Sad od kje jemlješ ti vso to znanje?
praviš: "Sem pa bil zraven, ko se je prisilna regeneracija izvajala in se je res nekaj kadilo."
Ko se prisilna regeneracija izvaja jebeno smrdi. Tudi vročina je konkretna. Se je že dogajalo, da je izpod avta začel vosek kaplat, ko ga je topilo. Ni to tak usput nekaj na 1-2-3.
Pa zanimivo, da se tolko folka ukvarja z izklaplanjem, odstranjevanjem, čiščenjem ipd DPF filtrov, če itak ni problemov po tvojem. Zakaj si pol folk dela stroške če zadeve delajo? Oziroma to veš, da ima DPF neko življensko dobo in po tem je preveč pepela not, da bi normalno deloval. Potrebna zamenjava. Ajde povej kolko folka poznaš, ko so DPF menjali z novim?
Zanimivo je tudi, da sploh obstaja program prisilne regeneracije, če praviš da ni problemov?
Pač v praksi so zadeve malo drugačne kot to kaj ti pišeš. Ker ni pri vseh tako kot pri tebi.
praviš: "Sem pa bil zraven, ko se je prisilna regeneracija izvajala in se je res nekaj kadilo."
Ko se prisilna regeneracija izvaja jebeno smrdi. Tudi vročina je konkretna. Se je že dogajalo, da je izpod avta začel vosek kaplat, ko ga je topilo. Ni to tak usput nekaj na 1-2-3.
Pa zanimivo, da se tolko folka ukvarja z izklaplanjem, odstranjevanjem, čiščenjem ipd DPF filtrov, če itak ni problemov po tvojem. Zakaj si pol folk dela stroške če zadeve delajo? Oziroma to veš, da ima DPF neko življensko dobo in po tem je preveč pepela not, da bi normalno deloval. Potrebna zamenjava. Ajde povej kolko folka poznaš, ko so DPF menjali z novim?
Zanimivo je tudi, da sploh obstaja program prisilne regeneracije, če praviš da ni problemov?
Pač v praksi so zadeve malo drugačne kot to kaj ti pišeš. Ker ni pri vseh tako kot pri tebi.