Višja sila se zgodi 1 x na 5 let, pri njih se pa to dogaja na vsaj par mesecev. Zanima me, ali sploh imajo kake izdelane protokole, kako in po kakih prioritetah rešujejo take težave, ko jim ven vrže pol Ljubljane, kot kaže si enostavno rečejo, danes je praznik ali pa konec delavnega dne, naše stranke, kot pojasnijo tudi po odzivniku, po domače "jeb...." se , sedaj ne moremo prevzeti klica, če vas ne pokličemo nazaj, probajte z ponovnim klicem jutri ... Mislim HALLO ???
Zanima me zato, ker delati z "šalabajzarji " ??? Potem rabiš pri njih nujno stalno redundanco, kar pa stane .... torej ?
Skratka pop.... zato, ker to ni prvič, pač imajo tak BEDEN odnos do svojih komitentov in ja potem me vabijo z mobilno telefonijo, pa čakajte malo, a se hecate, da bo pojasnilo, dela ko dela in kjer dela, ostalo je pa VIŠJA SILA.... , malo dežka in snegca VIŠJA SILA , samo vedite, nimamo dežurne 24 H službe za reševanje težav, tako nam več mastnega dobička ostane na koncu, ker se nam dejankso JE... za naše stranke ......
. Pa niso monterji krivi in vzdrževalci, pač pa GNILO VODSTVO, ki ne zna stvari organizirati tako, kot se to dela v današnjem času.