Temna stran zelenih tehnologij

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.755
5.382
113
Saj ne merijo (še).
Kaj pa je potem tista sonda ki ti jo vtaknejo v izpuh....pa pri motorju da vidi obrate?

Res pa je da pa motnosti/dimnosti izpuha pa (še) ne merijo.....niti noben ne ve kako bi se lahko tega lotili da bi bili praktično & časovno realno....da ne bi rabil avta zapeljat v laboratorij in izgubit pol ure/uro časa....
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.461
9.154
113
Oprosti, če misliš, da so neresnice. To mi pove kolega mehanik, ki cele dneve šraufa samo taka stara jajca od siromakov.In ja, butlji ti zjebejo dobro idejo(DPF filter) kar posledično pomeni, da ideja ni bila tako dobra, kot si jo je mojster zamislil. Narod razmišlja tako:
disel je cenejši
disel manj rabi
policaji so tako malo tu v vukojebini, da lahko tankam cviček
torej, no brainer.
A ti to resno? Torej je proizvajalec kriv, da folk tanka neustrezno gorivo?
Pa stara jajca nimajo DPFjev. V sodobne dizle pa nekako ni ravno pametno tankat cvička, po možnosti še iz usranih rezervoarjev in kant. Potem ko se zaradi neustreznega izgorevanja zabaše DPF, pa udri po proizvajalcu. In seveda se folk spet “znajde”, tako kot se je ”znašel” s cvičkom. Tipični bedak: bi šel rezat DPF stran, še če bi imel izpuh v kabino speljan.
Tvoj kolega pa itak biznis laufa. Ja ja, kar cvejček tankaj, pa k meni prid in bova za 300 eur zrihtala.
 

torentino

Majstr
8. sep 2009
374
311
63
Ne bi o tem
Čisto tehnično me zanima, ker daješ vtis, da se spoznaš. Kako lahko na tehničnem ugotovijo, da avto nima DPF-ja?
Aja, pa kolegu je vseeno. Če očisti DPF, računa 100€, če ga odstrani računa isto 100€, samo še mojster iz LJ zasluži 200 za preprogramiranje ECU.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.461
9.154
113
Ne vem ali uradno sploh lahko ugotovijo. Vidiš pa spodaj, če nekaj “manjka”. Če je to dovolj (ali pa oblak dima zadaj), da pade, pa ne vem. Očitno ni, glede na to, da se vozijo brez dpfja čez tehnične.
 

torentino

Majstr
8. sep 2009
374
311
63
Ne bi o tem
Čisto nič ne manjka. Odžaga se sprednji in zadnji del ohišja, izbije ven satovje in zavari nazaj. Kot novo. ECU se pa preprogramira, da ne teži, ker ni razlike v pritisku med sprednjo in zadnjo sondo na DPF-ju.Za videt to, se moraš z OBD-jem priklopit na ECU, live podatke in pogledat. Nemogoče, ker bi na servisu morali imeti ogromno interfaceov in programov, vsaka firma ima malo drugače, da jebe radoznalice v glavo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.167
8.950
113
sej pa kadi drugače....pa auspuh je črn od saj...dpf auspuh je clean. Tisti ko normalno dela. Smo že limali kako zgleda auspuh pri 200kkm.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.461
9.154
113
DPFji so v množično uporabo prišli nekje po 2008, ko so tovarne v to prisilile EURO norme. Nekateri so jih imeli seveda že prej.
Gredo pa taki avtomobili z zelo lepim trendom proti balkanu, v kolikor prej ne pristanejo na odpadu.
V glavnem, 20 let stari avtomobili z DPFjem so v veliki večini že na odpadu ali pa na balkanu.
In še enkrat: sem napisal, da so nekateri avtomobili imeli težave z DPFjem, zaradi problematične izvedbe. Pri avtomobilih, kjer je bila ta ustrezno izvedena tudi po 300 jurjih ni nobenih težav z DPFjem. Tudi na starih garah.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.717
2.011
113
za šankom
Verjemi mi, niso buče. Kdor z dizlom dela relacije, kjer se regeneracija DPF-ja sploh vklopi, nima dosti problemov. Kdor pa z njim samo fijaka okoli, brez avtoceste(pogoj za vklop regeneracije je npr.3000obr/min, najmanj 90km/h, najmanj x min)se mu zamaši tudi enkrat ali večkrat na leto, ko je dovolj star.
Poglej kakšne ruske ali poljske video posnetke na youtubu, kako jih pucajo..Dvakrat ti to naredi, mehanik ti računa npr.200€ za čiščenje in prijateljsko predlaga, da ti za 300€ zrihta, da ne bo več problemov.

koliko bučk v prvih dveh stavkih
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.149
5.754
113
pri taščici
Tudi naorej je se kar zelenjava.
Me zanima koliko ljudi vozi dizla na 3+ krpm.
Sploh tisti z avtomatiki.
Se po AC vozijo v 3 ali 4 prestavi? Kolikorat na leto?
Si morajo ob tem delati črtice v koledar. Kot najstnice za menstruacijo?
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
pa ful je zdravo vohati pred seboj avto ali pa sedeti v taksnem kjer se izvaja regeneracija s kurjenjem saj. Kadi se vse naokoli smrdi pa oz strupov v zraku pa kolikor hoces. Glede crtic imas pa prav. Do sihta imam 23km in se pozimi in vmesnih obdobj8h glih izpolnejo pogoji za regeneracijo. In potem km pred sihtom zavijem na 10min krog, da se zgenerira oz stojim na parkiriscu v avtu, da konca. Neumno.
No tega mi ni treba ze nekaj casa poceti :D
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Se nekaj, mirsi ima kolege, ki zasluzijo 500eur socialne na mesec. Kako si bo tak privoscil elektricni avto? Sploh ni neumno vprasanje ampak segregacija druzbe ze odvija na polno zadnje poldrugo leto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.755
5.382
113
Bo pač nabavil e-fixija.... Pa bo v trendu.

Sej taki že sedaj nimajo avta...
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.461
9.154
113
pa ful je zdravo vohati pred seboj avto ali pa sedeti v taksnem kjer se izvaja regeneracija s kurjenjem saj. Kadi se vse naokoli smrdi pa oz strupov v zraku pa kolikor hoces. Glede crtic imas pa prav. Do sihta imam 23km in se pozimi in vmesnih obdobj8h glih izpolnejo pogoji za regeneracijo. In potem km pred sihtom zavijem na 10min krog, da se zgenerira oz stojim na parkiriscu v avtu, da konca. Neumno.
No tega mi ni treba ze nekaj casa poceti :D
:valjamse::valjamse::valjamse:
Na mestu pri 700 vrtljajih se regeneracija ne izvaja.
Aha, zato vidim vsak dan avte, ki stojijo na mestu in je okrog njih oblak dima. :valjamse: Jao ej, kakšne neumnosti so sposobni sproducirati odrasli ljudje.
Čist tak: moj smrdljivc je poleti začel z regeneracijo po 2 km vožnje, pozimi pa po slabih 10. Regeneracija je pa trajala do 15km.
Še v življenju nisem delal dodatnega kroga zaradi regeneracije. A veš, ko naslednjič zaženeš avto, se regeneracija po izpolnjenih pogojih nadaljuje in dokonča. Niso to moderni snowflakei, da se motor kar sesuje, če ne dokonča regeneracije.

No, važno da se z neumnostmi tapkaš po ramenu, ker ti si sedaj nekaj več, saj nisi več dizelaš.
Loool.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.149
5.754
113
pri taščici
Se nekaj, mirsi ima kolege, ki zasluzijo 500eur socialne na mesec. Kako si bo tak privoscil elektricni avto? Sploh ni neumno vprasanje ampak segregacija druzbe ze odvija na polno zadnje poldrugo leto.
Mirsi mu je pred desetletjem namignil naj kupi BTC. ;)
Ali pa je v Ljubljani po teti verbal dve stanovanji.
Enega bo na sverc oddajal, za drugega bo pa nekega premium elektricarja kupil
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.149
5.754
113
pri taščici
pa ful je zdravo vohati pred seboj avto ali pa sedeti v taksnem kjer se izvaja regeneracija s kurjenjem saj. Kadi se vse naokoli smrdi pa oz strupov v zraku pa kolikor hoces. Glede crtic imas pa prav. Do sihta imam 23km in se pozimi in vmesnih obdobj8h glih izpolnejo pogoji za regeneracijo. In potem km pred sihtom zavijem na 10min krog, da se zgenerira oz stojim na parkiriscu v avtu, da konca. Neumno.
No tega mi ni treba ze nekaj casa poceti :D
Nisem se zavohal ciscenja dpf na cesti. Ocitno sem prebolel covid, ne da bi vedel.
Sem pa ze slišal povišane obrate avta ob ciscenju dpf (servis)
Pa na službenem kombiju se občasno pojavi za cca pol litra povečana poraba. Predvidevam da takrat se nekje drugje nafta izgoreva?
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.461
9.154
113
Pri starejših avtih si ustavil motor, ventilator je delal na polno, da hladi celoten sistem, ker se pri regeneraciji zelo dvigne temperatura (600 stopinj). Posledično si lahko zaznal nekaj vonja po zažganem. Ampak strupeno pa to ni bilo, ker se regeneracija takrat ne izvaja. Ista zadeva kot pri zavorah, če ga žgeš in potem ustaviš. Smrdi in poka zaradi temperature.
Dima tudi ni bilo pri regeneraciji.
“Zaseke” pa potem uporabljajo te neumnosti kot argumente, kako so oni pametni in nimajo več smrdljivcev.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Sad fiatov jtd v leru ob prizganem motorju izvaja regeneracijo. Se pravi prevozim 22km, se med voznjo vklopi regeneracija, po kilometru se ustavim na parkiriscu in pocakam, da dokonca. Ugasnes avto.

Ja, kadi se okoli avta oz izpod dpf enote. Ko ustavis, se vidi.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.461
9.154
113
Sad fiatov jtd v leru ob prizganem motorju izvaja regeneracijo. Se pravi prevozim 22km, se med voznjo vklopi regeneracija, po kilometru se ustavim na parkiriscu in pocakam, da dokonca. Ugasnes avto.

Ja, kadi se okoli avta oz izpod dpf enote. Ko ustavis, se vidi.
No, jtdja nisem nikoli vozil. Sem pa bil zraven, ko se je prisilna regeneracija izvajala in se je res nekaj kadilo.
Ampak a mi odgovoriš, zakaj si čakal, da dokonča?
PS: JTDji so tudi en od polizdelkov, ki so imeli težave z DPFji.