Tehnika prestavljanja

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Peljem v 4. 50 km/h in preden zavijem, brez bremzanja prestavim v 2., avto cukne, iz 3. v 2. ne bi? Ali moreš v vsakem primeru malo pobremzat (zmanjšat hitrost)? Se sploh lahko kr tkole direkt k jest delam, al to ni dobr? Kaj pa vožnja pri 50 km/h v 3. prestavi, tm ma avto nek 2200 obratov, dolgoročno to kej škodi avtu? Konec koncev se v avtošoli tako vozi. Hvala za vse odgovore.
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.128
12
38
Ne vem kdo vas je ucil saltat po dve, tri prestave nizje. Ce se moras na hitro ustavit bremzas sicer pa vnaprej ustavljas z vmesnimi prestavami, eno po eno.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.523
1.231
113
če že moraš iz četrte v drugo, potem bodi bolj počasen na sklopki (da postopoma obrate dvigne)
ali pa jih kar sam dvigneš tako, da malo plina dodaš
 

irCAR81

Fizikalc
19. mar 2008
1.712
77
48
Da se direkt, sam morš z občutkom dodat tok plina da ne cukne. :p
Če zmanjšuješ hitrost, potem z levim koncem desne noge zaviraš, z desnim pa dodajaš ravno prav plina da ne cukne.

Kar se tiče vožnje pri 50 v 3. prestavi na 2200 je pa to vsekakor manj škodljivo kot v 1. pri 6000 ali pa v 6. pri 800.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.526
1.128
113
50km/h ni nič za 2. prestavo. Komot tako prestavljaš, nič ne škodi motorju, nasprotno zaviranja z motorjem se jaz na veliko poslužujem.

Tudi prestavljanje za 2 nižje ali višje - nič narobe. Če ga pač pritegneš v 2. prestavi do konca (z enim svojim razlogom) in potem prestaviš direkt v 4. ali v 5. nič narobe, če le ne segaš v rdeče polje.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Da se direkt, sam morš z občutkom dodat tok plina da ne cukne. :p
Če zmanjšuješ hitrost, potem z levim koncem desne noge zaviraš, z desnim pa dodajaš ravno prav plina da ne cukne.

Cjao, cela znanost.
wink-1.gif
Kdaj točno dodajaš plin, da ne cukne? Pač ko spuščaš sklopko?
Torej ni nič narobe "žgat" ga v 3. 50? Ali se dolgoročno prej zmatra vse skup?
 
Nazadnje urejeno:

irCAR81

Fizikalc
19. mar 2008
1.712
77
48
Jah če maš kakšnga dizla k ma pr 3000 že rdeče polje, pa k pr 2200 turbina že na polno dela pol res lahko šaltaš v višjo... sam za razne male mlinčke, pa recmo tud mojo imprezo je pa takole cruisanje pr 50 v 3. sploh po mestu - k se boš mogu itak kmal ustavt, zelo sprejemljivo.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
ti tvoj mlinček lahko z drugo tok stisneš, da greš pol v 4., na dol greš pa lahko iz 5 v drugo. sam ne met brzine večje kot je na začetku rdečega polja v drugi.

to da ti cukne kot opisuješ je zato, ker sklopko spustiš na hitro in motor zabremza na polno. če delaš bolj nežno s sklopko tega ne bo.

recimo na enem dvovaljnem ali enovaljnem motorju te taka napaka stane padca.

ircar
model ma mlinček, ne sportivo in ne žge tko k ti.
 

zomirp

Fizikalc
20. maj 2008
2.993
0
36
Lj - Vič
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
če že moraš iz četrte v drugo, potem bodi bolj počasen na sklopki (da postopoma obrate dvigne)
ali pa jih kar sam dvigneš tako, da malo plina dodaš

Se popolnoma strinjam s tem
cheer.gif


Sploh pa ne vem, zakaj greš v ovinek s 4. prestavo?

Mladiči...
hysterical-1.gif


Sicer pa nimaš kaj vozit (konstantno - po mestu) z 2.200 obrati
crazy1.gif
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
noben dizel nima rdečega polja pri 3000 obratih.
sicer pa kot ste ugotovili, bedna tema.
 

irCAR81

Fizikalc
19. mar 2008
1.712
77
48
Citat:
Uporabnik markoman pravi:
noben dizel nima rdečega polja pri 3000 obratih.
sicer pa kot ste ugotovili, bedna tema.
1500 obratov gor al dol... sicer je blo pa karikirano povedano.
 

kloshar

Ciganæe
26. jul 2007
5.998
0
36
Novi motorji ti bodo pri 50 peljali tudi v 6. ali 7. prestavi (avtomatiki), ko boš pa dodal plin, ti jo bo pa vrglo v 2. recimo. In vem, da je tudi tu gori kak uporabnik, ki preferira pri 50 vožnjo v 5. Meni se zdi to nepotrebno, zato uporabljam 4, se mi zdi, da se zna v 5. avto že malo matrat. Glede ovinkov pa takole ... Marsikateri ovinek lahko brez problema zvoziš v 3., sploh v malo močnejšem avtu z večjim vztrajnostnim momentom. Če pa gre za manjši ovinek, kjer bi rad prešaltal iz 4. v 2., se boš cukanju izognil s tem, da boš ali pred ovinkom čim bolj znižal hitrost in se vzdržal bremzanja z motorjem, ali pa boš malo bolj pazljivo spuščal sklopko, če že rad bremzaš z motorjem. Moj sistem je tak: se pripeljem v 4. 50 km/h, pred ovinkom sklopka, 3., 2., bremza, da pridem nekje na 20-25 spustim bremzo, počasi spuščam sklopko in dodajam gas, ampak tukaj pazi!!! ti ne greš s sklopko v ovinek, ko greš v ovinek imaš že prešaltano, tu največ novincev dela napako. Pripelje, da sklopko, v 2. in ko gre v ovinek, spusti sklopko in pohodi gas. Ma ni čudno, da avto potemtakem skoči in odleti v kako ograjo.
smile-1.gif


Bremzanja z motorjem pa se sam poslužujem pri višjih prestavah (3. ali 4), 2. je že nožna bremza.
wink-1.gif


Upam, da sem napisal dovolj nazorno.
wink-1.gif
 

alexx_

nekaj v tem stilu
11. maj 2007
4.237
45
48
offline
nezno s sklopko pa menjalnikom, pred ovinkom bremzat (ne v ovinku!), lepo po vrsti prestavljat, pa bo. saj bos dobu filing
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
koliko nepotrebnih tem je na alterju...huuuu

od fukanja z dvema, do slinjenja i sanj o m3,5

do mastrubiranja na nove laptope in velike lcd...

otroc.

tip je lepo vprašal kar ne ve.