Terenci na terenu

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
A ti živiš tam da je to relevantno za to temo?
Vsi hibridi PSA prejšnje generacije imajo tako rešeno - spredaj ICE, zadaj EV, oboje 4X4. ;)
Tudi Toyota ima tako pri hibridih že nekaj let, ampak problem pri vseh teh je da je električne moči premalo za kakšno resno terensko vožnjo, to se sedaj močno spreminja s plug-in hibridi z večjo baterijo (in jasno z BEV) katera lahko zagotavlja dovolj moči.

Vsako kolo na svojem motorju bo morda res imela manjšina, ampak dual motor konfiguracijo se pa gredo vse ljudske znamke EVjev. Še enkrat kardanski prenos je mrtev.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.071
113
To je tako kot bi rekel da je mrtev tudi diferencial. Zakaj potem ne 4 motorji? Še vedno je en elektromotor + kardan lažja in cenejša rešitev kot pa 2 elektromotorja. Seveda pa s sodobnimi platformami se da dobit določene prednosti če se rešiš mehanskih vezi in je seveda to logična usmeritev v prihodnosti.

Da ne bomo offtopic še malo offtopica z ontopic, LR ima ponudbo PHEV pri vseh serijskih modelih (eni ravno prihajajo). Pri "cenejših" dveh so opustili kardan in pustil spredaj ICE, zadaj pa je namenski EM. Pri dražjih pa je EM vezan na ICE pogonski sklop in se uporablja dalje klasičen kardan.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.722
113
v tretji svet se prodaja z druge in tretje roke...sej se vidi dosti "truckov" ko še imajo nalepke gor nekih zahodnih (USA) firm in podobne fore. Za mali dinar.

In rivian ne bo nikol videl armenije, razen pri kakšnem mafijozotu.
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.762
4.912
113
v tretji svet se prodaja z druge in tretje roke...sej se vidi dosti "truckov" ko še imajo nalepke gor nekih zahodnih (USA) firm in podobne fore. Za mali dinar.

In rivian ne bo nikol videl armenije, razen pri kakšnem mafijozotu.

Če ti hočeš v tretji svet neki prodat iz druge (in vseh naslednjih) rok, pol more pač to prej nekdo v prvem oz. drugem svetu kupit in zvozit.
Takle poltovornjaček bi pr nas marsikteremu hribovcu prav prišel, ampak če bi imel 40 jurjev, ga ne bi rabil. :)))
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.722
113
tako je, in tega riviana ti ne boš mogel prodat v tretji svet, ker si znjim ne bodo morali pomagat, zato se bodo še dalje štancali poceni pickupi... (ne gledat slo cen in oprem, ki so 2x predrage)..

prosim za razumevanje.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
In? Kaj te briga kaj imajo v tretjem svetu, a je Slovenija v tretjem svetu z divjino brez vtičnice 1000 km stran?

To je tako kot bi rekel da je mrtev tudi diferencial. Zakaj potem ne 4 motorji? Še vedno je en elektromotor + kardan lažja in cenejša rešitev kot pa 2 elektromotorja. Seveda pa s sodobnimi platformami se da dobit določene prednosti če se rešiš mehanskih vezi in je seveda to logična usmeritev v prihodnosti.

Da ne bomo offtopic še malo offtopica z ontopic, LR ima ponudbo PHEV pri vseh serijskih modelih (eni ravno prihajajo). Pri "cenejših" dveh so opustili kardan in pustil spredaj ICE, zadaj pa je namenski EM. Pri dražjih pa je EM vezan na ICE pogonski sklop in se uporablja dalje klasičen kardan.

Očitno LR nima pojma, so pač uporabili obstoječ pogon in ga dodatno zakomplicirali z enim elektromotorjem namesto dveh. Njihova odločitev, ki pa na dolgi rok ne bo vzdržala.

Ko bodo električni terenci ala EQC demostrirali superiornost, bo pa počasi poteginilo tudi tistim "bean counter-jem", ki ne poslušajo svojih inženirjev.
 
  • Haha
Reactions: Sonny_Chiba

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.071
113
Bi se dalo debatirat, ena od funkcijo kardanov in zglobov je tudi da delujejo kot pomembna mehanska varovalka (buffer) pred pretiranimi obremenitvami togega pogonskega sklopa (menjalnik, reduktor, motor) pri zahtevni vožnji. Če odstraniš take komponente potem dobiš ves stres, ki pride izpod koles direktno na pogon. To pomeni da moraš predimenzionirat ležaje in ostale mehanske sklope elektromotorja. Pa še tu je tveganje veliko. Eno polosovino, kardansko gred, križ ali homokinetični zglob zamenjaš 1, 2, 3, ... če ti odlomi ležaj v elektro motorju bo pa ekonomska totalka.
 
  • Všeč mi je
Reactions: RoMeX in zaseka

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.767
167
63
tako je, ko pa v dzungli zmanjka đusa, pa avto zakopaš, al pa dve celici pa počakaš 3 mesece. ;) al pa v kakšnem afganistanu....vlečeš podaljšek na periferijo iz kandaharja...

mislim ja, za tule ko mamo visoke pločnike je pa to to. Se strinjam. Bi imel.

ja, res, ker jaz popoldne po šihtu rad skočim do Afganistana na taprav kofet.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash in Najbolji

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Seveda, sploh za Saharo in ostale vukojebine.
Avto s 400km na števcu je že začel s težavami :).
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Bi se dalo debatirat, ena od funkcijo kardanov in zglobov je tudi da delujejo kot pomembna mehanska varovalka (buffer) pred pretiranimi obremenitvami togega pogonskega sklopa (menjalnik, reduktor, motor) pri zahtevni vožnji. Če odstraniš take komponente potem dobiš ves stres, ki pride izpod koles direktno na pogon. To pomeni da moraš predimenzionirat ležaje in ostale mehanske sklope elektromotorja. Pa še tu je tveganje veliko. Eno polosovino, kardansko gred, križ ali homokinetični zglob zamenjaš 1, 2, 3, ... če ti odlomi ležaj v elektro motorju bo pa ekonomska totalka.
Tole je pa post za desetico! Vidi se kako ozko je usmerjena povprecna populacija in, da je vcasih naziv ing imel svoj namen, ne vem kaj si vsec mi je tvoja logika in razmisljanje. Deanes izdelujejo avtomobile za mnozice. Hvala, prov polepsal si mi dan! Se je upanje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Saj ekonomska totalka čimprej je večini v interesu.
Preko ko bo, večja bo gospodarska rast in prej dobijo totalko v 3. Svetu kjer se jim ljubi in splača menjati ležaj v motorju.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Saga se nadaljuje. Po enem mesecu še vedno brez vozila, vmes so crknile še nekatere ostale stvari. Pravi terenec :):
Dobili zamenjavo, ki jo je “strokovnjak” na servisu onesposobil .
Ni kaj, za v Saharo. Oz. do prve avtovleke.