Telemach!!!

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.176
682
113
Meni je internet že mrknu. Tudi prometna kamera v Medvodah ne dela več. Zadnja slika je kazala kot da je cesta na klancu blokirana.

Edit : 19:19 internet is back
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.128
2.471
113
Očitno imam res srečo v življenju. Odkar so zmontirali UPS v krajevno centralo Telemach (Teleing) optike, (Telekom pa tako ima backup za najeta vlakna, ker tako gre vse preko njih do MS in LJ) praktično še nisem imel izpada v zadnjih dveh letih, razen tega kar nam doma števec odklaplja ko smo požrešni na elektriko...
 

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.176
682
113
Ni blokirana :) tovornjak je parkiran na avtobusni pred krožiščem ker so vsa počivališča proti Avstriji polna ...
1639000036018.jpeg
 

Priponke

  • 6B76A32C-CEC2-45BC-9351-222D09098B60.jpeg
    6B76A32C-CEC2-45BC-9351-222D09098B60.jpeg
    705,5 KB · Ogledi: 63
Nazadnje urejeno:

Ravny

Pripravnik
23. avg 2007
664
2
18
Ali mogoče ve kako se v promocijskem obdobju od 8.dec do 12.jan aktivira HBO paket ?

Hvala
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.447
4.546
113
Kaj ni jasno Telemachu? Sem njihov naročnik z najvišjim paketom za tv in internet + fiksno telefonijo. Že veliko let, ker drugo ni možno (žal).

Kličejo me minimalno 1x mesečno, če se ne javim pa 1x na dan, ko zdolgočaseno sprašujejo zakaj nimam še mobilne telefonije. Ker imam zrihtano drugače, hvala adijo pa ne kličite me več prosim.

Seveda kličejo za isto stvar najkasneje čez en mesec.

Kateri kravati tam se zdi do dobra ideja in da enostavno ne odnehajo kljub prošnjam? Ne razumejo, da ne dvigneš, bodo klicarili vsak dan. Ne razumejo ko dvigneš in že 100tič rečeš, da ne rabiš in naj nehajo klicat.

Če bi več energije vlagali v produkte, kot pa v tel. center za novačenje strank, bi stranke same hodile k njim. Na srečo prihaja nov ponudnik, da bom lahko menjal kmalu. Upam, da niso enaki glede teženja.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
Če bi več energije vlagali v produkte, kot pa v tel. center za novačenje strank, bi stranke same hodile k njim. Na srečo prihaja nov ponudnik, da bom lahko menjal kmalu. Upam, da niso enaki glede teženja.
Močno dvomim, da je zada klicni center za novačenje strank, prej kak zunanji delaer, ki je plačan za vsako pogodbo....
 
  • Všeč mi je
Reactions: igi

delavec44

Guru
17. dec 2012
1.641
999
113
Ravno mi je mama razlagala na free2go, da so jo že 3x klicali v tem mesecu. Sploh njenih podatkov nimajo in nikjer ni podpisala, da jo lahko kličejo ob nakupu sim kartice.
 
15. jan 2019
3.459
1.085
113
Kaj ni jasno Telemachu? Sem njihov naročnik z najvišjim paketom za tv in internet + fiksno telefonijo. Že veliko let, ker drugo ni možno (žal).

Kličejo me minimalno 1x mesečno, če se ne javim pa 1x na dan, ko zdolgočaseno sprašujejo zakaj nimam še mobilne telefonije. Ker imam zrihtano drugače, hvala adijo pa ne kličite me več prosim.

Seveda kličejo za isto stvar najkasneje čez en mesec.

Kateri kravati tam se zdi do dobra ideja in da enostavno ne odnehajo kljub prošnjam? Ne razumejo, da ne dvigneš, bodo klicarili vsak dan. Ne razumejo ko dvigneš in že 100tič rečeš, da ne rabiš in naj nehajo klicat.

Če bi več energije vlagali v produkte, kot pa v tel. center za novačenje strank, bi stranke same hodile k njim. Na srečo prihaja nov ponudnik, da bom lahko menjal kmalu. Upam, da niso enaki glede teženja.
Ta problem bo treba rešit.
Podobne težave imam jaz, spet so gnjavili pred dnevom, da mi bodo povečali hitrosti na novem paketu za 5x.
In 4. tv in kje imam mobilno.

Nekam da bi to zadevo prijavil, da nehajo utrujat.
 

astet

Pripravnik
4. jan 2012
95
14
8
Močno dvomim, da je zada klicni center za novačenje strank, prej kak zunanji delaer, ki je plačan za vsako pogodbo....
Imaš prav. Klice ne opravlja njihov klicni center pač pa njihovi zastopniki ampak to ni opravičilo, saj kličejo v imenu Telemacha in ne v svojem imenu. Telemach, če bi imel interes oziroma smisel za komunikacijo z bodočimi strankami tega v nobenem primeru nebi smel dovoliti.

V našem podjetju smo prešli iz Telekoma na Telemach in se je meni zgodilo enako. Klical je pač en njihov zunanji dealer in je bil tako arogantno agresiven češ zakaj pa ti (jaz) tudi doma ne preidem iz Telekoma na Telemach ali imaš preveč denarja, da ga mečeš stran oziroma ali si preveč len, da preideš na Telemach saj ti mi (Telemach) vse uredimo. Pa kaj to sranje od Telekoma, ko je pa pri nas vse super in še ceneje je.

Na kraju sem ga sklenslal tako, da sem ugasnil telefon. SIM številko vzel ven iz telefona in pri direktorju dosegel (saj drugače nebi bil več službeno dosegljiv za nikogar saj Telemachove SIM kartice nebi nikoli več dal v služben telefon), da smo prešli nazaj na Telekom. Kdo da dovoljenje Telemachu, da ukazuje kaj naj jaz doma imam in kaj ima moj dom z službenim ponudnikom mobilne telefonije. Menim, da eno minimalno kulturo bi morali imeti v naši družbi vsi. Pri Telekomu sem že kar nekaj let pa me še nikoli ni nobeden klical in spraševal kakšnega ponudnika imamo v službi in kaj počnemo v službi. Če bi delal pri Telemachu v vodstvu bi se nad takšnim početjem vprašal ali je to normalno ali pa se na takšen način doseže ravno nasprotni učinek. Če že hočeš nekaj ponujat, to ponujaš vljudno in z veliko mero razumevanja saj si ti odvisen od njega ali bo to vzel ali ne in ne obratno in ponudiš enkrat ne pa vsak dan desetkrat.

Za slovnične napake se opravičujem.
 
Nazadnje urejeno: