Telemach!!!

27. jan 2022
4.812
1.751
113
Glej, nekateri tudi poslovno sodelujejo preko interneta in je še kako pomemben. Drugače pa ja, zakaj ne, saj pošteno plačamo in jaz še nisem doživel, da bi pri kašnem izpadu potem imelo to odračunano pri položnici.
Malo pretiravaš, oz. dramatiziraš. Kdor je poslovno odvisen od interneta si bo zagotovil back up variante - jaz ko mi 1X na mesec ven vrže ruter (ja naša krivda), pač preklopim na mobilni internet, dokler se ne spomnim, da je ruter treba resetirat.

Vsak izpad dosledno prijavljat na podporo in to najbolje na maile, na koncu meseca samo pošlješ zahtevek za znižanje in praviloma odobrijo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova in zajtam

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.360
380
83
jaz še nisem doživel, da bi pri kašnem izpadu potem imelo to odračunano pri položnici.
Pa si izpad prijavil in jim nato sporočil, da pričakuješ ustrezno odškodnino v obliki nižje naročnine? Jaz recimo sem in lahko Telemach tule samo pohvalim. Recimo lansko leto sem v dveh mesecih 5x zaznal izpad za par minut, vedno prijavil, ko so končno odpravili težavo (šlo je za šum v omrežju, katerega izvor je bilo očitno nemogoče ugotovit in so šli menjat vse omrežne komponente po vrsti - laičen opis) sem jim poslal email, da pričakujem kompenzacijo zaradi nedelovanja storitev in dobil sem 50% off pri mesečni naročnini za obdobje treh mesecev. Čisto korektno če mene vprašaš.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Izoliranc

andyy

Pripravnik
17. avg 2007
43
4
8
Pa si izpad prijavil in jim nato sporočil, da pričakuješ ustrezno odškodnino v obliki nižje naročnine? Jaz recimo sem in lahko Telemach tule samo pohvalim. Recimo lansko leto sem v dveh mesecih 5x zaznal izpad za par minut, vedno prijavil, ko so končno odpravili težavo (šlo je za šum v omrežju, katerega izvor je bilo očitno nemogoče ugotovit in so šli menjat vse omrežne komponente po vrsti - laičen opis) sem jim poslal email, da pričakujem kompenzacijo zaradi nedelovanja storitev in dobil sem 50% off pri mesečni naročnini za obdobje treh mesecev. Čisto korektno če mene vprašaš.
Sicer imam raje delujočo storitev, kot popust, pa vendarle. Po dveh skoraj celodnevnih mrkih v sedmih dneh sem jim potem še pisal in so pristali na 20% znižanje v mesecu novembru. Presenečen nad odzivom, glede na sprenevedanja in aroganco v preteklosti.
 

B81

22. jul 2007
34.617
9.042
113
V cem je fora, da imas izpad in ti recejo, da vidijo in da ce ne bo do 22. ure popravljeno, bo jutri?

Baje lahko TM gre na TK optiko v najem, ce ni TM optike polozene v kraju.

Je potem shema enaka ali kaj okrnjena?

Kako pa kaj T2 na optiki?
 
27. jan 2022
4.812
1.751
113
Serviserji delajo do 22h in gledanje televizije in/ali brskanje po netu ni glih neka nujna dejavnost.

TK je edina optika, ki jo morajo dati v najem vsem, ostali ne rabijo. Sheme so neodvisne od koga je optika, so pa hitrosti omejene pri gostovanju.
 

B81

22. jul 2007
34.617
9.042
113
Pravi, da ni casovne omejitve in mi potrdi, da je lahko tudi en teden do odprave izpada.
Bo treba na TK nazaj, se kar pogosto tole dogaja.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: tofsy

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
Sej delajo tudi izven tega časa, samo ne za tiste, ki plačujejo rezidenčne pakete za par 10€ na mesec (razen v primeru kakšnega večjega izpada).
Kdor je pa resnično odvisen od internetne povezave si pač zagotovi redundanco in storitev s precej bolj striktnim SLAjem (seveda je potem tudi cena temu primerna) in potem zrihtajo zadeve tudi v nedeljo ob treh zjutraj.
 

zajtam

Pripravnik
1. sep 2009
85
11
8
Pravi, da ni casovne omejitve in mi potrdi, da je lahko tudi en teden do odprave izpada.
Bo treba na TK nazaj, se kar pogosto tole dogaja.
Če imaš na TM omrežju, potem bo napaka odpravljena najkasneje v 24 urah.Če imaš TM in gostuješ na TK omrežju, potem je TK (po pogodbi) zavezan, da napako odpravi v roku 7 dni.Iz izkušenj ti povem, da je odprava napake velikokrat blizu izteka roka po pogodbi.Zakaj je tako si lahko samo misliš.Zato samo obvoz taki kombinaciji.Če imaš optiko od TK potem bodi na Telekomu.Pika.
 

B81

22. jul 2007
34.617
9.042
113
Če imaš na TM omrežju, potem bo napaka odpravljena najkasneje v 24 urah.Če imaš TM in gostuješ na TK omrežju, potem je TK (po pogodbi) zavezan, da napako odpravi v roku 7 dni.Iz izkušenj ti povem, da je odprava napake velikokrat blizu izteka roka po pogodbi.Zakaj je tako si lahko samo misliš.Zato samo obvoz taki kombinaciji.Če imaš optiko od TK potem bodi na Telekomu.Pika.

Uh,še huje.
No opcija je, da prestavim na TK optiko (2 leti smo imeli oboje in je pri TK kockalo, ker je bilo prek elektrike, zdaj pa sem kable potegnil).
 
  • Všeč mi je
Reactions: zajtam

alexx_

nekaj v tem stilu
11. maj 2007
4.236
44
48
offline
Sem TM uporabnik, a žal v Mariboru (širši center) ne morem uporabljati optičnega omrežja, čeprav je v kleti večstanovanjskega objekta že več let omarica (TM) z optiko in so vlakna napeljana v vsako stanovanje.

Komu gušit, ker to je nesprejemljivo. Da ne govorim o tem, da so okoliške ulice pokrite. :zavijazocmi::bonk:
 
  • Všeč mi je
Reactions: zakon

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.410
4.400
113
49
Na sončni strani ALP
Men je terenc rekel, da naj se mi ne mudi na optiko, ker imam na kabelski optimalno.
Na optiki ne bo extra razlike pa še kakšno leto bom moral čakati na priklop.
 

alexx_

nekaj v tem stilu
11. maj 2007
4.236
44
48
offline
Na optiki dvigujejo hitrost, na koaksu zaostajamo (upload). Dostopni časi so na optiki zmeraj bili nižji, nihanja manjša. Vsaj takšne so bile moje izkušnje pred tem z optiko - od 2007; za average userja je koaks sicer povsem dovolj, jaz pa furam par servisov še doma, remote stuff, pa bi bil z optiko vseeno bolj zadovoljen. Na novi lokaciji sem videl omarico in si rekel, super - optika je... yeah right. :zavijazocmi:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Zgaga

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.410
4.400
113
49
Na sončni strani ALP
Mislim, da imajo nekateri operaterji že odprto oz. bodo odprli...

OK. Vem, da sem nekje prebral ampak očitno na telemahu še niso odprli...

 
Nazadnje urejeno: