Ah, kaj naj... smo šli iz optike Gold trojka na EON...
Prej najvišji paket, sedaj tudi...
OK, dela... Po štirih(4) klicih tehnikom, ker, ah, pustmo stat. Osnov ne poznajo na klicnem centru, tip ni vedu, kaj je to UTP kabel in je moral vprašat sodelavca...
Ampak, in to je za mene veliki AMPAK!!!:
- ko sem bil v poslovalnici in se vse dogovoril, sem rekel, da želim na obeh televizijah eon box. Torej, ne en(1) eon box in en(1) d3, ampak dva(2) eon box-a... Vse lepo obljubljeno, izračunano, popust 25% za eno leto, pa še malo dodatkov in bombončkov...
- ko pa je prišel tehnik, je povedal, da modem (boljših nimajo), na optiki podpira samo dva(2) izhoda in da je potrebno nabavit UTP switch. Prijazno sem rekel, naj ga pač da in naredi, da bo vse delalo. Rekel je, da jih, prvič nima in drugič, da moramo mi, uporabniki, sami kupit zadevo...
- ja, sem kupu, priklopu, vse Ok, samo...
Kako lahko prodajo nekaj, nek paket, ki je najvišji (in tudi najdražji), s tem, da vejo, da ne bo delalo? To, da bomo morali še mi sami kupovat zadeve, na katere se večina ne spozna, je pa sploh super!
Se spača pritožit in jim dat račun za switch, pa naj plačajo nesposobnost?