Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Povej javno in naglas, da ta zadeva ne deluje kot bi morala. Imate določene težave (preobremenjenost?), ki so vzrok, da zamik ne dela.
@atacar poskusi večkrat zaporedoma, tam do 10 krat, enkrat bo sigurno prijelo.
Meni tudi časovni zamik ne dela že par dni. sem klical v klicni center in so rekli, da so težave zaradi nadgradnje sistem. Okolica Domžal,ja?Citat:
Uporabnik DIGITel pravi:
@atacar pošlji mi podatke na ZS,da pogledam.
Citat:
Uporabnik Car pravi:
Meni tudi časovni zamik ne dela že par dni. sem klical v klicni center in so rekli, da so težave zaradi nadgradnje sistem. Okolica Domžal,ja?Citat:
Uporabnik DIGITel pravi:
@atacar pošlji mi podatke na ZS,da pogledam.
Citat:
Uporabnik popotnik pravi:
Dajte že naredit neko pošteno nadgradnjo za CISCO 4682, da bo hitreje premikalo kanale in da se po kakršni koli nadgradnji cisco samodejno ponovno zažene in ne da ga je potrebno vsakič odzadaj ugašat, da začne delat.
Tako kot za D3go imate očitno tudi za Cisco neke programerje, ki niso vredi počenega groša.
Ljudi z izobrazbo in znanjem kolikor hočeš a vi imate očitno najslabši kader zaposlen.
Citat:
Uporabnik tagelind pravi:
Ja Cisco očitno zaposluje same nesposobneže očitno Si res optimist, če misliš, da se bo firma sama zajebavala z firmwarom...