I
Izbrisan uporabnik 474
Gasper008
Dokler ne začneš razlikovati med Gross Profit Margin in Net Profit Margin, je vsaka nadaljnja debata o uspešnosti Tesle s tabo brezpredmetna. Ali z drugimi besedami - Tesla v povprečju v zadnjih petih letih naredi z vsakim izdelkom 14% izgube, medtem ko tvoj primerljivi VAG z vsakim izdelkom naredi 3.43% čistega dobička. BMW recimo več kot 7%.
Pečjaka mešat zraven k "resnim" tekmecem je sfaljeno. Če bi Pečjak bil res tako očiten frajer, kot ga nekateri hočejo prikazati, potem bi že zdavnaj zapustil našo Kokoško in postal poznano ime v EV sceni s strani big boysov (sem ne štejem nekih EV zanesenjakov). Ter ustvarjal z nrepimerno večjimi resursi in boljšimi pogoji, kot pa v svoji štalinki. Recimo kot Lešnik in pogojno Rimac.
Dokler ne začneš razlikovati med Gross Profit Margin in Net Profit Margin, je vsaka nadaljnja debata o uspešnosti Tesle s tabo brezpredmetna. Ali z drugimi besedami - Tesla v povprečju v zadnjih petih letih naredi z vsakim izdelkom 14% izgube, medtem ko tvoj primerljivi VAG z vsakim izdelkom naredi 3.43% čistega dobička. BMW recimo več kot 7%.
Pečjaka mešat zraven k "resnim" tekmecem je sfaljeno. Če bi Pečjak bil res tako očiten frajer, kot ga nekateri hočejo prikazati, potem bi že zdavnaj zapustil našo Kokoško in postal poznano ime v EV sceni s strani big boysov (sem ne štejem nekih EV zanesenjakov). Ter ustvarjal z nrepimerno večjimi resursi in boljšimi pogoji, kot pa v svoji štalinki. Recimo kot Lešnik in pogojno Rimac.