ker mam filing da se tudi malo za imiđ kupuje eto ti
...Porsche Macan :: Avtonet ::
Porsche Macan S Diesel 3.0 V6 PDK-ALU 20-ODLIČEN-MENJAVA, letnik:2018,55900 EUR :: www.Avto.net ::www.avto.net
malo rabljen, značka je oprema pa...
Sem naredil par tisočakov v Fordovi izvedenki tega. Na papirju je super, v živo pa je 10stopenjski menjalnik precej neuravnotežen. Če bi nov stal 50.000EUR, bi še razmišljal o par let starem, 85.000-130.000EUR za novega pa je hudo optimistično.Jaz hočem tazga!
2020 Lincoln Aviator Review: Taking New Flights
The 2020 Lincoln Aviator gives a clear picture of where the brand is headed. Read the luxury crossover review here.www.motortrend.com
jao, ko pa vidim dizelske Porscheje me pa mine, lastnika pa bi tudi nekam zaprl za nekaj casa ... Porsche je dirkalnik, najbolj trofejna znamka motoršporta, flikneš ne vem koliko denarja, in potem vzameš dizla ... to res ne gre skupaj!
Lambo od dobrih 8200 prodanih svojih vozil, proda 5000 samo Urus-ov. Tisti, ki je dal predlog, da ga naredijo, se mu lahko samo klanjajo.
kar se tice alfe ... ze 159 je bila, kar se tice motorizacije, ena najmanj problematicnih alf, Giulietta je to samo potrdila (pustimo TCT), Gulia in Stelvio pa to peljeta naprej. je pa res, da so avti relativno novi, predvsem pa redkejsi in se problemi ne pokazejo tako pogosto in hitro ...
To je pac propad sportnih znamk. Porsche je moral zacet izdelovat cheap modele (boxter), kasneje SUVe, lambo pa je tudi bil pred propadom dokler niso spremenili strategije.
Ostaja samo ena znamka je ostala pri osnovnem izrocilu. Ferrari. Zato je tudi kljub vsem preturbacijam brez konkurence.
Boxter se ne bi strinjal da je ravno cheap model. tudi ne mores reci, da je dalec od Porschejeve mantre - lahko, hitro in okretno. roko na srce, je bil boxter se najblizje tej mantri v takratem line upu Porscheja. in je tudi bil hit. zasluzeno.
kot je zdaj 718 najmanjsi, najcenejsi, ampak zaradi tega ne dobis nic manj Porscheja ...
Jaz pa lahko rečem le to: top je, da delata SUVje, ker to pomeni, da bodo še vedno delali tudi športne avtomobile, saj bi drugače že zaprli štacuno verjetno. Porsche bi bil itak že zdavnaj fertik brez SUVjev.Mene mine že, ko sta šla Porsche in Lamborghini delat SUVe.
To veš, da prihaja Ferrarijev SUV?Ostaja samo ena znamka je ostala pri osnovnem izrocilu. Ferrari. Zato je tudi kljub vsem preturbacijam brez konkurence.
Pritoževali so se izključno nad motorjem, kar pa je sedaj itak rešeno, kolikor vem bodo spet samo šestvaljniki noter. V vsem drugem je pa zadeva tipičen Porsche, da ne govorimo o legi avtomobila, ki je enostavno fenomenalna.Pa ravno nad 718 so je fani precej pritoževali. Golfov motor pač ne sodi v Porscheja. Saj pelje se gotovo dobro, samo vse skupaj bolj deluje kot neki rebadgani TT.