SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.064
4.044
113
Če pogledaš "novo" kitajsko je lahko rečemo tehnološko svetlobna leta pred razvito evropo. Seveda se včasih vprašaš kaj je to napredek oz. zakaj nečesa v evropi še nimamo čeprav smo to tehnično zmožni imeti?

Recimo družinski znanec dela na kitajskem in je kot ing. dobil skupaj z družino za precej višjo plačo kot pri nas lastno hiško v čisto novem naselju. To ni neko vrstno naselje kot bi si folk predstavljal ampak "luksuzno naselje" kjer so hiše postavljene okoli umetno ustvarjnega jezerca. Vsaka hiša ima lasten dostop do jezera preko vrta in na drugi strani lasten dovoz za par avtov. Vse vmes je zelenje (drevesa, grmičevje). Že ko to vidiš ti lahko čeljust samo dol pade.

Ampak se ne konča pri "izgledu" zunaj. Hiša je hi-tech, vse notri je "smart home", od razsvetljave, rolet, ogrevanja, hlajenja, ventilacije .. skratka ni da ni. Vsaka klasična gospodinsjska naprava je povezana na smart home (od tvja preko pralnega stroja do ...). Noter je itak nasodobnejši skret kar is ga lahko zamisliš, pa ima dva, ker ima dve etaži. Je bil od prej iz občasnih obiskov japonske navajen "japonskih wc školjk" pa je rekel da je tu cel prostor vključno z zbiralnikom dreka 3 nivoje višje.

V supermarketu ki ga ima 15km stran lahko kupi vse kar hoče, tudi recimo Radensko in kup drugih slovenskih "dobrot", s tem da sploh tja ne hodi ker naklika po netu pa mu pripeljejo v 1h na dom.

No tu pridemo sedaj do avtov. Javni promet je sicer odličen ampak dejstvo je da za na kitajskem kam it (sploh iz predmestja) rabiš avto, in ima dva (žena). Oba sta električna ker je to klasika, pa tudi ker imajo (pazi to) kitajci omejitve dostopa za določene cone. Ne samo v mestu, tudi v naravne rezervate/parke (ki jih ima ogromno v rangu dosega baterije) recimo z ICE ne moreš več. Znamka obeh avtov je da ne znam ponovit tudi če bi hotel, zgledata kitajsko, ampak sta oba full package (oprema ni da ni). On ima nekega SUV, žena nek mestni jajc. Oba avta (pazi to) imata določeno mero "avtopilota" oz avtonomne vožnje. Njegov ko se vozi v službo baje vozi 95% sam in on vmes pije kavico in dela stvari na laptopu. Volan prevzame samo ko pride direkt do firme (fabrika) in par km po lokalni cesti do hiše. Bistveno je da AC ki jo ima od tega predmesta, do tam kjer dela je že opremljena za avtonomno vožnjo. Torej poleg klasičnih znakov in ostalega ima cesta tudi "pametne" dodatke, zato je avtonomna vožnja precej bolj zanesljiva kot kjerkoli po EU ali USA.

Skratka razvita kitajska je precej bolj razvita kot si marsikdo predstavlja. In ta kitajska je tudi gonilo razvoja in točno ta kitajska že in bo konkurirala na avtomobilskem trgu v evropi. To kar je sedaj pri nas od kitajcev ni niti približno to kar dejansko imajo. In žal moram povedat da EU avtoindustrija proti temu nima za burek. Kar sedaj rešuje evropo je to da obstaja velikooo nezaupanje v kitajske izdelke, ampak kitajci niso neumni in tudi zato trenutno ne pošiljajo k nam nasodobnnejše tehnologije ampak to kar je preizkušena tehnologija in predvsem konkurenčno s ceno (gredo v nišni trg, ampak procent na procent se bodo širili tudi v mainstream).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon in jest5
2. jul 2020
4.898
6.430
113
Kar opisuješ je naselje za tuje visoko donosne delavce. Verjetno v tem naselju ni lokalcev ali delavcev za trakom.

Saj isto v Dubaju, znanec je dol ostal pa dobil hišo na Palmi. Isto Radenska v trgovini. Ni da ni. Potem se vrnil nazaj, ko je videl, da ni okolje za družino imeti. Takrat 2 jurja $ za imeti otroka v vrtcu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
675
71
28
Rekel bi, da v EU tako na splošno ni ravno najvišji trend imeti vse "smart". EU se precej obrača na tradicionalno, naravno, zmerno. Bistvena usmeritev EU je varno, zdravo okolje in zdrava hrana. Odtod tudi nenormalno veliko omejitev v kmetijstvu, izpustih v prometu in industriji.
Kaj ti pomaga tak fensi dom, nobl avto in ne vem kaj še vse, če si pa cele dneve v smogu?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.160
10.530
113
Če pogledaš "novo" kitajsko je lahko rečemo tehnološko svetlobna leta pred razvito evropo. Seveda se včasih vprašaš kaj je to napredek oz. zakaj nečesa v evropi še nimamo čeprav smo to tehnično zmožni imeti?

Recimo družinski znanec dela na kitajskem in je kot ing. dobil skupaj z družino za precej višjo plačo kot pri nas lastno hiško v čisto novem naselju. To ni neko vrstno naselje kot bi si folk predstavljal ampak "luksuzno naselje" kjer so hiše postavljene okoli umetno ustvarjnega jezerca. Vsaka hiša ima lasten dostop do jezera preko vrta in na drugi strani lasten dovoz za par avtov. Vse vmes je zelenje (drevesa, grmičevje). Že ko to vidiš ti lahko čeljust samo dol pade.

Ampak se ne konča pri "izgledu" zunaj. Hiša je hi-tech, vse notri je "smart home", od razsvetljave, rolet, ogrevanja, hlajenja, ventilacije .. skratka ni da ni. Vsaka klasična gospodinsjska naprava je povezana na smart home (od tvja preko pralnega stroja do ...). Noter je itak nasodobnejši skret kar is ga lahko zamisliš, pa ima dva, ker ima dve etaži. Je bil od prej iz občasnih obiskov japonske navajen "japonskih wc školjk" pa je rekel da je tu cel prostor vključno z zbiralnikom dreka 3 nivoje višje.

V supermarketu ki ga ima 15km stran lahko kupi vse kar hoče, tudi recimo Radensko in kup drugih slovenskih "dobrot", s tem da sploh tja ne hodi ker naklika po netu pa mu pripeljejo v 1h na dom.

No tu pridemo sedaj do avtov. Javni promet je sicer odličen ampak dejstvo je da za na kitajskem kam it (sploh iz predmestja) rabiš avto, in ima dva (žena). Oba sta električna ker je to klasika, pa tudi ker imajo (pazi to) kitajci omejitve dostopa za določene cone. Ne samo v mestu, tudi v naravne rezervate/parke (ki jih ima ogromno v rangu dosega baterije) recimo z ICE ne moreš več. Znamka obeh avtov je da ne znam ponovit tudi če bi hotel, zgledata kitajsko, ampak sta oba full package (oprema ni da ni). On ima nekega SUV, žena nek mestni jajc. Oba avta (pazi to) imata določeno mero "avtopilota" oz avtonomne vožnje. Njegov ko se vozi v službo baje vozi 95% sam in on vmes pije kavico in dela stvari na laptopu. Volan prevzame samo ko pride direkt do firme (fabrika) in par km po lokalni cesti do hiše. Bistveno je da AC ki jo ima od tega predmesta, do tam kjer dela je že opremljena za avtonomno vožnjo. Torej poleg klasičnih znakov in ostalega ima cesta tudi "pametne" dodatke, zato je avtonomna vožnja precej bolj zanesljiva kot kjerkoli po EU ali USA.

Skratka razvita kitajska je precej bolj razvita kot si marsikdo predstavlja. In ta kitajska je tudi gonilo razvoja in točno ta kitajska že in bo konkurirala na avtomobilskem trgu v evropi. To kar je sedaj pri nas od kitajcev ni niti približno to kar dejansko imajo. In žal moram povedat da EU avtoindustrija proti temu nima za burek. Kar sedaj rešuje evropo je to da obstaja velikooo nezaupanje v kitajske izdelke, ampak kitajci niso neumni in tudi zato trenutno ne pošiljajo k nam nasodobnnejše tehnologije ampak to kar je preizkušena tehnologija in predvsem konkurenčno s ceno (gredo v nišni trg, ampak procent na procent se bodo širili tudi v mainstream).
uf kaksno lepo zivljenje, i tata bi sine

not
:evil:
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.064
4.044
113
Rekel bi, da v EU tako na splošno ni ravno najvišji trend imeti vse "smart". EU se precej obrača na tradicionalno, naravno, zmerno. Bistvena usmeritev EU je varno, zdravo okolje in zdrava hrana. Odtod tudi nenormalno veliko omejitev v kmetijstvu, izpustih v prometu in industriji.
Kaj ti pomaga tak fensi dom, nobl avto in ne vem kaj še vse, če si pa cele dneve v smogu?
To je tudi cokla razvoja nase razsvetljenske in hkrati zelo konzervativne zahodne druzbe.

Samo smo zaostali ne samo na podrocju ki se tice slehernika (pametne hise in samovozeci avtomobili niso pokazatelj dejanske razvitosti druzbe). Kitajci trenutno dominirajo v vesoljskem programu, jedrski tehnologiji, superracunalnikih ... zahod je glede na vsa dejstva pred propadom, avtoindustrija je samo zacetek trenda.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

corsol

Guru
11. mar 2010
2.916
928
113
To je tudi cokla razvoja nase razsvetljenske in hkrati zelo konzervativne zahodne druzbe.

Samo smo zaostali ne samo na podrocju ki se tice slehernika (pametne hise in samovozeci avtomobili niso pokazatelj dejanske razvitosti druzbe). Kitajci trenutno dominirajo v vesoljskem programu, jedrski tehnologiji, superracunalnikih ... zahod je glede na vsa dejstva pred propadom, avtoindustrija je samo zacetek trenda.
...zadnji naj ugasne luč.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon in Hanzi

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.064
4.044
113
Kar opisuješ je naselje za tuje visoko donosne delavce. Verjetno v tem naselju ni lokalcev ali delavcev za trakom.

Saj isto v Dubaju, znanec je dol ostal pa dobil hišo na Palmi. Isto Radenska v trgovini. Ni da ni. Potem se vrnil nazaj, ko je videl, da ni okolje za družino imeti. Takrat 2 jurja $ za imeti otroka v vrtcu.
V bistvu je to zgornji srednji sloj v razvitem delu kitajske, dalec od tega da bi bili samo tujci. Nad tem je se elita, recimo od partijskih uradnikov, zdravnikov, sodnikov do raznih vodji fabrik (samo kitajci). Skupno je to par procentov prebivalstva, samo absolutno gledano se firmam ki proizvajajo dobrine za ta sloj prebivalstva razvoj pokrije ze na domacem trgu, vse vec je samo plus.

Glede vrtca, ta znanec je enega otroka vzgojil na kitajskem, vrtec je bil zastonj, osnovna sola pa privat, ampak dalec od tega kar bi pri nas samo za vrtec placeval.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
675
71
28
Ok, mal pretiravate, a ne?? Nekaj satelitov res frcnejo v luft, ampak glih vodilni pa v vesolju niso. En čudak Musk jih sam s parimi mandlci šola, da se samo čudijo. Tole kovanje Kitajcev v zvezde je bolj na trhlih nogah.
 
  • Všeč mi je
Reactions: uncle_sam

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.064
4.044
113
Smo offtopic, samo ocitno nisi seznanjen kaj je uspelo kitajcem na luni. Glede na vse dosezke + kaj imajo v programu so trenutno dalec prvi. Musk je po ambicijah drugi za njimi, mu pa vseeno pesa izvedba v praksi.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.818
-8.613
113
Ok, mal pretiravate, a ne?? Nekaj satelitov res frcnejo v luft, ampak glih vodilni pa v vesolju niso. En čudak Musk jih sam s parimi mandlci šola, da se samo čudijo. Tole kovanje Kitajcev v zvezde je bolj na trhlih nogah.
Zadnje nekaj let imajo kitajci tudi po nekaj izstrelitev mesečno, razvijajo pa tudi na polno.
Bolj je na trhlih nogah tole zaničevanje kitajskih dosežkov. A jih maraš ali ne, treba je biti realen, da se razvijajo na polno
 
2. jul 2020
4.898
6.430
113
Smo offtopic, samo ocitno nisi seznanjen kaj je uspelo kitajcem na luni. Glede na vse dosezke + kaj imajo v programu so trenutno dalec prvi. Musk je po ambicijah drugi za njimi, mu pa vseeno pesa izvedba v praksi.

Ne se smešiti. Večina inovacij kitajske ni plod lastnega znanja, ampak so samo revers engenering zahodne tehnike. Tudi njihov raketni program; samo glej koliko raket za večkratno uporabo jim je počilo. So par let za spaceX.

Kaj jim uspeva na Luni pa tudi ni nič posebnega. Pa smo pristali že na kometih, ljudi poslali na luno 50 let nazaj, roverji vozijo po Marsu...

Daj raje pisati, da smo v jugi bolje živeli. Bo lažje za prebaviti kot poslušati kalsna sila so kitajci.

Na temo kitajskih avtov. Motor japonski, menjalnik in elektronika evropski. Oblikovanje: kot generični avti iz GTA za katere niso dobili avtorskih pravic. Moram en dan iz firbca iti ne kakšno testno vožnjo.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.124
2.548
113
...Recimo družinski znanec dela na kitajskem in je kot ing. dobil skupaj z družino za precej višjo plačo kot pri nas lastno hiško v čisto novem naselju. To ni neko vrstno naselje kot bi si folk predstavljal ampak "luksuzno naselje" kjer so hiše postavljene okoli umetno ustvarjnega jezerca. Vsaka hiša ima lasten dostop do jezera preko vrta in na drugi strani lasten dovoz za par avtov. Vse vmes je zelenje (drevesa, grmičevje). Že ko to vidiš ti lahko čeljust samo dol pade.
...
Pri današnji tehnologiji bomo obe slikici videli tu na ALTER-ju v 5 min.

p.s. #marta, da vidimo še mi!
 

wilburxxx

Guru
29. sep 2010
5.228
1.041
113
To kar je Kitajska danes je bila Japonska 80-tih, le da je Japonska bistveno manjša. Pa poglej Japonsko danes.
Razlika je pa da so se Kitajci od japonskega primera nekaj naučili. Ni vse v tehnologiji in razvoju, za vse to potrebuješ še surovine, logistiko, in tukaj je zahod naredil največjo pušiono, sedaj pa kitajc za jajca drži vse.
 
19. jul 2007
2.828
1.539
113
Bolj kot vprašanje koliko so Kitajci ali pa Musk razviti v vesoljski tehnologiji, je bolj relevantno dejstvo kako EU pa ni faktor (ena malenkost, ki me osbeno tolaži je, da imamo vsaj Airbus).
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
675
71
28
Za Kitajsko se trenutno lahko reče, da drvijo z razvojem (in kopiranjem), da se močno trudijo postati svetovna gospodarska velesila in, da so zelo aktivni na zelo veliko področjih. Da pa so kar naenkrat svetlobna leta pred zahodom (EU+USA), je pa smešno trditi. Seveda pa se je treba zavedati njihovega ogromnega potenciala. Ogromno jih je, priskrbeli so si vire surovin, znajo funkcionirati kot "demokratična" diktatura kjer se ne dopušča odklonov in klobasanja vsepovprek in to je njihov velik potencial.
Največje breme, ki ga mora trenutno prenašati EU je vojna v UKR. Do te vojne ne bi smelo priti, ker izčrpava celoten zahod, poleg tega pa slabi položaj celine v svetovnem merilu. Če se RU trdno naveže na kitajsko, pol je pa EU v zelo težkem položaju.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.561
1.018
113
cnpod: EU se ohlaja z vrtoglavo hitrostjo, kao partner (USA z UK) nas jebe kjer le more, seveda na fini nacin, katerega vidim nekateri sploh ne zaznajo. Obenem imamo pudel politike od katerih prav nobene koristi saj delajo samo za svoj interes (saj to vidis, upam). Za povrh so nas se odrezali od poceni energije. Za nekaj casa je z zahodom konec. Spet bo treba zacet delat k zamorc, nadure etc... ce cmo nazaj v kondicijo. Sicer brez ruske energije mi ni jasno kako to doseci. Izkoriscevanja drugih je konec, poln kufer nas majo. Upam, da je vsaj to jasno.