tudi jaz sem imel do zdaj s svemo same slabe izkušnje. par mesecev nazaj sem dal na servis k610, ker se je izklapljal in zaradi slabega stika konektorja za polnjenje. minilo je 14 dni, od njih ne duha ne sluha, po treh tednih pa jih pokličem in mi rečejo, da bodo že poklicali, ko bo popravljen. potem pa jih po več kot enem mesecu spet pokličem in mi rečejo, da so mi po pošti poslali račun in dokler ne bo plačan, mi telefona ne bodo popravili. škoda naj bi nastala zaradi tega, ker naj bi telefon oksidiral in naj bi bila napaka z moje strani. ok prvo kot prvo, telefon ni bil nikoli v stiku z vodo, tako da je to skoraj nemogoče, drugo kot drugo, pa so mi račun poslali na moj star naslov, na katerem že dve leti ne stanujem več in ga seveda nisem dobil. najbrž so ga imeli shranjenega v bazi, saj sem pred nekaj leti tja poslal telefon na servis (tudi takrat sem imel negativne izkušnje). ne vem, kako lahko kar pošljejo račun na en naslov, brez da bi me o tem obvestili. lahko bi vsaj poklicali po določenem času, ko so videli, da račun ni bil plačan. no, kakšen teden pozneje so mi le poslali račun na pravi naslov in ker se mi ni dalo prepirat z njimi, sem ga plačal. potem so spet rabili teden dni, da so telefon popravili in da sem ga dobil nazaj. tako sem na en poonegavljen telefon, ki bi ga lahko popravili v 1 dnevu čakal dva meseca, poleg tega pa sem mogu še sam plačati popravilo, čeprav sem prepričan, da škoda ni nastala iz moje strani. no, nekaj časa kasneje je tudi kolega tja poslal 14 dni star telefon in so mu enako rekli, da je telefon oksidiran in da mora sam plačati popravilo, čerpav tudi njemu nikoli ni prišel v stik z vlago. upam, da svema res kmalu zgubi licenco, ker so res ena katastrofa