih prišparal par deset eur pod 10k eur. EV me je torej prišel 4 jurje dražje od klasike. Za razliko v vožnji bi takoj dal 10 jurjev.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.771
5.917
113
Jaz imam vsaj 2 leti telefon, potem ga nasledijo otroci ki ga imajo še vsaj toliko. Pa tak za finto primi v roke eno baterijo od GSMa, in eno od Tesle :valjamse:
Vem da je aparatov več kot avtomobilov, ampak v teslino 75kw baterijo gre 18750 baterij od samsumg s21. Je neka razlika ne :p
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Former Tesla CTO JB Straubel tackles battery recycling with Redwood Materials

Poleg "neodvisnih" firm, kot je zgoraj omenjena, vsi proizvajalci EV baterij vlagajo v recikliranje baterij. Preprosto, ker se splača.

In ja, večje battery packe, kot so v električnih avtomobilih, je lažje reciklirat, tako za sekundarno uporabo recimo v hranilnikih energije, kot potem za finalno razgradnjo, ko odslužijo svoj namen v celoti.
Ogromno baterij iz razbiti EVjev, se reciklira kar direkt tako kot rezervni del, kot za predelavo in vgradnjo v razne otočne solarne in njim podobne sisteme.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Težava razgradnje teh baterij je v reciklaži žlahtnih kovin in tega še ne delajo oz. vsaj ne poceni. Z drugimi besedami - popolna reciklaža LiOn celice je dražja kot proizvodnja nove.
Ponovna uporaba v hranilnikih energije pa je modna muha in se na dolgi rok ne bo uporabljalo.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.870
753
113
www.jernej.org
Več kot bo obnovljivih virov v elektro omrežju, več se bo potrebovalo hranilnikov energije. Ali so obnovljivi viri samo modna muha, bomo pa videli. Tudi meni se zdi, da bi bilo bolje vlagati v nuklearke kot pa sončne in vetrne elektrarne.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Sonce je skoraj zastojn. Veter bo pa tudi. Bodo Kitajci poskrbeli za to. Zahodu se itak nič ne splača, razen majnat bitkonje, kar odreže več štroma, kot električni avtomobili.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Težava razgradnje teh baterij je v reciklaži žlahtnih kovin in tega še ne delajo oz. vsaj ne poceni. Z drugimi besedami - popolna reciklaža LiOn celice je dražja kot proizvodnja nove.
Ponovna uporaba v hranilnikih energije pa je modna muha in se na dolgi rok ne bo uporabljalo.
Verjetno se bo s povečanjem potreb po teh materialih (bistveno povečanje št. elektro vozil) povečala tudi cena material in takrat (sploh, če vmes pride še nova tehnologija reciklaže) se kalkulacija spremeni.
Zaenkrat se pač problem prelaga v prihodnost.