SUV za okrog 50k

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.053
5.659
113
Pobje, zanima me motorizacija. Glede na to, da trenutne razmere nekako nakazujejo na to, da bo dizel kmalu passe in da so pregovorno bencinarji že "dosegli" oziroma "prehiteli" dizle ... Če pustimo značke ob stran .. Bi raje gledali za bencinarjem ali dizelašem? Res je, da dizli še vedno prevladujejo na trgu, je pa mogoče razmišljati tudi v smer, da so to zadnji izdihljaji ... :sprasujemse::sprasujemse:
Menjalnik bo seveda avtomatski. Dovolj sem se našaltal v življenju. :D
Jaz bi vzel bencinarja........pa NE ZATO ker bi bil dizel "kak" :) Ampak zato ker jih že šteješ 70........tam pri 74...75....77 ti bo pa poraba zadnja skrb postala ker se boš vedno manj in manj vozil :) Vidim pri svojem starem.....

Važno bo samo da bo avto pri bajti......in da veš da ko boš obrnil ključ da bo delal....sije...lije.....mora delat! ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic in Runo

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Dizel ja, dizel...kaksne so pa voznje? Kratke ali dolge...da ne bo pri svojih 70+ gledal lucko od dpf-ja, kako je zamasen in da je potreben obisk servisa...tam bo sele lepo, ko bodo skoraj nov avto terali v obrate zarad enga klincevega dpf-ja.
Imam dizla in bencinarja pr bajti z enako konji. Bencinar se skrije...je pa tisje in mirnejse obratovanje bencinarja...ampak imam do sluzbe daljso pot, tako, da se mi tedensko dpf regenerira...celo vem, kdaj...ce bi imel kratke poti, bi izbral bencinarja, ampak samo zato, da ne bi imel tezave s filtrom.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Jaz bi vzel bencinarja........pa NE ZATO ker bi bil dizel "kak" :) Ampak zato ker jih že šteješ 70........tam pri 74...75....77 ti bo pa poraba zadnja skrb postala ker se boš vedno manj in manj vozil :) Vidim pri svojem starem.....

Važno bo samo da bo avto pri bajti......in da veš da ko boš obrnil ključ da bo delal....sije...lije.....mora delat! ;)

obrnil kljuc? ce gleda polno naloadanega, bo samo pritisnil tipko za zagon ...

tudi zaradi tega predlagam XC60 T8 ... kot ze parkrat receno, poezija, ne vem pa iz glave, ce pade v budget.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Tako hudo pa spet ni no z BMW-ji, je kaksen feler seveda, kot pri vseh drugih, tezav z verigo pa tudi ni vec zaenkrat pri novejsih B motorjih...

vem za prejsnjo generacijo, da je res obupna, nova je vseeno se toliko nova, da se problemi se ne kazejo, ampak - to zdaj priznam, da so govorice, ampak ljudi je menda sram, da odcolajo toliko denarja za avto, ki je, roko na srce res lep, notranjost stima, vozniske lastnosti pravtako, se vec, od svete trojice je meni osebno ta zmes najboljsa ravno pri BMW-ju, skratka, ljudi je sram priznati, da imajo z avtom za toliko denarja in toliko premije, taksne probleme. zato veliko problemov s temi motorji ostane pod radarjem.

vseeno dovolj zame, da sem se pac odrekel BMW-ju, ceprav sem si ga neizmerno zelel ...

kar se tice alfe ... ze 159 je bila, kar se tice motorizacije, ena najmanj problematicnih alf, Giulietta je to samo potrdila (pustimo TCT), Gulia in Stelvio pa to peljeta naprej. je pa res, da so avti relativno novi, predvsem pa redkejsi in se problemi ne pokazejo tako pogosto in hitro ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: urby20

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.072
113
Malo berem to temo pa se čudim kaj vse folk pričakuje danes od novega luksuznega SUV za 50k EUR. Malo je bogokletno ampak za ta denar se (rezen kinderjajc SUV*) dobi samo korejca (Hyundai Santa Fe in Kia Sorento, tehnično bi sem mogoče zaradi velikosti spadala še škoda Kodiaq), karkoli več se za full loadet treba spravit na višji cenovni rang ali pa iskat rabljeno.

Recimo santa feju ali pa sorentotu tehnično nič ne manjka, razen tega da se pri nas prodajajo samo dizli.

* kinderjajc SUV so SUV do razreda golfa narejeni na platformi golf (ali nižje) razreda malo povišani in okičanmi s plastiko ter potem prodani precenjeno za 10k več kot so dejansko vredni. Kupovat premijsko znamko v tem razredu je nesmisleno ker ne ponuja nič posebnega od luksuza, preplačaš pa še malo več kot pri običajnih znamkah.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
si se ti kdaj vsedel v Mustanga/Camarota? oz., bolje receno, vstal iz njega? ;)

Vstop in izstop iz takega avta je isti, kot iz Golfa, Pasata, Octavije, Cliota, Kie...
Ja, sem se ze usedel v Mustanga in izstopil ven in ni blo nic posebnega...
Niso to neki Ferrariji oz nizki bolidi F1.
To so visinsko isti, kot kaki Audiji, Mecke in podobne limuzine...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.726
113
Malo berem to temo pa se čudim kaj vse folk pričakuje danes od novega luksuznega SUV za 50k EUR. Malo je bogokletno ampak za ta denar se (rezen kinderjajc SUV*) dobi samo korejca (Hyundai Santa Fe in Kia Sorento, tehnično bi sem mogoče zaradi velikosti spadala še škoda Kodiaq), karkoli več se za full loadet treba spravit na višji cenovni rang ali pa iskat rabljeno.

Recimo santa feju ali pa sorentotu tehnično nič ne manjka, razen tega da se pri nas prodajajo samo dizli.

* kinderjajc SUV so SUV do razreda golfa narejeni na platformi golf (ali nižje) razreda malo povišani in okičanmi s plastiko ter potem prodani precenjeno za 10k več kot so dejansko vredni. Kupovat premijsko znamko v tem razredu je nesmisleno ker ne ponuja nič posebnega od luksuza, preplačaš pa še malo več kot pri običajnih znamkah.
res je, ce gleda cenike se ti meša, kam so šli s cenami... GLC se recimo začne komaj pri 40 al neki, potem pa ene 25kilo doplačil da je to to...pa si tam...isto je A, GLA...pod 50 nov ni prebavljjiv (za nas alter razvajence) ...
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
S tem da GLA ni "baš neki" avto. Pa ne mislim po "alter" kriterijih, dejansko ne deluje vreden tega denarja. To je pač Mercedesova "nižja klasa". Dovolj je, da se gre v salon in vsede v par avtov in se hitro vidi "kam kdo paše". Podobno B, dosti verjetno tudi GLB. Z opremo se da sicer izboljšati stanje, vseeno pa ostane slabši položaj za volanom, nekateri slabši materiali, neudobno podvozje, manj uglajen menjalnik (DCT) itd...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.726
113
S tem da GLA ni "baš neki" avto. Pa ne mislim po "alter" kriterijih, dejansko ne deluje vreden tega denarja. To je pač Mercedesova "nižja klasa". Dovolj je, da se gre v salon in vsede v par avtov in se hitro vidi "kam kdo paše". Podobno B, dosti verjetno tudi GLB. Z opremo se da sicer izboljšati stanje, vseeno pa ostane slabši položaj za volanom, nekateri slabši materiali, neudobno podvozje, manj uglajen menjalnik (DCT) itd...

res je..sem bil vedno navdušen nad GLC (še vedno sem) ampak sem se recimo vozil in vsedel iz GLE (nov) direktno v GLC..fak jočeš kakšna razlika. In podobno je tudi iz GLC v GLA . Nov GLA ne poznam, prvi je pa bil bolj jajc.. občutno pretrd (pač s tem lovijo dobro lego)....in nisem videl pravega smisla, dvignjen trdonja...
Osebno se mi zdi GLB en dober kompromis in uporaben avto, ni pa lepotan.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.529
4.639
113
res je..sem bil vedno navdušen nad GLC (še vedno sem) ampak sem se recimo vozil in vsedel iz GLE (nov) direktno v GLC..fak jočeš kakšna razlika. In podobno je tudi iz GLC v GLA . Nov GLA ne poznam, prvi je pa bil bolj jajc.. občutno pretrd (pač s tem lovijo dobro lego)....in nisem videl pravega smisla, dvignjen trdonja...
Osebno se mi zdi GLB en dober kompromis in uporaben avto, ni pa lepotan.
Meni osebno je sicer prav, da se vidi razlika med razredi (pa vozim "samo" GLCja). Ampak, če že pljunem konkreten denar za recimo GLE, hočem videti razliko kam je ta denar šel. Od zunaj so si nekateri avti že čisto preveč podobni, razlike v cm niso več konkretne in če se še notri ne bi videlo kam je šel denar, kaj pa potem še ostane.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Ta trdota tudi mene precej moti. Avti, kot je A, B in njune izpeljanke imajo pač slabše (bolj enostavno) podvozje in se posledično ne peljejo tako dobro, ko se karoserija dvigne je še slabše. Kompenzira se potem tako trdim podvozjem, da je pri nas še komaj vozno, z kakšnimi 19" kolesi pa še manj.

Če gremo nazaj na temo: za 50k se mora (in se) kupi že "pravi" avto, "spimpani golfi" pa pašejo drugam.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Meni osebno je sicer prav, da se vidi razlika med razredi (pa vozim "samo" GLCja). Ampak, če že pljunem konkreten denar za recimo GLE, hočem videti razliko kam je ta denar šel. Od zunaj so si nekateri avti že čisto preveč podobni, razlike v cm niso več konkretne in če se še notri ne bi videlo kam je šel denar, kaj pa potem še ostane.

GLC in GLE ni toliko razlike oziroma se da že precej kompenzirati z opremo (boljši sedeži, vratne obloge, morda tudi zračno vzemetenje itd...).
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.726
113
Novi GLE notranjost in posledično izkušnja je space shuttle napram GLCju, nakako kot nov E proti C ju, pa če še potem slučajno mal bolj oprmljene z lepšimi lajštnami itd... pa si tam.