Talisman 2.0dci 147kw

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
lahko je tudi kaka softverska fora zaradi motorja, ker menjalnik je sicer enak tistemu zgoraj.

nekoč sem pa vozil 1.6dci talismana z edcjem pa se je obnašal povsem normalno.

generik lahko pa tudi kak video pripopaš, ker zdaj smo verjetno vsi že malo firbnčni kako to izgleda...
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
če bi prebral prvih par komentarjev bi vedel, da je getragov

isti menjalniki so tudi v fordih
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Pa se mi ne zdi, ker če voziš zmerno prestavlja OK. Pa avto je nov, registriran julija, 20k km prevoženih.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
mi imamo v sluzbi 6 x vw dsg, niti dva ne menjata isto. Zgleda je odvisno a je bil avto narejen v ponedeljek ali v petek.
Mogoce je v tvojem primeru ista stvar.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.272
4.097
113
Dejansko narobe kot narobe nič, mene osebno moti pa kar nekaj zadev.
Prvo kar sem opazil, da je menjalnik precej počasen pri menjavi v višje prestave v kolikor imaš gas do konca. Obstane na obratih pa kar brni v prazno in šele potem šalta v višjo prestavo. V kolikor se voziš normalno je vse OK, lepo šalta.

Ostale stvari, ki mi pri avtu niso všeč (moje osebne preference) pa ne bom našteval. Jih je pa kar nekaj.

pol pa drži gas na 3/4 ne pa kick down.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Ne primerjam samo pravim da imamo v sluzbi 6 istih avtov z istim menjalnikom pa noben ne prestavlja kot drugi. En takoj zagrabi, en ima pol sekunde zamika, en sekundo zamika, eni prej prestavljajo, eni imajo pri 50 na uro v 4ti, eden v 6ti... on pravi da talisman nima dobrega menjalnika, drugi ga hvalijo.
 
  • Žalosti me
  • Wow
Reactions: tony in BornSkeptic

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.718
113
ah, tale tema je šolski primer...zakaj potem premija. Tam mora zadeva enostavno delat.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
ah, tale tema je šolski primer...zakaj potem premija. Tam mora zadeva enostavno delat.

dokler ne pogruntaš, da so v premiji takisto... getragovi menjalniki

Magna PT, known until 2018 as GETRAG (German: [ɡəˈtʁaːk]),[5] is the world's largest supplier of transmission systems for passenger cars and commercial vehicles.

The company has three joint ventures: Getrag Ford Transmissions[1] headquartered in Cologne with Ford Motor Company,[1] Getrag (Jiangxi) Transmission Co. Ltd. with Jiangling Motors Corporation., Ltd. and Dongfeng Getrag Transmission with Dongfeng Motor Corporation. In addition, Magna PT supplies transmissions to a variety of automotive manufacturers, including BMW (Mini), Daimler AG, Ferrari, Mitsubishi, Porsche, Qoros, Renault, Volkswagen Group and Volvo.