Evo:
Slaba volja naročnikov pri Telemachu
Ker je Telemach v tem tednu posodabljal sistem digitalne televizije, je bilo moteno spremljanje televizijskih programov
Precej slabe volje uporabnikov so si nakopali v podjetju Telemach, ko so v tem tednu posodabljali sistem digitalne televizije, kar je pomenilo moteno spremljanje televizijskih programov. Nekateri naročniki televizijskih storitev so morali namreč sprejemnike za kratek čas izklopiti iz električnega omrežja, da so lahko znova spremljali vse programe, večina med njimi pa je morala ponastaviti tovarniške nastavitve, kar je za sabo potegnilo ponovno ročno nastavitev želenega vrstnega reda programov. Peter Perčič iz Telemachove službe za stike z javnostmi sicer trdi, da so naročnike že prej obveščali z direktno pošto, pa tudi preko spletne strani in profila na Facebooku. Toda to očitno ni zadostovalo, saj je bilo minuli torek nemalo njihovih naročnikov presenečenih, telefoni Telemacha pa so skorajda pregoreli.
"Pri vsaki spremembi, tehnični nadgradnji, ki bo prinesla nove programe in boljši sistem prenosa digitalnih vsebin, se pojavijo težave v razumevanju. Z maso naročnikov se vedno najde del ljudi, ki jim pomagamo preko klicnega centra, elektronske pošte in tudi z obiski tehnikov na domu. Ob zapletenih tehnoloških spremembah, izrazih in postopkih namreč mnogi ne vedo, kaj narediti," se zavedajo v Telemachu. Dodatna zmeda je tokrat nastala tudi zaradi tega, ker zaradi več vrst sprejemnikov in televizorjev uporabnikom niso mogli dati enotnih navodil.
O tem, da so nekateri ukazi, ki so jih sicer kasneje dodatno razložili na spletni strani, za nevešče še zmeraj zahtevni, pa pravijo, da se sicer trudijo narediti čim bolj dostopne in razumljive ukaze, a da je pri vsaki informacijski tehnologiji tako, da se je treba določene postopke preprosto naučiti: "Podobno kot z našimi storitvami je z uporabo mobilnikov, navigacijskih naprav, elektronike novejših avtomobilov."
In kako bodo v prihodnje ravnali v takih primerih? "Vedno se trudimo, da je komunikacija razpršena in čim bolj jasna. Razmišljamo o tem, da bi naredili kratke izobraževalne spote, ki bi lahko povečali razumevanje določene storitve in olajšali uporabo," še pravi Telemachov predstavnik za odnose z mediji.