Tesla Cybertruck

erikson

Guru
25. avg 2007
22.838
6.599
113
Ta vozila so sicer namenjena kupcem v Kaliforniji, ampak so jim za par dni zamaknili dostavo in jih bodo uporabili tu.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.503
7.095
113
Malce slinjenja nad to silno tehnologijo:

ne pa dinozavri...zdaj je vidi pravi korak v pravo smer.
 

pocast

Pivovarski majstr
13. maj 2014
1.998
412
83
1000011725.jpg
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.342
11.362
113
pretezek avto, sicer sem enkrat isto ostal z mitsujem pickapom, spodaj pod vsako kolo se je naredil led, zgladil ni bilo šanse na mehko in počasi. Potem sem dal v normal 4wd in brut force 2 prestava, gas do daske, ga je fuknilo ven, led pa zašmelcal od gume.

sicer tukaj se v osnovi vidi, da je trakcija mimo.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.503
7.095
113
Tu se vidi nekizkušenost voznika, kar pa ne pomeni, da avto ne bi mogel imet funkcije "stuck in snow", ker pri EV je veliko lažje to "sprogramirat" kot recimo pri ICE
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.503
7.095
113
Lahko bi probal "skopat", kot je rekel sajkek, ampak TC prepreči...za ta namen moraš izklopit pač...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.234
4.209
113
BTW v EU se obeta sprememba zakonodaje za B kategorijo pri EVjih tako da se bo šlo iz 3.5tone NDM kot je sedaj na najbrž 4.25tone. S tem bi najbrž z določenimi prilagoditvami za EU trg lahko tudio cybertruck pri nas šel na B kategorijo.

(se bo pa istočasno najbrž spremenila še ena stvar, to je uvedba tahografov v vsa "tovorna" vozila, tudi tista do 3.5tone, torej tudi v kategorije kjer so kombiji in pickupi)
 

dugi

Fizikalc
2. sep 2011
243
53
28
ljubljana
Za dvig teže pri B kategoriji se govori že dolgo časa,pa ni še nobenega kontretnega datuma.
Ker upamo,da bi mogoče ta dvig veljal tudi za dizel kombije-avtodome in ne samo za elektro vozila.ker drugače je to res nesramono od EU.
Zeleni prehod-vozila pa vse težja in težja.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.783
847
113
Dvig mase iz 3.5t na 4,25t je IMO preitran, dovolj bi bilo 300 kg dodatno za EV, ravno toliko da se nekje izenači uporabna nosilnost dizel in EV kombija. Ja vem 150 kWh baterija tehta več kot 300 kg, ampak je treba zreti v prihdnost, saj zakon ne pišeš za dve leti ampak naj bi tak ostal še desetletja. Takrat bo pa tudi tehnologija, pa ne samo baterijskih celic omogočila da bo razlika v teži manjša.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
7.042
2.960
113
Zgolj za osvežitev spomina: Nemci so do nekje 1991 imeli polno vozniško z neomejeno težo za lastne potrebe, potem se je to znižalo na 4.250 in sedaj na 3.500.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.234
4.209
113
Dvig se dela predvsem zaradi uskladitve evropskih lokalnih zakonodaj, ker nekje je meja za B izpit za določena vozila in skupine vozil že sedaj 4250kg, tudi pri nas recimo je ta meja znotraj kode 96 pri vleki priklopnikov. Gre tudi za problem nosilnosti kombijev ipd. ker je B izpit že resna omejitev za sodobna ICE vozila kaj šele za baterijska. Da imaš pa zaposlnenega "šoferja kamiona", ki je dejansko vodovodar je pa bedarija, ker obeh poklicev manjka in enostavno imajo firme po EU en kup problemov s tem.

(avtodomi so tudi ena klasična niša, pa še zdaleč niso edini, tudi vleke preklopnikov s sodobnimi 2t vozili so zelo omejene ker hitro prideš čez B kategorijo)

Zagotovo so EV vozila (pa niti ne toliko osebna kot gospodarska) sprožitelj dviga NDM za B kategorijo, kaj bo pa v praksi tole prineslo pa pitaj boga.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.503
7.095
113
Spet bedarija, da se gleda na kilažo in ne kaj drugega, recimo dolžino, višino ali pa kubikažo vozila.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.647
5.967
113
ja res, ker dolžina višina in kibikaža podobno vpivata na obnašanje kot teža.
2 tonski 5m dol avto se popolnoma enako obnaša kot 4.3 tonski kombi, ki je 10cm daljši. Zaradi tistih 10cm dolžine se v bistvu podaljša zavorna pot in to.