SUV za okrog 50k

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
ker mam filing da se tudi malo za imiđ kupuje eto ti
...
malo rabljen, značka je ;) oprema pa...

jao, ko pa vidim dizelske Porscheje me pa mine, lastnika pa bi tudi nekam zaprl za nekaj casa ... Porsche je dirkalnik, najbolj trofejna znamka motoršporta, flikneš ne vem koliko denarja, in potem vzameš dizla ... to res ne gre skupaj!
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Veste kako si med prijatli rečemo ko kdo buli v kako dobro žensko?

Daj se malo okoli ust obriši, ker se sliniš!!!

Enako velja za nas v tej temi. ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
evo lih se mi je en ata pripeljal z macanom. med 65-70let.
sj mu čist paše.
je pa neka tiha varjanta.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.394
231
63
Jaz hočem tazga!

Sem naredil par tisočakov v Fordovi izvedenki tega. Na papirju je super, v živo pa je 10stopenjski menjalnik precej neuravnotežen. Če bi nov stal 50.000EUR, bi še razmišljal o par let starem, 85.000-130.000EUR za novega pa je hudo optimistično.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Lambo od dobrih 8200 prodanih svojih vozil, proda 5000 samo Urus-ov. Tisti, ki je dal predlog, da ga naredijo, se mu lahko samo klanjajo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Malecky in cappy

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
ja nekateri živijo še malo zadaj. saj se boste privadili, tudi meni je bilo "bedno" na začetku ampak to je biznis. al napreduješ alpa propadeš.

treba je dobro vedet kdo je tvoja ciljna skupina kupcev. kdo ma dnar? ponavadi starejši. marsikomu od teh pa ne paše imet avta v podnu kjer komaj ven zlezeš.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Lambo od dobrih 8200 prodanih svojih vozil, proda 5000 samo Urus-ov. Tisti, ki je dal predlog, da ga naredijo, se mu lahko samo klanjajo.

To je pac propad sportnih znamk. Porsche je moral zacet izdelovat cheap modele (boxter), kasneje SUVe, lambo pa je tudi bil pred propadom dokler niso spremenili strategije.

Ostaja samo ena znamka je ostala pri osnovnem izrocilu. Ferrari. Zato je tudi kljub vsem preturbacijam brez konkurence.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

jello

Guru
22. sep 2008
10.151
3.868
113
kar se tice alfe ... ze 159 je bila, kar se tice motorizacije, ena najmanj problematicnih alf, Giulietta je to samo potrdila (pustimo TCT), Gulia in Stelvio pa to peljeta naprej. je pa res, da so avti relativno novi, predvsem pa redkejsi in se problemi ne pokazejo tako pogosto in hitro ...

159 je bila najmanj problematična samo ko je 8 let staro dobil v roke alfist in pometal vso odvečno (dizel) kramo ven (lopute v sesalnem, EGR, DPF,...). In vsi problemi ki jih je imela so se ponavadi pokazali zelo hitro in zelo pogosto, od leta nula dalje. Plus seveda to da je bila (tudi znotraj) sestavljena kot podrtija.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
To je pac propad sportnih znamk. Porsche je moral zacet izdelovat cheap modele (boxter), kasneje SUVe, lambo pa je tudi bil pred propadom dokler niso spremenili strategije.

Ostaja samo ena znamka je ostala pri osnovnem izrocilu. Ferrari. Zato je tudi kljub vsem preturbacijam brez konkurence.

Boxter se ne bi strinjal da je ravno cheap model. tudi ne mores reci, da je dalec od Porschejeve mantre - lahko, hitro in okretno. roko na srce, je bil boxter se najblizje tej mantri v takratem line upu Porscheja. in je tudi bil hit. zasluzeno.

kot je zdaj 718 najmanjsi, najcenejsi, ampak zaradi tega ne dobis nic manj Porscheja ...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.726
113
to je kapitalizem in pohlep. Pač sistem narekuje da imaš vsako leto večji dobiček in rast..če tega ne počneš, si gotof v očeh bank in vsega. Če bi bilo dovolj, da imaš vsako leto tak pa tak dobiček in promet (brez neke rasti), bi lahko porše naredil tisti 10000kosov 911 na leto in je to to. Tako pa ne. Pri vseh zadevah je podobno, zato pa gre vse skupaj v smer dol po bregu, ker pač neskončna rast je nemogoča, samo v glavah nekaterih.
 
Nazadnje urejeno:

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Boxter se ne bi strinjal da je ravno cheap model. tudi ne mores reci, da je dalec od Porschejeve mantre - lahko, hitro in okretno. roko na srce, je bil boxter se najblizje tej mantri v takratem line upu Porscheja. in je tudi bil hit. zasluzeno.

kot je zdaj 718 najmanjsi, najcenejsi, ampak zaradi tega ne dobis nic manj Porscheja ...

Pa ravno nad 718 so je fani precej pritoževali. Golfov motor pač ne sodi v Porscheja. Saj pelje se gotovo dobro, samo vse skupaj bolj deluje kot neki rebadgani TT.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Nima casa, je v penziji :evil: Runo, malo se hecam, brez zamere...No, kaj si se odlocil? Glej, koliko strani ima ze tema...sej smo mi bolj zagreti od tebe :valjamse:
 
  • Haha
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N in Matey

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Mene mine že, ko sta šla Porsche in Lamborghini delat SUVe.
Jaz pa lahko rečem le to: top je, da delata SUVje, ker to pomeni, da bodo še vedno delali tudi športne avtomobile, saj bi drugače že zaprli štacuno verjetno. Porsche bi bil itak že zdavnaj fertik brez SUVjev.
Noben vas ne sili, da si kupite SUVje teh dveh znamk, ampak zavedati se morate, da imate ravno zaradi teh SUVjev še vedno možnost nakupa pravih Porschejev in Lamborghinijev. Seveda je pa najlažje samo srat in ne pogledat malo širše slike. Sploh pa to najbolj obvladajo tisti, ki itak niso ciljna skupina za ta vozila.
Ostaja samo ena znamka je ostala pri osnovnem izrocilu. Ferrari. Zato je tudi kljub vsem preturbacijam brez konkurence.
To veš, da prihaja Ferrarijev SUV? :)
Pa ravno nad 718 so je fani precej pritoževali. Golfov motor pač ne sodi v Porscheja. Saj pelje se gotovo dobro, samo vse skupaj bolj deluje kot neki rebadgani TT.
Pritoževali so se izključno nad motorjem, kar pa je sedaj itak rešeno, kolikor vem bodo spet samo šestvaljniki noter. V vsem drugem je pa zadeva tipičen Porsche, da ne govorimo o legi avtomobila, ki je enostavno fenomenalna.