SUV za okrog 50k

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.767
167
63
Ce imas sedez nastavljen nizko, je verjetno res tezje kot SUV. Je pa sedez malce visji kot v BMW 5 recimo. Ce si nizje postave, pod 170cm, potem je tudi v SUV tezko, kjer moras skocit dol.
Sicer sem pa priznal, da je offtopic. Ampak kdor je imel kaj pametnega za povedat na temo SUV, je to povedal v prvih straneh topica.

lp
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
se pravi najbolj trofejna znamka Le Mansa ima kompleks pred Ferrarijem? Ferrarijeva prevlada se je koncala leta 1966, ko jih je nagnal Ford, potem pa je Forda nagnal Porsche in se je zacela njihova prevlada. in potem se zadnja, ko so prekinili prevlado Audija ... Ferrari je od takrat zmagal samo se v F1, kjer pa Porsche (uradno) nikoli ni tekmoval ...

ampak to smo fest zasli zdaj ...

Range ali Porsche Macan. s tem, da slednji nujno bencinar.

Mojster, govorimo o civilnih avtomobilih. Nafrizirani hrošči se niti po dizajnu niti po tehnologiji ne morejo primerjat z Ferrariji. O tem govorijo tudi cene. Kompleksi ki jih pri porshu ne pomaga rešit ne boxter ne cayman ne panamera.... Mogoče bo kak pickup pomagal.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
glorificiranih hroščev v stilu 918, carrera gt ipd. jih je res lahko sram ja...
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Hrošč kot hrošč. :)

Za večino nas je itak vse skupaj samo teorija in iz tega stališča je vsak dober. Zase priznam, da se nisem peljal ne v enem ne v drugem. Še najboljši približek je bil Maserati na nekem dogodku in pa testni SL. Poznam sicer ljudi, ki imajo porscheje (993, Boxter in 944) a bolj kot o čem drugem poslušam o nekih silnih stroških (to se zgodi, če kupiš avto, ki rabljen morda ni tako drag, a je celoten paket vseeno na robu tvojih zmožnosti). Slišal sem tudi (pa ne od enega), da kar se tiče voznih lastnosti, ti avti niso ravno ne vem kaj (govorim predvsem o teh starejših, pri novih zna biti drugače). Kaka nabrita impreza zna biti hitrejša.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Mojster, govorimo o civilnih avtomobilih. Nafrizirani hrošči se niti po dizajnu niti po tehnologiji ne morejo primerjat z Ferrariji. O tem govorijo tudi cene. Kompleksi ki jih pri porshu ne pomaga rešit ne boxter ne cayman ne panamera.... Mogoče bo kak pickup pomagal.

true. ampak nafriziran hrosc je se vedno nascal glorious in ubertruper napredne Ferrarije ... ki so bili takrat le nafrizirane Alfe ... in roko na srce, v takratnih casih je bila zmaga na Le Mansu zelo pomembna tudi za prodajne stevilke.

so pa Ferrariji danasnjega casa in Porscheji danasnjega casa tehnolosko podobni, ce ne enaki. dejstvo pa je, da so Porscheji precej bolj dostopni ... Ferrariju zaenkrat znese s to nedostopnostjo in so eni redkih ... tudi, ko bodo naredili SUV, mislim, da ne bo ravno dostopen. in mislim, da Porsche nima prav nobenega kompleksa ...
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
true. ampak nafriziran hrosc je se vedno nascal glorious in ubertruper napredne Ferrarije ... ki so bili takrat le nafrizirane Alfe ... in roko na srce, v takratnih casih je bila zmaga na Le Mansu zelo pomembna tudi za prodajne stevilke.

so pa Ferrariji danasnjega casa in Porscheji danasnjega casa tehnolosko podobni, ce ne enaki. dejstvo pa je, da so Porscheji precej bolj dostopni ... Ferrariju zaenkrat znese s to nedostopnostjo in so eni redkih ... tudi, ko bodo naredili SUV, mislim, da ne bo ravno dostopen. in mislim, da Porsche nima prav nobenega kompleksa ...

Si sam odgovoril na vprasanje. Kompleksi bodo ostali, dokler bo 10 let starega Porscheja lahko se vedno vozil vsak loklani cigo, ali pa ga kar potisnil po grabnu navzdol. Med tem ko za Ferrari rabis kaksno preown potrdilo da bi ga lahko lastil. Dejstvo ostaja da je Ferrari najmocnejsi brand na svetu ze 2 leto zapored. Porsche pa vmesnem casu dela avte na baterije in kupcem prodaja muda za bubrege.

Ce sredi 90ih nebi najeli toyotin managment da spravi firmo v neke ustaljene tirnice bi Posche bil totalni pokop.
 

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
. Dejstvo ostaja da je Ferrari najmocnejsi brand na svetu ze 2 leto zapored.

Dej ti tole mal podkrepi s ksnim linkom? V cem je ferrari najmocnejsi brand na svetu? Pred applom, ms, amazon, itd.


Poleg tega, ne glede na to kok ti jamras, top ferrari je se zmer pocasnejsi od top porscha.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.873
6.531
113
Glede na to, kar razlaga, v PR in prodajni politiki. V glavnem v zadevah, ki imajo bolj malo veze s samim vozilom.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Dej ti tole mal podkrepi s ksnim linkom? V cem je ferrari najmocnejsi brand na svetu? Pred applom, ms, amazon, itd.
Ne vem, če je najmočnejši, je pa prekleto veliko vreden.
In Ferrari se je v zadnjih letih konkretno usmeril v molzenje mercha, zato pa je tudi vrednost še dodatno zrasla, medtem ko ostalim avtomobilistom ne gre ravno tako dobro.
Si sam odgovoril na vprasanje. Kompleksi bodo ostali, dokler bo 10 let starega Porscheja lahko se vedno vozil vsak loklani cigo, ali pa ga kar potisnil po grabnu navzdol. Med tem ko za Ferrari rabis kaksno preown potrdilo da bi ga lahko lastil.
Ti malo mešaš hruške in jabolke. Ker za rabljenega Ferrarija ne rabiš prav nobenega oh in sploh potrdila. Je pa res, da cigota ustavi nekajkrat večja cena kot pa recimo za Porscheja. Drugače pa cigoti so mahnjeni na Mečke in Bimerje, ne pa na Porscheje.
Ce sredi 90ih nebi najeli toyotin managment da spravi firmo v neke ustaljene tirnice bi Posche bil totalni pokop.
In kaj je s tem narobe? Se zavedaš svojih napak in jih ODPRAVIŠ. Če to pomeni najem zunanjih strokovnjakov, pač to pomeni to.
Isto kot tisti zgoraj, ja Porsche je zame mrtev, ker dela SUVje. Brez njih bi crknili že zdavnaj. Točno tako, ampak NISO, ker so se prilagodili.

Poznam sicer ljudi, ki imajo porscheje (993, Boxter in 944) a bolj kot o čem drugem poslušam o nekih silnih stroških (to se zgodi, če kupiš avto, ki rabljen morda ni tako drag, a je celoten paket vseeno na robu tvojih zmožnosti). Slišal sem tudi (pa ne od enega), da kar se tiče voznih lastnosti, ti avti niso ravno ne vem kaj (govorim predvsem o teh starejših, pri novih zna biti drugače). Kaka nabrita impreza zna biti hitrejša.
Čestitke, daj sedaj primerjaj še vozne lastnosti Ferrarija iz 1960 z recimo Focusom RS.
Primerjaj isti čas, ne pa 20 let novejša vozila, ko je tehnologija in gume napredovala za nekajkrat.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Imaš prav.
Jaz bi za 50 jurjev vzel rabljenega Macana. Glede na to, da ima sedaj BMWja, zna biti, da je bolj avtomobilsko usmerjen in bo izredno zadovoljen z lego na cesti. Pa vsi sosedje se bodo vžigali od zavisti.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Si sam odgovoril na vprasanje. Kompleksi bodo ostali, dokler bo 10 let starega Porscheja lahko se vedno vozil vsak loklani cigo, ali pa ga kar potisnil po grabnu navzdol. Med tem ko za Ferrari rabis kaksno preown potrdilo da bi ga lahko lastil. Dejstvo ostaja da je Ferrari najmocnejsi brand na svetu ze 2 leto zapored. Porsche pa vmesnem casu dela avte na baterije in kupcem prodaja muda za bubrege.

Ce sredi 90ih nebi najeli toyotin managment da spravi firmo v neke ustaljene tirnice bi Posche bil totalni pokop.

vsakič, ko že hočem reči, ok, prav imaš, zaključiš tako, da z repom podreš vse, kar si sestavil. še enkrat. Porsche nima prav nobenega kompleksa. ga nima, in ga nima za kaj imeti. in ti podam samo to vprašanje - zakaj že piše FIAT na Ferrarijevih dirkalnikih? ;) zakaj je sploh prišlo do rivalstva Ferrari vs. Ford, sem pozabil ... ;)

vsi "kultni" skoraj so bili "on the brink of extinction ..." in se je na koncu pojavil nek rešitelj, tipa Toyota, Fiat, Volkswagen ...

dajva tu zaključit, ker sva konkretno offtopic in pomagajva ubogemu gospodu do dobrega vozila ... ;)

a Lexuse smo že tu kaj omenjali? ker so tudi zelo solidne zadeve ... in tudi zelo štrlijo iz povprečja, priznam pa, da sem malce pristranski ... :D
 

Onslow

Fizikalc
15. jul 2009
825
55
28
ja, ampak to je čist druga zadeva. Tu se merijo brandi po finančni moči, ne pa po prepoznavnosti branda. In tu je Ferrari zagotovo eden najmočnejših. Poleg kakšne coca-cole, nike...
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Je pa res, da cigota ustavi nekajkrat večja cena kot pa recimo za Porscheja. Drugače pa cigoti so mahnjeni na Mečke in Bimerje, ne pa na Porscheje.

Dovolj je pogledat loklani balkanski oglasnik.

10 let star cayene TDI za 15k EUR, panamera 10k drazja. Carrera se kak desetak vec ce ni razsut. To je "Porsche", da ne bomo zanicevalno rekli "za gamad". Istocasno so Fergole collectors items. In pol bi nekateri znamke pimerjali.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
zakaj že piše FIAT na Ferrarijevih dirkalnikih? ;)

Ker je FIAT (bil) lastnik Ferrarija, in tudi neodvisni sponzor moštva F1. Če Fiat nebi priskrbel ilegalni denar, Ferrarija nebi bilo v F1. Nima pa to veze z razvojem civilnik avtomobilov. Ferrari je bil vedno neodvisen, zadnjih nekaj let tudi popolnoma neodvisen kot znamka vstran od Fiata. Razvoj, tehnika, platforme itd. To ni volks klošarija ki dela avtomobile na podlagi ljudskih platform, vtikuje dizelske JTD motorje in na sceni trajba luksuz. Edino kaksno stikalo na 348 je iz kaksnega Tipota. Das ist alles. Mogoce bo scasoma razumljivo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: dufus

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Dovolj je pogledat loklani balkanski oglasnik.

10 let star cayene TDI za 15k EUR, panamera 10k drazja. Carrera se kak desetak vec ce ni razsut. To je "Porsche", da ne bomo zanicevalno rekli "za gamad". Istocasno so Fergole collectors items. In pol bi nekateri znamke pimerjali.
Pa je tebi jasno, koliko avtomobilov naredi letno Porsche in koliko Ferrari?
Itak bodo avti po par 10 jurjev, če jih je bilo narejenih v 100.000ih, saj pa to ni collectors car. Ferrariji so pa šele v zadnjih letih šli na 10.000 letno, prej je bilo omejeno na 7.000 letno. Če bi Ferrari delal toliko avtov, bi jih bilo polno na odpadih, ne po oglasih, ker se jih ne bi splačalo popravljati.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Ne vem od kje ideja, da so rabljeni porši pa na splošno poceni. 911 je poceni samo dokler je to dobro zmahan 996 (nekih 30 jurjev za 20 let starega). Za take pare se najde pa tudi zmahane ferrarije, ki so se novi seveda prodajali za precej višje vložke.

Cayenne in podobni ciganski vozovi za dvigovanje proizvodnih številk so pa že novi ustrezno dostopni.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.356
2.730
113
Lamborghini je nastal, ker Enzo ni hotel prodat avta 'kmetu'. Ta je naredil svojo fabriko, ki je s časom končala pri nemškem 'ljudskem' proizvakalcu. In še vedni si želi biti kot Ferrari, pa ne gre. Prodajajo pa raperjem, služijo. Nimajo pa branda kot sosedje.