Citat:
Uporabnik scorpion pravi:
Citat:
Uporabnik skyone pravi:
Pozdravljeni.
6.5.2015 sem sklenila pogodbo pri Tušu - paket Premium s (naročnina naj bi bila 9,81€ na mesec). Vedno sem dobila višji račun (50€....) ker ni signala in sem bila avtomatsko na omrežju MOBITEL, saj drugače nisem bila niti dosegljiva. Ob sklenitvi pogodbe sem imela tudi aneks 10% na paket premium s.
1.2.2016 sem spremenila naročniški paket na ŠE VEČ. V poslovalnici mi je bilo rečeno, da ta paket vsebuje gostovanje na omrežju MOBITEL in da bom mesečno plačala 15€ v vsakem primeru (tudi če VAŠE OMREŽJE TELEMACH ne bo delovalo in bom na omrežju MOBITEL). Sedaj sem spet dobila račun 70€ za mesec februar. Napisala bom reklamacijo, vendar sklepam da bom vseeno mogla poravnat položnico??
Zanima pa me ali lahko brez kakšnih stroškov prekinem pogodbo in grem drugam, glede na to da NJIHOVE STORITVE NE DELUJEJO?!!?
Kako to misliš, da njihove storitve ne delujejo? Seveda delujejo, ampak ti si na področju, kjer njihov signal ni možen in zato pač preklopi na mobitel, zaradi tega so stroški pač večji... In to, da pri tebi ni njihovega signala, si vedela že pred podpisom nove pogodbe... Pa si kljub temu podpisala z njimi, ne pa z operaterjem, ki ima signal na tvojem koncu. Če si vzela zraven še telefon (recimo da si se zavezala za 2 leti), boš ob prekinitvi pogodbe seveda imela kar dosti stroškov, če pa si vzela pogodbo brez vezave, pa samo stroške odpovedi.
Sicer pa si drugič preberi vse pogoje, preden podpišeš pogodbo in te premami nizka cena.