Jaz bi vzel bencinarja........pa NE ZATO ker bi bil dizel "kak" Ampak zato ker jih že šteješ 70........tam pri 74...75....77 ti bo pa poraba zadnja skrb postala ker se boš vedno manj in manj vozil Vidim pri svojem starem.....Pobje, zanima me motorizacija. Glede na to, da trenutne razmere nekako nakazujejo na to, da bo dizel kmalu passe in da so pregovorno bencinarji že "dosegli" oziroma "prehiteli" dizle ... Če pustimo značke ob stran .. Bi raje gledali za bencinarjem ali dizelašem? Res je, da dizli še vedno prevladujejo na trgu, je pa mogoče razmišljati tudi v smer, da so to zadnji izdihljaji ...
Menjalnik bo seveda avtomatski. Dovolj sem se našaltal v življenju.
Jaz bi vzel bencinarja........pa NE ZATO ker bi bil dizel "kak" Ampak zato ker jih že šteješ 70........tam pri 74...75....77 ti bo pa poraba zadnja skrb postala ker se boš vedno manj in manj vozil Vidim pri svojem starem.....
Važno bo samo da bo avto pri bajti......in da veš da ko boš obrnil ključ da bo delal....sije...lije.....mora delat!
Tako hudo pa spet ni no z BMW-ji, je kaksen feler seveda, kot pri vseh drugih, tezav z verigo pa tudi ni vec zaenkrat pri novejsih B motorjih...
No, jaz bi pa na stara leta raje kakega Mustanga ali pa Camarota V8
Naj se slisi, kdaj grem v trgovino
si se ti kdaj vsedel v Mustanga/Camarota? oz., bolje receno, vstal iz njega?
med 10 in 12 only new realityNo, jaz bi pa na stara leta raje kakega Mustanga ali pa Camarota V8
Naj se slisi, kdaj grem v trgovino
res je, ce gleda cenike se ti meša, kam so šli s cenami... GLC se recimo začne komaj pri 40 al neki, potem pa ene 25kilo doplačil da je to to...pa si tam...isto je A, GLA...pod 50 nov ni prebavljjiv (za nas alter razvajence) ...Malo berem to temo pa se čudim kaj vse folk pričakuje danes od novega luksuznega SUV za 50k EUR. Malo je bogokletno ampak za ta denar se (rezen kinderjajc SUV*) dobi samo korejca (Hyundai Santa Fe in Kia Sorento, tehnično bi sem mogoče zaradi velikosti spadala še škoda Kodiaq), karkoli več se za full loadet treba spravit na višji cenovni rang ali pa iskat rabljeno.
Recimo santa feju ali pa sorentotu tehnično nič ne manjka, razen tega da se pri nas prodajajo samo dizli.
* kinderjajc SUV so SUV do razreda golfa narejeni na platformi golf (ali nižje) razreda malo povišani in okičanmi s plastiko ter potem prodani precenjeno za 10k več kot so dejansko vredni. Kupovat premijsko znamko v tem razredu je nesmisleno ker ne ponuja nič posebnega od luksuza, preplačaš pa še malo več kot pri običajnih znamkah.
No...jaz bi mel V8....LCja...če bi lahko o kukuruzu...No, jaz bi pa na stara leta raje kakega Mustanga ali pa Camarota V8
Naj se slisi, kdaj grem v trgovino
S tem da GLA ni "baš neki" avto. Pa ne mislim po "alter" kriterijih, dejansko ne deluje vreden tega denarja. To je pač Mercedesova "nižja klasa". Dovolj je, da se gre v salon in vsede v par avtov in se hitro vidi "kam kdo paše". Podobno B, dosti verjetno tudi GLB. Z opremo se da sicer izboljšati stanje, vseeno pa ostane slabši položaj za volanom, nekateri slabši materiali, neudobno podvozje, manj uglajen menjalnik (DCT) itd...
Meni osebno je sicer prav, da se vidi razlika med razredi (pa vozim "samo" GLCja). Ampak, če že pljunem konkreten denar za recimo GLE, hočem videti razliko kam je ta denar šel. Od zunaj so si nekateri avti že čisto preveč podobni, razlike v cm niso več konkretne in če se še notri ne bi videlo kam je šel denar, kaj pa potem še ostane.res je..sem bil vedno navdušen nad GLC (še vedno sem) ampak sem se recimo vozil in vsedel iz GLE (nov) direktno v GLC..fak jočeš kakšna razlika. In podobno je tudi iz GLC v GLA . Nov GLA ne poznam, prvi je pa bil bolj jajc.. občutno pretrd (pač s tem lovijo dobro lego)....in nisem videl pravega smisla, dvignjen trdonja...
Osebno se mi zdi GLB en dober kompromis in uporaben avto, ni pa lepotan.
Meni osebno je sicer prav, da se vidi razlika med razredi (pa vozim "samo" GLCja). Ampak, če že pljunem konkreten denar za recimo GLE, hočem videti razliko kam je ta denar šel. Od zunaj so si nekateri avti že čisto preveč podobni, razlike v cm niso več konkretne in če se še notri ne bi videlo kam je šel denar, kaj pa potem še ostane.
Novi GLE notranjost in posledično izkušnja je space shuttle napram GLCju, nakako kot nov E proti C ju, pa če še potem slučajno mal bolj oprmljene z lepšimi lajštnami itd... pa si tam.