Svetilke

jest5

Guru
18. avg 2007
25.964
-8.671
113
Citat:
Uporabnik Bajkman pravi:
Ups, sorry, sem že najdu po netu. Sanyo 18650 ima okrog 80 mOhm, kar je nekako enako kot 3x eneloop. Po tem takem bi moral biti tok kar primerljiv glede na to, da ni-mh drži skoraj do konca nad 1,2 V. Upam da prav razmišljam?
Dodaj še nekaj upornosti na nosilcu baterij, pa si hitro na 120-150mOhm
grims-1.gif
Polnilnim se napetost hitro zniža na okoli 1,2V, potem imaš še malo padca napetosti zaradi tokovne obremenitve, ter padec na ostalih upornostih.
XM-L rabi za 3A okoli 3,2-3,4V na sami diodi, kar je lažje dosegljivo z litijevkami.
Zato je za 3x1,2V baterije najboljše direct drive, tako glih še lahko spraviš skozi LEDico okoli 3A
cheer.gif
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: endvatri

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Hvala obema. Očitno res z eneloop ni optimalno, sem gledal praznilne krivulje. Vendar če je svetilka celo leto v avtomobilu na prostem (ne v garaži), tudi Li-Ion ni optimalna. Če je polna, ji na vročini za zmeraj močno pada kapaciteta, če je na mrazu, ne da iz sebe skoraj nič... Se pravi, če bi bila v avtu, bi morala biti napolnjena samo do polovice in če je mraz, bi sploh bila kriza.

Katere baterije so za ta primer v kombinaciji z XM-L boljša izbira? Po vašem mnenju seveda.
smile-1.gif
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Sam to so primarne. Ta svetilka pa se bo precej uporabljala, kadar se bo. Je pa možno, da vmes tudi 3 mesece nič
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.964
-8.671
113
V nosilcu imaš 1,5V litijeve. Kadar redno uporabljaš, zamenjaš AA nosilec z 26650
grin1.gif

Ali pa se preprosto sprijazneš s par lm manj in uporabljaš 1,2V polnilne, ozeroma predelaš lučko v direct drive, ter pozabiš na 26650 baterije.
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: endvatri

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Bo res treba s kompromisi. Če bi Li-ion nafilal samo do polovice... V kakšnem času bi jo "pobralo"? In kako bi se to obnašalo na -10 stopinj, če bi bila tudi sicer že celo zimo v vozilu? Ja kaj od tega že znanega?

Edit: Morda še, katere AA litijeve se najbolj splača?
 
Nazadnje urejeno:

jest5

Guru
18. avg 2007
25.964
-8.671
113
klik

Kako pa negativne temperature vplivajo na zmogljivost ne vem. Priporoča se uporaba do -20, koliko manj da od sebe pri tej temperaturi nimam pojma
 
Nazadnje urejeno:
  • Objave ne odobravam
Reactions: endvatri

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Se pravi, da bateriji kot taki hladna temperatura do -20 ne naredi trajne škode, edino iz sebe ne more "stisnit" take moči. To je OK, pač bo malo manjša svetilnost. Škoduje pa ji visoka poletna temperatura, ki lahko v avtu presega 60 stopinj. Ampak če je baterija napolnjena samo do 40 %, tudi vidim, da ni tako hudo.
Zadnja povezava je odlična, teh priporočil za pravilno vzdrževanje Li-Ion nikoli nisem poznal. Sedaj vidim, da bi potreboval polnilnik, ki bi polnil samo so 4.0V.
smile-1.gif
Obstaja kaj takega?
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Tudi to sem gledal. Vseeno ni take škode pri Nikljevih, pa še delno reverzibilno je. Litijevo pa ko zaje... jo pač zaje...š
 
Nazadnje urejeno:

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
KSZ


K smo ravno pri baterijah imam par vprašanj, ali je ta baterija polnilna ( zgornja v vrsti ) ali ne?

In če je, s čim jo napolniti,saj mislim da tako velikega polnilca nimam.Za predstavo sta po njo še AA in AAA bateriji.
1661936-photo1111111111.JPG
 

Priponke

  • 1661936-photo1111111111.JPG
    1661936-photo1111111111.JPG
    139,7 KB · Ogledi: 194

jest5

Guru
18. avg 2007
25.964
-8.671
113
No, bolj sem cijal na tegale , je pa tudi ta na tvojem linku ok.
Lej pri litijevih baterijah ni heca. Polnilec mora nepreklicno končati polnenje, ko je baterija polna. Kar pri xyz poceni kitajskih polnilcih žal ni pravilo. Niso redki, ki po polnenju izvajajo še "trickle charge" in počasi še dodatno filajo baterijo, kar vodi do hitrejše odpovedi baterije, ter ogroža tvojo varnost. Prenapolnjene litijevke niso hec.
Vzemi polnilc, ki je že preverjeno zanesljiv
btw nenapisano pravilo je tudi, da naj bo napajalni trafo izven polnilca. Manjše gretje in večja varnost.
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: endvatri

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Jaz sem kar domačo 220V varianto vzel,pa vem da povsod uštekam in je to to.