Kakor komu. Men ni. Nimam nobenga problema z elektriko. Dizla pa nocem vec vozit, nikol.Le da je za nas potrošnike večinoma povsem vseeno na kakšen pogon je avto, le da je cena primerna oz. gorivo cenovno dostopno.
Kakor komu. Men ni. Nimam nobenga problema z elektriko. Dizla pa nocem vec vozit, nikol.Le da je za nas potrošnike večinoma povsem vseeno na kakšen pogon je avto, le da je cena primerna oz. gorivo cenovno dostopno.
Cestni potniški promet (vključno z avtobusi) predstavlja 8% (z besedo: osem) svetovnih CO2 izpustov.Če bi imel auspuh v kabino speljan, ti ne bi bilo vseeno.
Baterije bom prodal za reciklažo Al karkoli že. Odkup je po 450€ na tono. Zakaj bi denar stran metal.Cestni potniški promet (vključno z avtobusi) predstavlja 8% (z besedo: osem) svetovnih CO2 izpustov.
Poglej priponko 45082Poglej priponko 45082
Se počutiš plemenito večvrednega s svojim (bodočim?) električnim avtom in uživaš, ko zaničuješ vse, ki mogoče ne kupimo povsem nekritično te CO2 agende?
Saj izrabljene baterije si boš zakopal na vrtu, kajne?
In s tek, ko boš "auspuh napeljal nekomu drugemu v kabino" je zate težava odlaganja izrabljenih baterij rešena ?Baterije bom prodal za reciklažo Al karkoli že. Odkup je po 450€ na tono. Zakaj bi denar stran metal.
Ne vem ravno, če se ima lahko oseba, ki propad dizla pripisuje Tesli in ne Dieselgateu, za nekaj več in za bolj pametnega od drugih.Ah, nima smisla. Cez nekaj let (zna bit kar kmal) bojo pa ta prvi v vrsti. Vsaj ponavad je tako. Najprej norca brijejo k ne vidjo 5 minut naprej, pol pa vsi pametni etc... Sam pr njih ne bo Tesla znacke, verjetn kej svabskega. Kar je itak nepomembno, vazn da bo strom In takrat bojo orgazmi kako je to super, pa oh... Ne bo dolgo, ko bo tako. Sem preprican, vsazga 1x pamet (al pa kaka orenk subvencija) sreca in je pol vse drugac.
Če je kdo biser si ti, se zavedaš koliko vrednih materialov je v 500 kg bateriji? To se bo vse recikliralo, kvečjemu bi lahko rekel da je proces reciklaže energetsko potraten in slab za okolje, same baterije pa niti ne. Razlog zakaj je danes problem reciklirat en odslužen telefon je to, da je v enem telefonu nekih 50 g baterije in se nihče noče ukvarjat s tem "drobižem", ko imaš pa ti 500 kg v enem kosu, za katerega se točno ve kako je sestavljen je pa zgodba malo drugačna.In s tek, ko boš "auspuh napeljal nekomu drugemu v kabino" je zate težava odlaganja izrabljenih baterij rešena ?
Današnji "okoljevarstveniki" ste pa res biseri.
Jedrska energija je bila tudi full čista 20 let, dokler ni bilo treba začet razmišljat o odpadkih.Zakaj ponavljamo vedno ene in iste debate?
Ve se, koliko in kdaj je EV bolj čist id svojih ICE bratov glede na samo proizvodnjo vozila - po XY prevoženih kilometrih itd, itd...ve se, da če bi vse šibalo na premog smo tam, tam, pa valda ni vsa elektrika na fosilna goriva in podobno..je nekaj bolje, ni pa čudežno.
Več let se vsak mesec dva počita tule ali ja ali ne na štrom
In..najbolj eko je, da bi se vsi vozili manj..in tudi ni eko da si prek spleta nabaviš nek ovitek za telefon, ki ti ga dostavi dizlakarski kombi, še prej pa ladja iz Kitajske...
To je pa odgovor 5-letnika, ko ni vec kaj napisat. Avion tud kaksen sem pa tja dol pade, pa sment, se vedno je najbolj varen nacin prevoza. Se bo treba sprijaznit s fakti pa nehat bluzit, sam da mas svoj prav, ker si ze mal beden s tem.Jedrska energija je bila tudi full čista 20 let, dokler ni bilo treba začet razmišljat o odpadkih.
PS: pa sem za elektro vozila.
Vazn da je dizl v penzijo spravla. Po tem se je bojo vsi spomlni: pokazal so da se DA. Za razliko od nategunov je ena sprva 'mala' Tesla tko zašejkala trg in spravla premijske firme v totalen strah. Svabi v paniki kupujejo vse, kar misljo da jim bo pomagalo. Ce to ni uspeh, kaj je pol? Hvala za tako 'premijo', k jo ena Tesla prisil v salto mortale. Pa ne zdej kako nakladam itd... tocno tako je.