Svema izgubila Sony Ericsson lincenco?!

jedan_i_jedini

Pripravnik
3. dec 2007
35
0
6
Prišlo mi je na uho, da naj bi Svema izgubila licenco pooblaščenca Sony Ericsson terminalov.
Sicer mi je to zelo ušeč, ker bo sedaj novi pooblaščenec sigurno mnogo bolje opravljal svoje delo.

Zanima me, če kdo kaj ve o tem oz. ali je to res, ker nič ne najdem na to temo.
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
125
To se govori že nekaj časa tudi za Teleray-Nokia navezo, a zgodilo se ni še nič.
 

godfather

Fizikalc
8. nov 2007
515
72
28
širne planjave Dolenjske
Citat:
Uporabnik jedan_i_jedini pravi:
Sicer mi je to zelo ušeč, ker bo sedaj novi pooblaščenec sigurno mnogo bolje opravljal svoje delo.

to bi pa rad videl.....no kakor za koga
rolleyes-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.085
6.932
113
pri taščici
S svemo sem imel tudi jaz v preteklih mesecih težave. Glede na odnos do stranke bi bil res že čas, da se zavejo, da znajo tudi drugi ravfati. Upam da je SE ugotovil (dobil kak email iz SLO) kako se svem aobnaša.
 

hovi

Pripravnik
25. jul 2007
565
0
16
tudi jaz sem imel do zdaj s svemo same slabe izkušnje. par mesecev nazaj sem dal na servis k610, ker se je izklapljal in zaradi slabega stika konektorja za polnjenje. minilo je 14 dni, od njih ne duha ne sluha, po treh tednih pa jih pokličem in mi rečejo, da bodo že poklicali, ko bo popravljen. potem pa jih po več kot enem mesecu spet pokličem in mi rečejo, da so mi po pošti poslali račun in dokler ne bo plačan, mi telefona ne bodo popravili. škoda naj bi nastala zaradi tega, ker naj bi telefon oksidiral in naj bi bila napaka z moje strani. ok prvo kot prvo, telefon ni bil nikoli v stiku z vodo, tako da je to skoraj nemogoče, drugo kot drugo, pa so mi račun poslali na moj star naslov, na katerem že dve leti ne stanujem več in ga seveda nisem dobil. najbrž so ga imeli shranjenega v bazi, saj sem pred nekaj leti tja poslal telefon na servis (tudi takrat sem imel negativne izkušnje). ne vem, kako lahko kar pošljejo račun na en naslov, brez da bi me o tem obvestili. lahko bi vsaj poklicali po določenem času, ko so videli, da račun ni bil plačan. no, kakšen teden pozneje so mi le poslali račun na pravi naslov in ker se mi ni dalo prepirat z njimi, sem ga plačal. potem so spet rabili teden dni, da so telefon popravili in da sem ga dobil nazaj. tako sem na en poonegavljen telefon, ki bi ga lahko popravili v 1 dnevu čakal dva meseca, poleg tega pa sem mogu še sam plačati popravilo, čeprav sem prepričan, da škoda ni nastala iz moje strani. no, nekaj časa kasneje je tudi kolega tja poslal 14 dni star telefon in so mu enako rekli, da je telefon oksidiran in da mora sam plačati popravilo, čerpav tudi njemu nikoli ni prišel v stik z vlago. upam, da svema res kmalu zgubi licenco, ker so res ena katastrofa
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.509
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Sicer ne bom branil Sveme... ker imam z njimi tako pozitivne kot tudi negativne izkusnje...

Samo nekateri mislite, da ce se servis zamenja, da bo kaj bolje... Mogoce na zacetku prvih nekaj mesecev... potem pa bo podobno... V vecini so za tak odnos krivi tudi uproanbiki sami... Saj jih je nemalo takih, ki pridejo na servis, se tam zderejo na tistega ali tisto na sprejemnem salterju... potem, ko jih pa pomirijo in jim dokazejo, da se neupraviceno derejo na njih, pa postanejo naenkrat tihi kot miske v kotu... in jim niti na kraj pameti ne pride, da si se vsaj opravicili... In ker je takih, ki nimajo niti osnov kutlurnega obnasanja, veliko, se zato tudi odnos spremeni in "najebejo" se ostali...

Glede vlage pa bom rekel takole... Mogoce res v kaksnem primeru ni upraviceno...vendar vlaga je tudi v zraku... in ni nujno, da telefon das ravno pod tus ali ti pade v stranisce... vcasih je dovolj, ce se veckrat gibljes v takem okolju, kjer so velike temperaternue spremembe... in takrat se zacne nabirati kondenz... ki lahko tudi unici vezje in indikator pokaze, da je aparat prisel v stik s tekocino ali vlago... Konkreten (inmogoce ze malo pretiran) primer je... hladilnica kakega vecjega zivilskega trgovca ... Notri v hladilnici je (ve gre za globoko zmrznjena zivila) temperateratura okoli -25 stopinj celzija... zunaj pa recimo +30 ... in pri takih temperatrunih razlikav se gotovo pojavi kondenzirana vlaga iz zraka... Najbolje to poznajo tisti, ki nosijo ocala
smile-1.gif
...

Dovolj nakladanja... Zelim samo povedat to, da ni vse samo v tem, da se zamenja pooblasceni servis... ker lahko se zgodi, da bo naslednji se veliko slabsi
smile-1.gif
) ...

Lepa beseda lepo mesto najde... se pa gotovo dogajajo tudi ekstremi
smile-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Lepa beseda lepo mesto najde, tako bi NAJ bilo! Osebno sem poslal svoj SE lani na updatanje SW-ja ker pač preko Online updatera ni šlo (zgleda da pri nas to ni urejeno kot bi moglo bit). Telefon mi je vsake toliko zmrznil, pač neustrezen SW. Po 14 dneh čakanja sem poklical kaj se dogaja in mi je vodja servisa zatrdil da je pred mano še ogromna vrsta in da nič prej kot v 14 dneh ne bo telefon če sploh bo do takrat... Sigurno da sem se r****** in vprašal če so normalni, s tem imajo nekaj minut dela in da naj telefon v sekundi dajo na pošto in da je jutri v pri meni (sem ga imel namen nest do prvega mobi servisa da mi ga tam updatajo za tistih par €). In tako je tudi bilo. Naslednji dan me kličejo iz Simobila da je telefon prispel iz servisa. Glej za zlomka! Telefon ima updatan novi SW, ne zmrzuje več. Lepa beseda lepo mesto najde? Tukaj ne... No da pa povem da ne bo mislil kdo da sem kak prepotentnež, sem prvo poskusil na lepo, pač če ne gre hitreje pa da nujno rabim itd... In me je vodja servisa lepo na fino zavrnil... Toliko o moji zgodbi in o lepih beseda ter o pristnem odnosu...

Lp
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.085
6.932
113
pri taščici
Baterija in telefon imata indikatorje vlage. Če sta izpostavljena vodi se obarvata. No pri mojem to ni bil problem, je pa bilo vse ostalo (umazan sistemski konektor, popraskan.... itd)
Če je kdo pripravljen prevest v angleščino napišem A4 format. Prevod bi seveda poslal na SE.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.509
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
In kdo si ti, da bi morali zato, ker pac postopek flasnhanja traja nekaj minut, vzeti tebe pmimo vseh ostalih, ki cakajo v vrsti? Pri ostalih tudi postopek traja verjetno samo par minut
smile-1.gif
...

In se vedno sem preprican, da so tista dekleta tam na salterju (in tudi sef servisa) tako predvsem zaradi taki uporabnikov, katerih starsi niso naucili niti osnov kulturnega obnasanja... In ce se taki primeri dogajajo dnevno, postanejo tudi tisti usluzbenci, ki tam delajo, imuni na to... (se pac prilagodijo, ali poiscejo sluzbo drugje
smile-1.gif
) ... In to napisano ne velja zgolj za Svemo... ampak za vecino takih, ki imajo opravka s strankami...

Gotovo poznas koga (kaksen student, dijak), ki dela ali kdaj delal v kaksnem call centru... in ga vprasaj, kaksni so ljudje
smile-1.gif


Takih in podobnih reklamacij, kot je na spodnji sliki je dovolj po netu... in jih taki servisi pomoje dobijo vsakodnevno
smile-1.gif


20080823-rcsy3ifecfdk63psp2i5mp27a2.png
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Res je malce pretiran tale primer s hladilnico...

Poleg tega telefon niso očala. Očala so iz stekla, ki ima visoko toplotno prevodnost in se v hladnem prostoru hitro ohladijo na nižjo temperaturo. Telefon je kot prvo zaprt s plastičnim ohišjem in kot drugo v žepu. Kot prvo bi se moralo vezje ohladiti na zunanjo temperaturo, kar roko na srce - ob nošnji v žepu, kjer je zaradi bližine telesa prijetno toplo - ne gre tako hitro. In kot drugo bi ob izhodu na topel in vlažen zrak le ta moral hitro prodreti v notranjost telefona, kjer bi kondenziral. Če se ti iz zunanje strani malce zarosi zaslonček, to še ne pomeni, da se enako dogaja v telefonu.

Tako da opravičevanje pooksidiranih matičnih plošč z gibanjem v klimatiziranih prostorih...
ne-ne-1.gif
Sploh pa tudi če... giblješ se v prostorih, ki so deklarirani v območju delovanja telefona.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.509
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Saj sem napisal, da je hladnilnica ekstrem... Ampak zelel sem povedati, da ce indikator pokaze vlago... to ne pomeni, da je bil telefon v sekretu... ali v bazenu... ampak je lahko tudi to, da se recimo malo bolj potis in ce imas kaksen daljsi pogovor, se tudi kaj vlage znajde na telefonu in posledicno tudi lahko v telefonu... recimo preko rez zvocnika, preko spranj ob strani (sploh pri ohisjih, ki so snemljiva)....

In ce indikator pokaze vlago, je vlaga tudi bila prisotna... Kako in zakaj pa je sedaj lahko razlicno od primera do primera... Lahko je bilo tudi nepravilno skladisceno, se preden je telefon prisel v roke koncnemu kupcu... vednar je to zelo tezko dokazljivo...

Samo malo prebrskaj po sorocilih tukaj po forumu... in pa po drugih forumih... Vekateri celo napisejo, kaj se je dejansko zgodilo, pa se celo to napisejo, da bodo sli na servis in rekli nekaj cisto tretjega (se zlagali)... Serviserji ali predstavniki pooblascenih servisov pa imajo tudi internetne povezave in sem preprican, da so prisotni tudi tukaj, ter spremljajo debate
smile-1.gif
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Ravno to me moti... ob normalni uporabi se ti mirno lahko zgodi, da izgubiš garancijo. Namesto, da bi bili telefoni malce bolj vzdržljivi, raje proizvajalci odgovornost za napake prenesejo na končnega uporabnika.

To, da pa imajo servisi težave s prevaranti, pa ni moj problem. Moj problem je, da zadevo kompenzirajo z zavračanjem popravil napak, ki se pojavijo ob normalni uporabi. Priznam, ne spoznam se na zadeve, ampak vseeno se po mojem da videt, korozija prisotna vsepovsod (padec v vodo) ali samo na izpostavljenih mestih (stiki). Seveda pa je najenostavneje reči - telefon je bil v vodi, sami nosite odgovornost.