Telemach!!!

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.650
6.052
113
blizu močvirne prestolnice
GSMobil, iskrene čestitke glede ure
aplauz.gif
 

GSMobil

Fizikalc
6. jan 2008
2.512
5
38
Jodlarcek: vse sprejemnike sem dal čez, pa vsi kažejo pravo uro na TV1000. Kateri stroj imaš to?
 

GSMobil

Fizikalc
6. jan 2008
2.512
5
38
Za pet minut iz štroma pa nazaj ga vrži, da ti na novo uro naloži. Si to že naredil? Upgrejdan je? Zadnji SW je 1.07, prosim preveri.
 

Jodlarcek

Fizikalc
16. avg 2007
3.304
18
38
MB
Citat:
Uporabnik GSMobil pravi:
Za pet minut iz štroma pa nazaj ga vrži, da ti na novo uro naloži. Si to že naredil? Upgrejdan je? Zadnji SW je 1.07, prosim preveri.
Izklopil, sw je 1.07. Še vedno mi kaže napačno
confused-1.gif
 

atacar

Pripravnik
14. avg 2010
36
0
6
37
sej ura je prov sam epg ne deluje pravilno ura je pa točna. Piše da film začne ob 11h v resnic se pa začne ob 10h tko da eno uro zamudiš
 
Nazadnje urejeno:

GSMobil

Fizikalc
6. jan 2008
2.512
5
38
Citat:
Uporabnik atacar pravi:
sej ura je prov sam epg ne deluje pravilno ura je pa točna. Piše da film začne ob 11h v resnic se pa začne ob 10h tko da eno uro zamudiš
Sem preveril EPG na TV1000 in na CV6000 kaže ure oddaj točno tako, kot se začnejo po njihovem sporedu.
 

GSMobil

Fizikalc
6. jan 2008
2.512
5
38
Hja, samo potem pa to ni napaka Telemach-a, saj za dotični film, ki se je začel kot praviš ob 12h povsod, tudi na uradnem sporedu piše, da se začne ob enih. Pri meni EPG kaže takole:
101120103521.jpg


Spored pa kaže takole:
spored.jpg
 

DirtyHarry

Zelenc'
10. nov 2010
1
0
1
Pozdravljeni!

Mene zanima, kako lahko brez penalov prekinem pogodbo, če download hitrost večino časa temeljito odstopa od tiste, ki je deklarirana v paketu.

Imam paket 12/1. Hitrost nikoli ne preseže 10/1, 10/1 deluje le kratek čas v dopoldanskem času, kar dokazuje, da je moja napeljava po hiši dovolj dobra. Čez dan se giblje okrog 4/1, zvečer, ko bi pa internet najbolj rabil pa pade tudi pod 1/1.

Sem iz okolice Maribora (proti Ptuju).

Ima kdo kak primer pritožbe oziroma odpovedi, ki jim ga lahko pošlejem.

Hvala za odgovore.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.682
6.893
113
Prvo preberi pogodbo, če kje piše, da se ponudnik obvezuje, da bo zagotavljal naročeno hitrost.

Če ne drugega, reklamiraj vsak mesec račun.
 

balts

Pripravnik
1. sep 2009
166
0
16
Pri meni se je pri Ciscotu pojavila vnovična težava. Kakšen bi bil razlog za to? Kakšne motnje iz okolice?
Najprej naj omenim, da je težava bila pristotna dolgo časa, nato je čudežno izginila za par mesecev, pa je sedaj spet tukaj.

Skratka,
Fox Life in ID Discovery štekata. Zvok in slika. Samo ta dva.

Hvala